Dzisiaj jest 23 maja 2025, 18:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2012, 17:42 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Cześć.
Mam problem z moją Aprilią sr 50 AC 1994 rok, silnik minarelli vertical (cyl stojący).
Historia jest dość długa, ale mam nadzieję że przeczytacie i pomożecie. ;) Historia zaczęła się od tego że wymieniłem cylinder i tłok na nowy. Zmontowałem wszystko ładnie i sprężanie ładne jest. Nowe uszczelki itp. Skuter odpalił lecz nawet po nagrzaniu nie trzymał wolnych obrotów. Zostawiłem to i na drugi dzień poszedłem odpalić skuter. I nic, nie odpalił. Cały czas zalewało świece aż po chwili paliwo zaczęło wylewać się przez gaźnik przez taką rurkę na górze która prowadzi do komory pływakowej. ( gaźnik oryginał dellorto). Zawiesił się pływak chyba. Po przeczyszczeniu u ponownym złożeniu gaźnika skuter odpalił. Dalej pracował tylko na ssaniu i nie trzymał wolnych obrotów. Po nagrzaniu też. Prawie w ogóle nie reaguje na śrubkę od obrotów ( tą co podnosi iglice). Cały czas spadają i gaśnie. Wchodzi na obroty tylko gdy się przytka filtr powietrza. Gdy dostaje bardzo mało powietrza to jakoś da rade wejść na wysokie obroty. Lecz trudno mu się przełamać by na nie wejść. Gdy jakoś tam niby dało się jechać to postawiłem skuter by odpoczął. Po ostygnięciu odpaliłem, popracował ok 10 sekund na ssaniu i zgasł. Więcej już nie odpalił. Świeca jest mokra po odkręceniu. Paliwo jest świeże. Iskra dobra. Świeca chyba też. Pozostało sprawdzić iglice, przestawić, pokręcić śrubką od mieszanki. Sprawdzić membrane czy jest szczelna, i słyszałem że może być nieszczelny uszczelniacz na wale. :evil: Powiedzcie co mam zrobić bo ja już siedziałem nad tym z 7 godzin i dalej źle. Już mi ręce opadają. :oops: Dostęp do skutera mam tylko w weekendy a teraz w środe wracam do domu to chciałbym zacząć coś robić i zaczerpnąć różnych porad. Za błędy czy coś sory. Z góry dzięki i czekam na szybkie porady. :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:21 
Zbanowany

Rejestracja: 08 mar 2012, 16:28
Posty: 234
Lokalizacja: głuchołazy
Pojazd:
regulacja gażnika pobaw sie iglicą i śrubką od mieszanki i bedzie dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 19:57 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Tak myślisz? Myślisz że silnik nigdzie nie jest rozszczelniony?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2012, 21:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Regulacja gaźnika. Sprawdź zaworek od pływaka bo mógł się zawieśic. Na wszelki wypadek sprawdź membrany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2012, 16:54 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Membrany wyglądają ok. Gaźnik już nigdzie nie cieknie i zaworek się też nie zacina. To raczej nie gaźnik. Na żadne regulacje prawie nie reaguje. Jak się odpali to strzela z tłumika jak chce się wejść na obtoty. Jutro wymieniam uszczelniacz na wale. Oby to było to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy