|
Dzisiaj jest 27 sty 2021, 0:32
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
MOrdeS
|
: 31 paź 2020, 18:46 |
|
Rejestracja: 30 wrz 2020, 19:43 Posty: 9
Pojazd: Aprilia rs 50/80
|
Witam mam pytanie chce kupić cylinder 70cc ale zastanawiałem się czy nie lepiej kupić cylindra 80cc ale różnica jest 100zł jak mocno ten cylinder podniesie osiągi motoroweru i też lepiej z jednym czy dwoma pierścieniami. Mam ten oryginalny gaźnik na którym jest tylko regulacja obrotów chciałbym ten motorower zrobić tak żeby był szybszy co można jeszcze zrobić. Wymieniam cylinder, tłumik blokad brak.
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 31 paź 2020, 22:28 |
|
Stróż Forum |
 |
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4362 Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 95r
|
Proponuję poczytać w poradach Mieloch Motocykle i dziale zrób to sam' o etapach tuningu, z czym to się wiąże, jakie konsekwencje i jaka wiedza, umiejętności są potrzebne aby dobrze przeprowadzić tuning. Więcej to wyjaśni niż tydzień pisania postów. Generalnie na forum nie polecam cylindrów Noname jeśli o to chodzi.
_________________
50cc *PORTed*+T6 head S6 pro replica S6 sport pro Talerz Polini steel Dell 17,5 Sprzęgło r/t
Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice 530/108/269
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|