Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 1:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lut 2017, 19:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam skuterzystów 4T

Parę lat minęło od mojego ostatniego wpisu na tym forum, gdyż najzwyczajniej w świecie byłem zajęty, trochę zniechęcony może...no cóż , bywa.

Do rzeczy, zdobyłem nowe doświadczenia i chciałbym się z Wami nimi podzielić, może za oszczędzicie sobie problemów.
Mianowicie wasze marzenia o osiągnięciu niebotycznych prędkości, rozczarowania po zamontowaniu najdroższego zestawu do tuningu, ciągłe pytania co zrobić żeby mieć najlepszy cylinder czy silnik... odwieczny problem, ale czy tak musi być?

W ostatnich latach przetestowałem i zamontowałem wiele zestawów do silników popularnego 139QMB GY6 czy zwał ich jak zwał. Stwierdzam że niezły bubel pojawia się na rynku i bardzo często jest to po prostu wyrzucenie pieniędzy w błoto.

Tematem jest moc!!! Moc można osiągnąć poprzez (wymieniam):
1. Podniesienie stopnia sprężania w silniku!
2. Zwiększenie pojemności!
3. Zwiększenie liczby obrotów silnika!
4 Paliwo oczywiście też ma wpływ ale zakładam że nie będziemy spalać mieszanek modelarskich bo było by to w codziennej eksploatacji bardzo drogie.


Cudów nie ma!!! Każdy z tych warunków jak będzie "zwiększony", "podniesiony" czy "zmodyfikowany "na PLUS" to będzie lepiej. Ale często tak nie jest bo robię gdzieś błąd i nie zachowujecie wyżej wymienionych warunków.
I tyle.
Przed wymianą czegokolwiek musicie zdiagnozować co macie PRZED I PO
Jakie sprężanie? 6? 8? 10? 12?
Jaka pojemność? Miałem przypadki że przyjechał do mnie skuterzysta z cylindrem do postawienia mniejszym niż miał zamontowany , lub gorszym jakościowo, więc nie było sensu wymieniać,
Jaka jest maksymalna liczba obrotów jaką osiąga wasz skuterek, to bez narzędzi można ocenić na słuch, patrząc jak inne podobne motorki się "kręcą".

Po tym można ocenić co można wycisnąć z waszych maszynek, a dodatkowo czego można się spodziewać po przeróbkach I JAKIE PYTANIA POWINNIŚCIE ZADAWAĆ SPRZEDAWCOM!!! przed zakupem towaru.
Odkrywanie "koła" gdzie jest już dawno odryte w sumie jest fajne i sam to robie i lubie ale czasem kosztowne i wymaga cierpliwości. Pozdrawiam dziadek Klaudio.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy