Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 2:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2018, 9:55 
*

Rejestracja: 05 paź 2018, 9:00
Posty: 3
Pojazd: YAMAHA AEROX
Witam, mam Aeroxa 2013r wszystkie części seria tylko wymieniłem cylinder (po zatarciu) na Stage6 Streetrace 70cc. Na zimnym chodzi super ale im bardziej rozgrzewa się tym gorzej się rozpędza ma strasznego muła i w dodatku zaczyna 'piszczeć'. Na czym polega problem? Dodam jeszcze tylko, że miałem założony wydech tecnigas next r ale rozpędzał się do 50 kmh więc wróciłem do seryjnego wydechu na którym spokojnie 80 kmh zamykał. Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 paź 2018, 13:22 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Regulacja napędu lub zjechany napęd. Wiesz że 80 to na 50cc z tym nextr byś miał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2018, 16:40 
*

Rejestracja: 05 paź 2018, 9:00
Posty: 3
Pojazd: YAMAHA AEROX
Osiągałem te 80 km/h po samym zdjęciu blokad ale jak zatarłem to uznałem że kupię już 70cc. Wydech chciałem zmienić dla samego dźwięku ale okazało się, że w tym zestawie osiągałem max 55 kmh więc tak jak już napisałem założyłem seryjny wydech z powrotem. Niestety to nie wina napędu. Cylinder za bardzo się nagrzewa i puchnie stąd piszczenie tylko dla czego tak się dzieje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2018, 17:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Wymiana gaźnika na większy + regulacja.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2018, 20:45 
*

Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27
Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
zaczyna piszczeć nie wiem czym spowodowane jeśli piszczy od strony wario to może dzwon on zawsze piszczy jak jest zjechany i katowany. a jak nie to regulacja napędu albo coś bo to dziwne trochę

edit: nie przeczytałem od strony cylka kurde to źle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2018, 20:54 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dla samego dźwięku? REGULACJA TO PODSTAWA po zmianie wydechu. Gwarantuję ci że nawet na seryjnym nie jest wyregulowany i po części dlatego sie grzeje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2018, 10:09 
*

Rejestracja: 05 paź 2018, 9:00
Posty: 3
Pojazd: YAMAHA AEROX
Dzwon i wario ok, nie był katowany. Także regulowany był po zmianie wydechu więc to nie tłumaczy dla czego na tym next r osiągał max 55 i dla czego się grzeje? Piszczy na pewno tłok który puchnie jak się rozgrzeje i dla tego też traci moc (im cieplejszy tym trudniej sie rozpędza) ale czym to jest spowodowane? Czy wymiana gaźnika na większy na pewno rozwiąże problem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2018, 2:49 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
jaki problem 10 klucz 4 śrubki i od wydechu czapkę ściągasz i zobacz jaki tłok jaki cylinder czy nie ma luzow na korbie itp. dla wprawionowego 15 minut roboty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy