Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 5:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 kwie 2020, 22:35 
*

Rejestracja: 16 kwie 2020, 22:02
Posty: 3
Pojazd: CBF150
Witajcie. Dostałem do zrobienia chińczyka z diagnozą iż nie daje iskry.
W sumie nie dziwiło mnie to, bo elektryka była cała pomieszana i rozbebeszona, moduł leżał gdzieś w schowku...ale korzystając ze schematu wszystko podłączyłem i sukces, jest iskra, ale nie chcę odpalić.
Sprawdzilem luz zaworowy, bo klepał, ustawiłem na 0,05 i 0,07.
Gaźnik wyciągnąłem, rozkręciłem, przedmuchałem, wymyłem benzyną ekstrakcyjną, uszczelki spryskałem silikonem do uszczelek.
Paliwo dochodzi. Podciśnienie EGR jest zaślepione, podciśnienie paliwa działa, w trakcie kręcenia rozrusznikiem podaje paliwo do gaźnika i tak jakby co chwilę zaskoczy na 2-3 obroty po czym gaśnie.
Gdy podam paliwo w filtr powietrza odpali i póki pryskam paliwem skuter pracuje na wolnych obrotach. Dam gazu to chodzi , wkręca się normalnie i póki mam przepustnicę co najmniej w połowie otwartą to chodzi aż miło, ale jak tylko puszczę manetkę momentalnie gaśnie.
Śrubkę od wolnych obrotów mam wkręcona maksymalnie, tak żeby były jak największe. Kręcę śrubą od mieszkanki paliwowo-powietrznej, ale nic to nie zmienia.
Trzymalem go nawet na wysokich obrotach z 5 minut żeby się rozgrzał po czym jak puszczam gaz to ciągle gaśnie i bez podania paliwa w gaźnik czy filtr nie idzie go odpalić.
Ktoś ma pomysł co to może być, czy szukać nowego gaźnika?
Bo mnie już się pomysły skończyły.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2020, 12:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Jeśli na wysokich chodzi a po puszczeniu gazu gaśnie czy też nie odpala, to znaczy że jest kłopot z mieszanką. Problemy z gaźnikiem. A co? Musisz znaleźć, stawiam na całkowite rozregulowanie.
Zawory - oba - ustaw na 0,05 wg. serwisówki. 0,07 to zmniejszenie czasu otwarcia zaworu czyli albo się nie napełni jak powinien (jeśli na wlotowym) lub nie opróżni spalin (jeśli wydechowy).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy