Dzisiaj jest 24 kwie 2024, 23:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 lut 2016, 14:07 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Cześć,

nie chcąc śmiecić zakładając kilka tematów - pozwolę sobie tutaj w zbiorczym zapytać o różne sprawy:

To mój 1 skuter w życiu, wiekowy ze mnie facet ;) Kupiłem używkę w fajnym stanie Kymco Agility City 50cc 2T (72cc).

1. Prócz oczywistych różnic wizualnych, koła itd. - jest różnica między wersjami 2T "zwykłej" Agility, a moją Agility CITY? Np. ten sam gaźnik? wariator? itp. Chcąc kupić markowy wariator - taki sam będzie pasował? Bo do Agility mnóstwo dodatków, ale już dopisek City i ciężej...

2. 2T więc mam "mieszalnik"/dozownik oleju do mieszanki. Chciałbym wlać swój Castrol Power Racing 1 2T, to full syntetyk i mogę go dolać do obecnego (nie wiem jaki jest obecnie)? Czy jednak lepiej spuścić obecny? Jeśli tak - to jak to zrobić? :)

To tyle na teraz, pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 lut 2016, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Co do oleju to możesz wlać śmiało ,tylko już lepsza syntetyk więc pasuje go lać do końca tzn żebyś po jakimś czasie nie zaczął lać znowu pół syntetyka :) bo jak wiadomo pełen syntetyk ma lepsze smarowanie i tarcie jest dużo mniejsze.




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 17:28 
*

Rejestracja: 14 paź 2012, 11:13
Posty: 64
Pojazd: Kymco Super 9 & Aprilia SX
Nie wolno mieszać olejów.




_________________

Bez regulacji nie ma rewelacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 18:54 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
z tego co widziałem na stronach np. motorlandu i skutercentrum , części tak takie same jak do innych kymco 2t super9 i zwykłych agility , ja w swoim s9 zdjełem kanapę i odpiełem wąż przy zbiorniku oleju . olej zawsze możesz wykorzystać do robienia mieszanki w ,,bańce "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 21:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Teraz każdy olej już jest praktycznie mieszalny xD
I nie pisz ze nie wolno
Druga sprawa jak ma 100ml jakiegos no name oleju to jak wleje castrola to nic sie nie stanie ...
Chyba ze jestes tak doswiadczonym tjunerem i pedancikiem to nie rób tego :roll:
Wiadomo masz oleje których nie wolno mieszac ale juz mamy takie czasy ze praktycznie kazdy jest mieszalny
a z tym tez ze pisze na opakowaniu ze nie wolno to tez takie troche ubuu widziałem testy jak mieszali takie oleje.




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 22:23 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Kolega pytał jak spuścić , nie pisałem że nie wolno mieszać , jak chce zmienić żeby się czuć pewnie kto Mu zabroni , nie napisał ile tam tego oleju zostało ,jak ma zbiornik jest taki sam jak w s9 to tam wchodzi 1,7 l więc może trochę polatać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 11:23 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Więc przez wlew odciągnę strzykawką i wężykiem (albo patent z odpięciem wężyka) ile się da i zaleję full syntetykiem Castrol Power 1 Racing 2t i TYLKO ten olej będę już na stałe stosował.

Kilka parametrów skutera:

Kit Airsal 70cc (cylinder, tłok, uszczelki)
Pasek napędowy DAYCO
Filtr powietrza (stożek, gąbka) REVO-S type
Wydech TECNIGAS Q-TRE
dysza główna 115
zalecano wymianę sprężyny centralnej na twardszą. Gąbkę ze stożka delikatnie czyściłem woda+płyn do naczyń. Akumulator max naładowany, trzyma.
Ponoć wszystko odblokowane, zimny odpala rewelacyjnie, na dotyk dosłownie, ale ciepły czasem ma kłopot (sądziłem, że bywa tak na odwrót), piszę o elektrycznym zapłonie. Skuter vmax to 65km/h przy moich 90kg.

PYTANIE:
(tak, czytałem także tutaj info, ale wszystko stare)

Wydech ma 3-4 lata, czy może być już "zapchany"? Warto przeczyścić? Jeśli TAK, to czy sposób z wlaniem Kreta (żel lub granulki z wrzątkiem) da efekt? I pewnie głupie pytanie: Czy wlewa się to do CAŁEGO wydechu ( oczywiście po odkręceniu) czy wystarczy odkręcić tę końcówkę na górze (chyba tłumik) i ją wyczyścić?

Za wszelkie informacje do tej pory - dziękuję, pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 17:47 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Co do palenia na ciepło , moim zdaniem zalewa go dysza 115 duża ktoś chciał podratować sytuację ,,seryjny gaźnik-stożek-70cc +seryjny wydech " nie tędy droga dużo lepiej i taniej będzie jeździł gaźnik 19 seryjny filtr +,,normalna dysza" , dodaj jeszcze jakiś wydech a nie będzie 65 a ok 85 kmh bez katowania silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 22:34 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
"Wydech TECNIGAS Q-TRE "

na jaką mniejszą dyszę zmienić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 23:06 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Przepraszam , ale 65kmh na jakimkolwiek nie seryjnym wydechu (sport) i 70cc to porażka niedoczytałem i myślałem że to seria wydech , do stożka celowałbym w 90-95 , ale te osiągi mnie martwią , to mój na 50cc leo zx, multiwar ciągnoł ok 85 a warzę też ponad 90 i miał najechane ponad 8tyś km , dyszę miałem 80 i seryjna puszka , może cylinder masz dobity albo skopaną regulację gażnika napędu , więcej jadą seryjne Kymczaki po rozblokowaniu,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2016, 15:13 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Uhm, na początek oddam gaźnik do regulacji, ewentualnie wymiana dyszy. Niestety mieszkam w małej miejscowości i tylko jeden pseudo serwis. Sam się na jego regulacji nie znam, mimo przeczytania kilku poradników, bo jak czytam "jak wskoczy na odpowiednie obroty"....skąd mam wiedzieć jakie to? :)

Świeca sucha, kolor właśnie kawy z mlekiem, ponoć skuter stał ze 3 miechy nie ruszany w przechowalni, a wcześniej 85km/h dla niego to było nic...

DO 30km/h jakoś słabo, potem dopiero od 30 do 60 czuć konkret przyśpieszenie.

Cały wyżej wymieniony tuning i części miał zakładane 4000km temu, obecnie ponad 15.000 przejechane.

P.S. jest dużo lepiej. Niestety [cenzura] jedyny serwis "nie chce się bawić" w regulację, szukanie ustawień, zmianę dysz, sprężyny czy rolek...

Zmieniłem olej, jeszcze raz umyty stożek, teraz już nasączony preparatem, telefon do byłego właściciela i...kilka razy udało się zamknąć licznik, czyli 80km/h UFFFF. Straszenie to dziwne, na 5 prób na tej samej trasie i wietrze - 3 razy wyszło, pozostałe max 65km/h. Próbowałem cudować z manetką, na minimalnie odkręconej jechać jak najszybciej, powolutku dawkować. Na prostej, po jakiś 4-5 km jazdy 65, manetka full....zaczął przyśpieszać i zamknął licznik!


Ostatnio zmieniony 03 mar 2016, 23:12 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2016, 19:42 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
:mrgreen: no i tyle powinien jechać i to bez cudowania , szkoda że nie masz blisko nikogo wiedzącego jak powinien jechać skuter po tuningu , wiadomo że po kilku tyś km jest gaźnik do kompletnego czyszczenia jak i sprawdzenie napędu czyszczenie stan rolek i ślizgaczy wariatora , ale idzie lato i pogoda na grzebanie samemu najlepiej Kymco 2t to prosty w naprawie skuter , obejrzyj na początek kilka filmików na youtube , chyba że nie lubisz grzebać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2016, 21:37 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Bardzo lubię, chciałbym potrafić rozbierać taki skuter w strzępy. Ale wiadomo, rozebrać sprzęgło to cudowanie albo specjalny przyrząd, to samo wariator i testowanie sobie rolek. Gaźnik, testowanie dysz, czy samo strojenie...Jak wspomniałem to trzeba widzieć "jak ma działać czy pracować" np. gaźnik. Nie sztuka rozkręcić. O ile finansowo stać mnie na wiele rzeczy do skutera, o tyle mam problem kto to założy, a przede wszystkim wyreguluje...

Planuję zakup albo markowego gaźnika, albo wariatora, tak do 300-400zł. Chyba gaźnik "da więcej"?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2016, 22:13 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Wiadomo że od razu nikt się nie nauczy , ale jak pisałem kymkoski silnik jest mega prosty nie ma jakiś np. sprzęgiełek rozrusznika itd . odkręcasz pokrywę przekładni i śmiejesz się jakie tam wszystko proste , musiałbyś zobaczyć stan wariatora może się kończy , jak wygląda pasek no taki przegląd przed sezonem , gażnik to dobry pomysł , pytaj , wstawiaj zdjęcia , szukaj filmików też tak zaczynałem ze skuterami a jestem starszakiem i mechanika mi nie była obca




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 12:15 
*

Rejestracja: 11 sty 2016, 12:55
Posty: 19
Lokalizacja: Lubuskie
Pojazd: Kymco Agility City 2T
Witam ponownie,

za cholerę nie mogę sobie poradzić :/ Ogólnie super odpala, równo pracuje, cichutko i profesjonalnie brzmi (filtr ARTEK wymiata wszystko). Prócz spalania ponad 5L/100 wszystko super...:

Kit Airsal 70cc (cylinder, tłok, uszczelki) - 2 letni
Pasek napędowy DAYCO - 2 letni
Filtr powietrza ARTEK - nówka
Wydech TECNIGAS Q-TRE (wymieniony oryginalny wkład)
wyregulowany gaźnik (fabryczny)
dysza główna 115

Już cuduję przy "stylu" jazdy jak mogę, ciągle ta sama trasa, prosta, pogoda, świetny asfalt. Bez różnicy czy ruszam z manetką full, czy powoli, czy od połowy na full, czy bardzo delikatnie - RAZ na kilka testów po jakiś 2 kilometrach....przestaje jechać max 65km/h i przyśpiesza do 85 (zamyka licznik i dalej). NIE WIEM jak sprawić by TAK jeździł bez cudowania, mało tego - NIE WIEM jak to robi, zwyczajnie raz na kiedyś "załapuje" i przyśpiesza do ponad 85km/h. HELP!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy