|
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 2:33
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
rozkminiasz
|
: 08 maja 2017, 10:39 |
|
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:27 Posty: 1
Pojazd: aprilia rally ac
|
Witam, jak w temacie, posiadam skuterek marki Aprilia Rally 50 chłodzoną powietrzem. Ma przejechane 25 tyś kilometrów. Gdy chcę go ran odpalić czy na dworze jest ciepło czy zimno, muszę ja kopać około 3 min na ssaniu i dopiero odpala. Dodam, że w silniku jest wszystko oryginalne. Jedyne wymienione części to rolki, sprzęgło i pasek, oraz filtr powietrza, ponieważ była pęknięta osłona. Dodam jeszcze, że skuterek nie jeździ tak jak wcześniej, w tamtym roku jak wymieniłem pasek zamykał 85 a teraz przy dobrych wiatrach 75-80 max z górki. Podczas jazdy na v-max czuć delikatną utratę mocy i filtr powietrza gdy wyciągam gąbkę, jest mokra w mieszance. Nie wiem czy to wina pierścieni czy membrany. Proszę o pomoc !!!
|
|
Na górę |
|
|
Frogi221
|
: 20 maja 2017, 8:48 |
|
Rejestracja: 15 lip 2015, 16:17 Posty: 79
Pojazd: Aprilia Rally LC 70
|
Może uszczelniacze na wale zrobiły kaput?
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|