Dzisiaj jest 17 lis 2018, 6:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2018, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Witam wszystkich serdecznie. Gdzieś obiecałem to i działam. Dzis chciał bym sie pochwalić moja kochana zabawką czyli Aprilia Sr <3

Moja przygoda ze skuterami zaczeła sie pare dobrych lat temu, właśnie po kupnie Sr'ki.
To ona:

Obrazek


Wrzucam ponieważ zastanawiam sie czy ktos jeszcze ze starszych uzytkownikow kojarzy ( mimo ze siedzialem glownie na innym forum) . Co prawda zdjecie bylo robione przed tym jak przeszła wiekszość zmian, ale niestety tylko takie sie uchowało na internetach :evil:

A teraz przejdzmy do konkretow. Po ok. 6 latach wieło mnie na wspomnienia i stalo sie. Kupiłem kolejna Sr, tym razem wersja minarelli Lc :cool: Niestety, tak sie nakreciłem ze kupiłem wersje z bębnem (naprawie ten błąd)
Przedstawmy gwiazde wieczoru :mrgreen:

Aprilia Sr 97r. Minarelli Lc

Obrazek

Oczywiście skuter kupiłem za 'grosze' wiec wszystko co może byc wybite, lejące, kapiące i wymagajace jakiejs reakcj to bylo :roll:

Powoli sobie przy niej działam, staram sie wszystko robic sam, bo właśnie po to ja kupiłem, zeby sie tym pobawic :mrgreen:

Teraz wygląda tak:

Obrazek
Obrazek

Jakies Fotki w miedzyczasie:

Obrazek
Obrazek

A na chwile obecna:

Obrazek

Chwilowo robie przednie zawieszenie, wiec moze Jutro stanie na kole :)

Co do mechaniki. Na razie siedzi:

- Wydech Stage6 pro
- Wario Stage6 sport pro
- Sprzęgło metraforce

Na stole w garazu leży cylek Airsal tech Racing 70cc :)
Jedzie zamowiony gaźnik 21 dellorto. Jesli starczy czasu to w sobote montaż ;D ( i jesli przyjdze zamowione łozysko i nowe uszczelki pod cylek :) )

To chyba wszystko, nie bede wypisywac tych drobniejszych rzeczy ktore zrobilem bo chyba nie ma sensu.

-- 17 wrz 2018, 15:23 --

Witam ponownie :mrgreen:

Co do zaweszenia, stoi juz na kołach. Zalałem olejem 10W i moim zdaniem jest zdecydowanie za miekka ;<

W sobote wrzuciłem Cylinder Airsal, oczywiście wyniknął problem i tu mam do was pytanie.
Chodzi o zaślepienie głowicy w miejscu czujnika temperatury. Może mi ktoś powiedzieć jaki tam jest gwint ?
Przy rozbieraniu okazało sie że siedzi gaznik dellorto 19 oraz jest nowka wał, niestety nie wiem jaki ;<

Obrazek

Doszedł też gaźnik 21 który i tak byl zamowiony ;)

Obrazek


pozdrawiam :twisted:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 wrz 2018, 21:25 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2989
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Siema ziomek, nie wiem jaki tam gwint ale dobrze by było kupić ten czujnik. Dobry kolor biały. Airsal t6 w lc robi dobrą robotę a po porcie to w ogóle bajka :D
Gaźnik ideolo 21 wpasowałeś :D




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
S6 Pro Replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2018, 23:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Na razie chce go zaslepic, nie mam licznika zeby czujnik ie przydal, :roll: jest wrzesien na te pare kilometrow ktore jeszcze mam w planie zrobic w tym sezonie musi wystarczyc :mrgreen: ale objechalem juz pol swiata z tym i nie moge dopasowac.
Przez zime planuje dzialac dalej zeby na przyszly rok wyjechala w 100 procentach gotowa.

A co do gaznika, w momencie gdy nie mam w nim wejscia na podcisnienie potrzebuje inny kranik ? Czy mozna to jakos pomodzic ? :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2018, 6:51 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Siema :D Kozak wygląda ta czacha na tym zdjęciu z audi! :O




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 3:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Dzieki, sam tworzylem :twisted:

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/f47e031b54b91053]Obrazek[ :| /URL]

Jak ja poskladam to zrobie jakies nowe fotki, bo pare drobnych rzeczy wpadlo, typu manetki, lusterko itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 14:09 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Nynus pisze:
Jak ja poskladam to zrobie jakies nowe fotki, bo pare drobnych rzeczy wpadlo, typu manetki, lusterko itp.


Ok "!!" Czekamy :idea:




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Witam pany, dzis Sr odpalila na gazniku 21 i airsalu. Niestety chyba musze kupic kranik bez podcisnienia.

Mam pytanie odnosnie regulacji, po odkreceniu manetki przerywa i po jakis 100 metrach gasnie.
Dysze na pierwsze wrzucilem 88.

Siedzi airsal, wydech i stozek. Umie ktos mniej wiecej okreslic czy dysza jest za mala czy za duza ? Wiadomo, trzeba to odpowiednio dostroic ale zeby miec odniesienie w ktora strone na poczatku isc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 19:18 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2989
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
No jak dasz na full i przerywa/pluje, do tego śmierdzi paliwem nie spalonym to bankowo dysza za duża, daj mu 82/83. To nie będzie kręcić wysoko na tym kominie, pewnie jak u mnie do ok 11500 rpm, stąd taka dysza.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
S6 Pro Replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2018, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Jakies mniejsze mam, sprobuje jutro. Ogolnie co mi sie nie podoba to to ze sa objawy zbyt duzej dyszy a gasnie chodzby brakowalo mu tego paliwa.
Moze przez ten tym czasowy bak, jutro bede kombinowac

Cylinder kupilem uzywany, troche sie boje ze gasnie przez puchniecie tloka. Zastanawia mnie, czy to mozliwe po 100 metrach na odkreconej manetce przy ledwo rozgrzanym squcie, pozniej odpala od razu bez problemu po 2 kopach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2018, 8:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2989
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Przy skrajnie złej mieszance również może gasnąć.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
S6 Pro Replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2018, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Witam, dzis doszła mala paczuszka

Obrazek

nowy kranik (stary uszkodziłem), swieca, olej, opaski, dysza, filtr paliwa, i tn cyplok do zrobienia podcisnienia w kroccu ;D
Może w weekend nareszcie ruszy :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2018, 13:15 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
A takie ładne serca też były w przesyłce? :cool:




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2018, 15:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Niestety mieloch takich nie rozdaje :P ale przy nich jest miejsce na nowe czesci do Sr :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2018, 18:09 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2989
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Mogłeś elfa kupić albo motula 710 bo ten castrol to średniawy jest ^^

Ogarnąłeś regulację?




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
S6 Pro Replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.85

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2018, 21:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Moglem wczesniej pytac, ale juz sie kupilo to trzeba wykorzystac :shock:

Nie ma totalnie czasu, dzis wrzucił tylko ten nowy kranik i filterek, jutro planuje zajac do tym podcisnieniem do krocca, zeby juz nie dziadowac z tym paliwem, moze w sobote uda sie cos pogrzebac z regulacja :twisted:


Re.

W weekend bylo niestety malo czasu na Sr, ale cos tam podlubalem.
Rozwiazany problem z paliwem, nowka swieca i chodzi jak marzenie, nie przerywa i jest elegancko.
Teraz mozna sie bawic z regulacja na co braklo czasu niestety

Obrazek

Ogarnalem tez troche wydech

Obrazek

Wpadla tez f1 niestety polecialem po kosztach i wybralem firmy revo, straszny bubel.
I licznik rowerowy :roll:

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 16:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2233
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Fajnie działasz :). Czemu nie polecasz tego lusterka? Słaba jakość czy coś?




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr Polini Air Box
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Stage6 Pro
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 19:05 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No właśnie co z tym F1? Na Stege6 narzekali zawsze ,że widać bardzo mały obszar za sobą




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Co do lusterka. Kiedys mialem jakies f1 nieznanej firmy i bylo czuc ze sa lepsze, w wykonaniu i nawet jak sie dotyka tego lusterka to czuc to. Po wyciagnieciu z pudelka odrazu czulem ze tadeta, lekkie. Cala ta obudowa jest z slabego plastiku i powiedzial bym ze szkielko tez szklane nie jest, glupio brzmi xd obstawiam ze jak by mi wypadlo z reki przy montazu to bylo by w kilku czesciach.
Co do widocznosci nie moge jeszcze nic powiedziec bo ucialem tak zeby mi gwint nie wystawal bo bylo go z 15 cm. I widze w nim niebo, musze trochę przekrecic caly przelacznik.
Moglem wziazc z tnt bodajze cos kolo dychu wiecej a mysle Z bylo by lepsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2018, 19:42 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No cóż tak czy tak mając lusterko będziesz jeździć zgodnie z przepisami a na resztę jedynie co Ci zostało to chyba tylko przymknąć oko :mrgreen:




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2018, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2013, 17:25
Posty: 30
Lokalizacja: Ożarowice
Pojazd: Aprilia Sr <3
Albo miec je szeroko otwarte i dookola glowy :shock: :roll:

Dzis mialem chwile. Dysza 82 za mala, czasami go przydusi i swieca raczej kolor melka z kawa niz odwrotnie (za jasna)
Wrzucilem 88 znowu objawy za duzej, ma ciezko zejsc z obrotow i przerywa delikatnie, ale o dziwo swieca nadal ma jasny kolor.
Zastanawiam sie co jest nie tak, lewe powietrze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy