Dzisiaj jest 24 wrz 2018, 11:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2018, 14:28 
*

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 12
Pojazd:
Witam wszystkich serdecznie. Gdzieś obiecałem to i działam. Dzis chciał bym sie pochwalić moja kochana zabawką czyli Aprilia Sr <3

Moja przygoda ze skuterami zaczeła sie pare dobrych lat temu, właśnie po kupnie Sr'ki.
To ona:

Obrazek


Wrzucam ponieważ zastanawiam sie czy ktos jeszcze ze starszych uzytkownikow kojarzy ( mimo ze siedzialem glownie na innym forum) . Co prawda zdjecie bylo robione przed tym jak przeszła wiekszość zmian, ale niestety tylko takie sie uchowało na internetach :evil:

A teraz przejdzmy do konkretow. Po ok. 6 latach wieło mnie na wspomnienia i stalo sie. Kupiłem kolejna Sr, tym razem wersja minarelli Lc :cool: Niestety, tak sie nakreciłem ze kupiłem wersje z bębnem (naprawie ten błąd)
Przedstawmy gwiazde wieczoru :mrgreen:

Aprilia Sr 97r. Minarelli Lc

Obrazek

Oczywiście skuter kupiłem za 'grosze' wiec wszystko co może byc wybite, lejące, kapiące i wymagajace jakiejs reakcj to bylo :roll:

Powoli sobie przy niej działam, staram sie wszystko robic sam, bo właśnie po to ja kupiłem, zeby sie tym pobawic :mrgreen:

Teraz wygląda tak:

Obrazek
Obrazek

Jakies Fotki w miedzyczasie:

Obrazek
Obrazek

A na chwile obecna:

Obrazek

Chwilowo robie przednie zawieszenie, wiec moze Jutro stanie na kole :)

Co do mechaniki. Na razie siedzi:

- Wydech Stage6 pro
- Wario Stage6 sport pro
- Sprzęgło metraforce

Na stole w garazu leży cylek Airsal tech Racing 70cc :)
Jedzie zamowiony gaźnik 21 dellorto. Jesli starczy czasu to w sobote montaż ;D ( i jesli przyjdze zamowione łozysko i nowe uszczelki pod cylek :) )

To chyba wszystko, nie bede wypisywac tych drobniejszych rzeczy ktore zrobilem bo chyba nie ma sensu.

-- 17 wrz 2018, 15:23 --

Witam ponownie :mrgreen:

Co do zaweszenia, stoi juz na kołach. Zalałem olejem 10W i moim zdaniem jest zdecydowanie za miekka ;<

W sobote wrzuciłem Cylinder Airsal, oczywiście wyniknął problem i tu mam do was pytanie.
Chodzi o zaślepienie głowicy w miejscu czujnika temperatury. Może mi ktoś powiedzieć jaki tam jest gwint ?
Przy rozbieraniu okazało sie że siedzi gaznik dellorto 19 oraz jest nowka wał, niestety nie wiem jaki ;<

Obrazek

Doszedł też gaźnik 21 który i tak byl zamowiony ;)

Obrazek


pozdrawiam :twisted:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 wrz 2018, 21:25 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Siema ziomek, nie wiem jaki tam gwint ale dobrze by było kupić ten czujnik. Dobry kolor biały. Airsal t6 w lc robi dobrą robotę a po porcie to w ogóle bajka :D
Gaźnik ideolo 21 wpasowałeś :D




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2018, 23:38 
*

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 12
Pojazd:
Na razie chce go zaslepic, nie mam licznika zeby czujnik ie przydal, :roll: jest wrzesien na te pare kilometrow ktore jeszcze mam w planie zrobic w tym sezonie musi wystarczyc :mrgreen: ale objechalem juz pol swiata z tym i nie moge dopasowac.
Przez zime planuje dzialac dalej zeby na przyszly rok wyjechala w 100 procentach gotowa.

A co do gaznika, w momencie gdy nie mam w nim wejscia na podcisnienie potrzebuje inny kranik ? Czy mozna to jakos pomodzic ? :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2018, 6:51 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6911
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Siema :D Kozak wygląda ta czacha na tym zdjęciu z audi! :O




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 3:10 
*

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 12
Pojazd:
Dzieki, sam tworzylem :twisted:

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/f47e031b54b91053]Obrazek[ :| /URL]

Jak ja poskladam to zrobie jakies nowe fotki, bo pare drobnych rzeczy wpadlo, typu manetki, lusterko itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 14:09 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6911
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nynus pisze:
Jak ja poskladam to zrobie jakies nowe fotki, bo pare drobnych rzeczy wpadlo, typu manetki, lusterko itp.


Ok "!!" Czekamy :idea:




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 18:50 
*

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 12
Pojazd:
Witam pany, dzis Sr odpalila na gazniku 21 i airsalu. Niestety chyba musze kupic kranik bez podcisnienia.

Mam pytanie odnosnie regulacji, po odkreceniu manetki przerywa i po jakis 100 metrach gasnie.
Dysze na pierwsze wrzucilem 88.

Siedzi airsal, wydech i stozek. Umie ktos mniej wiecej okreslic czy dysza jest za mala czy za duza ? Wiadomo, trzeba to odpowiednio dostroic ale zeby miec odniesienie w ktora strone na poczatku isc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 19:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
No jak dasz na full i przerywa/pluje, do tego śmierdzi paliwem nie spalonym to bankowo dysza za duża, daj mu 82/83. To nie będzie kręcić wysoko na tym kominie, pewnie jak u mnie do ok 11500 rpm, stąd taka dysza.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 21:34 
*

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 12
Pojazd:
Jakies mniejsze mam, sprobuje jutro. Ogolnie co mi sie nie podoba to to ze sa objawy zbyt duzej dyszy a gasnie chodzby brakowalo mu tego paliwa.
Moze przez ten tym czasowy bak, jutro bede kombinowac

Cylinder kupilem uzywany, troche sie boje ze gasnie przez puchniecie tloka. Zastanawia mnie, czy to mozliwe po 100 metrach na odkreconej manetce przy ledwo rozgrzanym squcie, pozniej odpala od razu bez problemu po 2 kopach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2018, 8:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Przy skrajnie złej mieszance również może gasnąć.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy