Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 10:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 mar 2011, 19:25 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:06
Posty: 7
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
Witam.Mam problem z moim skuterem jakim jest Kingway Cobus 4t , problem polega na tym , że skuter przerywa nie wbija się na odpowiednie obroty (np. na stopkach) próbowałem temu zapobiec w takie oto sposoby;
-regulacja gaźnika dawka paliwa powietrza (a także podniesiona iglica)
-nowy filtr powietrza (trochę pomogło)
-nowy gaźnik
-rolki 5.5g
Lecz nie jestem do końca przekonany z zaworami , skuter dobrze odpala , ma bardzo dobrą kompresje nie bierze oleju,jedynie mam wyrobione ślizgi w wariatorze , i jest lekko ale to lekko zaznaczam peknięty wariator w wewnątrz.(porównując obroty na stopkach z innymi skuterami 4t marki Kingway moich kolegów mój nie sięga tak wysokich obrotów ;/(skuter odblokowany).Ręce mi się już załamują co moze byc tego przyczyna.Prosze o pomoc Z góry Bardzo Dziękuje ;d


Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, 20:53 przez kingway4t, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 20:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No to skoro przerywa to wypadało by odblokować CDI co ty na to?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 20:24 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
kingway4t,
kingway4t pisze:
Witam.Mam problem z moim skuterem jakim jest Kingway Cobus 4t ,



a ty piszesz że
kingway4t pisze:
-regulacja gaźnika dawka paliwa powietrza (podniesiona iglica)


w 4t nie ma tego jak w 2t żeby iglice podnieść




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 20:27 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:06
Posty: 7
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
Przekładałem moduły , miałem moduł 4t tuning ,lecz nic to nie dało ;/ probowałem odpinac kabelki i nic , jedno mnie zadziwiło jak zmieniałem filtr powietrza na nowy dałem gaz na max. na stopkach miał max. obroty lecz aby na chwila i pozniej znowu przerywał wszystko dokrecałem , bo myślałem , że łapie gdzieś lewego powietrza , załamka ;/ np. gdy zjeżdzam z górki to czuje jak silnik hamuje ;/ (jak by miał chec a nie mógł przerywając)


Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, 20:35 przez kingway4t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 20:50 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:06
Posty: 7
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
dawid137137 owszem jest , jak masz gaznik i pod pokrywka masz menbrane i tako "igłe" i tam jest śrubka odkrecasz i podwyzszach do gory (nie mylic z ta blokada co jest na tej czarnej oslonce)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 21:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
kingway4t pisze:
na stopkach miał max. obroty lecz aby na chwila i pozniej znowu przerywał


U mojego kolegi było tak samo ,za mało powietrza dostawał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:06
Posty: 7
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
Aha było i co z tym zrobił ?, lecz mam takie podejrzenie że moj skuter dostaje za duzo lecz, zmieniałem dysze na wieksza i to aby pogorszyło jego osiagi jak przyslonie sitko filtra ma wyzsze , regulacja gaznika nie pomaga zbytnio załamka ;/


Ostatnio zmieniony 27 mar 2011, 21:38 przez kingway4t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 15:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
a odkręć filtr powietrza i wtedy odpal i zobacz jak chodzi

jeżeli będzie dobrze bez filtra to znaczy że masz za dużą dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 16:53 
*

Rejestracja: 12 mar 2011, 15:23
Posty: 134
Pojazd:
Obstawiam 2 wersje,1,mialem tak ze ladnie palil,wchodzil na obroty,ale max obrotów nie uzyskiwal-powodem byla cewka,slaba iskre dawala,wersja 2-swieca ma zaduza przerwe na elektrodach i zdmuchuje iskre;




_________________

72ccm
rozrzad naraaku touring
dysza90#
cewka hajg spid(taka marchewkowa-seria ded)
siatex=trwalszy niz polini,jeszcze nigdy nie czyszczony,silnik narazie jest z nami!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2011, 17:57 
*

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:06
Posty: 7
Lokalizacja: Daleko
Pojazd:
Aha. A propo Kymco17 too mi sie wydaje , że za dużo dostaje powietrza, poniewaz jak przytkne lekko palcem sitko od filtra powietrza to ma ciut wyzsze lecz bawiłem się dawko paliwa powietrze i nic nie dało ;/ a propo tej cewki to co mam zrobic zmienic na inna? a
Ps. Wymieniałem raz iskrownik na nowy.


Ostatnio zmieniony 28 mar 2011, 18:03 przez kingway4t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy