Dzisiaj jest 24 maja 2018, 3:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 maja 2018, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, mam problem ze swoją Yamaszką DT po remoncie. Problem wygląda tak, że od 1 do 6 nigdy w życiu nie wypadł bieg, lecz po remoncie bieg potrafi wyskoczyć przy redukcji. Jadę np. na 4 bez rezonansu i redukuje na 3, moto dostanie gwałtownego przyśpieszenia (rezo) i nagle tylko ryk, bo wskoczył luz. Przy wrzucaniu wyższych biegów nie ma problemu. Przed remontem nie wypadały biegi przy redukcji. Niestety jest to irytujące bo to 2t w którym trzeba sie bawić biegami. Na dodatek jak wypadnie to klikając dźwignię spowrotem do dołu nie czuć żadnego biegu, dopiero pojawi się ze 2 niżej. A jak wypadnie i podrzuci się wajhą do góry (wyższy bieg) to jest ten który wypadł. Co w tej sytuacji zrobić? Cały kit sprzęgła jest nowy motul transoil 10w40 oraz kit sprzęgła top performances.
6 ---> 5 nie wypada
5 ---> 4 potrafi wypaść
4 ---> 3 potrafi wypaść
3 ---> 2 nie wypada
2 ---> 1 nie wypada




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy