|
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 15:04
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
PanBartek
|
: 05 wrz 2016, 21:53 |
|
Rejestracja: 16 lip 2016, 15:47 Posty: 24
Pojazd: TGB 101r
|
Blokady w 101s: 1. tuleja miedzy talerzami wariatora (taki pierścień) 2. kiszka na wydechu (możesz też odciąć i zaspawać te rurkę idącą od kolanka do rezonatora jeśli masz) 3. zwężka powietrza za gaźnikiem (znajduje się pomiędzy gaźnikiem a króćcem) ...4. czasami blokują przełożenia (jeśli masz na jeden obrót koła do 12 obrotów dzwona sprzęgła to masz ok, jeśli więcej a ogólnie 1/15 to blokowane przełożenie i wtedy co byś nie zrobił to max 65 km/h) ...5. w module jak masz 6 pinów (po trzy na dole i trzy na górze) to we wtyczce górny środkowy pin musisz odłączyć i wtedy masz off | - |
Ogólnie w TGB są trzy pierwsze blokady na sto procent (jeśli masz nowego z salonu) zdarzają się blokowane moduły (ale to rzadkość) a bywają te z blokowanym przełożeniem (tu musisz sprawdzić)
|
|
Na górę |
|
|
Shihura
|
: 06 wrz 2016, 8:38 |
|
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:14 Posty: 8
Pojazd: TGB 101S
|
[quote="PanBartek"]Blokady w 101s: 1. tuleja miedzy talerzami wariatora (taki pierścień) 2. kiszka na wydechu (możesz też odciąć i zaspawać te rurkę idącą od kolanka do rezonatora jeśli masz) 3. zwężka powietrza za gaźnikiem (znajduje się pomiędzy gaźnikiem a króćcem) ...4. czasami blokują przełożenia (jeśli masz na jeden obrót koła do 12 obrotów dzwona sprzęgła to masz ok, jeśli więcej a ogólnie 1/15 to blokowane przełożenie i wtedy co byś nie zrobił to max 65 km/h) ...5. w module jak masz 6 pinów (po trzy na dole i trzy na górze) to we wtyczce górny środkowy pin musisz odłączyć i wtedy masz off | - |
Ogólnie w TGB są trzy pierwsze blokady na sto procent (jeśli masz nowego z salonu) zdarzają się blokowane moduły (ale to rzadkość) a bywają te z blokowanym przełożeniem (tu musisz sprawdzić)[/quote
Kolega niedoczytal mojego pytania dobrze. Bo w pytaniu bylo napisane zr na wariatorze niema blokady juz i nadal skuter leci 50km/h a u innych juz leci szybciej.
|
|
Na górę |
|
|
PanBartek
|
: 06 wrz 2016, 18:20 |
|
Rejestracja: 16 lip 2016, 15:47 Posty: 24
Pojazd: TGB 101r
|
zapytałeś o blokady ;) więc Ci napisałem wszystkie możliwe w TGB ;) zdejmij wszystkie, sprawdź i dopiero potem myśl czemu Ci ewentualnie nadal jedzie 50...
|
|
Na górę |
|
|
Shihura
|
: 06 wrz 2016, 20:41 |
|
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:14 Posty: 8
Pojazd: TGB 101S
|
Kiszka zaspawana okazała się, Moduł 5 pinowy, Brak pierścieni na wariatorze XD Jutro będę go testował ile pociągnie bo wydaje mi się ,że nadal leci 50 mimo zdjętych tylu blokad.
|
|
Na górę |
|
|
PanBartek
|
: 06 wrz 2016, 21:41 |
|
Rejestracja: 16 lip 2016, 15:47 Posty: 24
Pojazd: TGB 101r
|
jak sprawdzałeś wariator, to mogłeś policzyć obroty dzwona, żeby stwierdzić czy masz blokadę przełożeń..
|
|
Na górę |
|
|
Shihura
|
: 07 wrz 2016, 19:03 |
|
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:14 Posty: 8
Pojazd: TGB 101S
|
Wariator sprawdzany był w momencie kiedy klin na wale byl zerwany przez mechanikow by skuter wrócił bo mój dziadek się na tym nie znał. I wtedy o tej blokadzie nie wiedziałem. Wszystkie są zdjęte oprócz możliwej na wale. I Skuter leci 55km/h i nic więcej niechce pocisnąć.
|
|
Na górę |
|
|
PanBartek
|
: 07 wrz 2016, 21:00 |
|
Rejestracja: 16 lip 2016, 15:47 Posty: 24
Pojazd: TGB 101r
|
jeśli faktycznie nie masz blokad, to stawiam na słabą kompresje ;) silnik do remontu
|
|
Na górę |
|
|
Shihura
|
: 07 wrz 2016, 21:10 |
|
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:14 Posty: 8
Pojazd: TGB 101S
|
Po prostu blokady są pozdejmowane a nie fabrycznie jest odblokwany. Moj bratanek wsadzil do niego cylinder 80cc z tlokiem i nowy gaznik dal. Moze fabryczny tlumik zaslaby na takie modyfikacje ?
|
|
Na górę |
|
|
PanBartek
|
: 08 wrz 2016, 11:42 |
|
Rejestracja: 16 lip 2016, 15:47 Posty: 24
Pojazd: TGB 101r
|
wiesz co może zanim zaczniesz cokolwiek pisać... to napisz dokładnie jaki to skuter, co w nim siedzi itp.. bo teraz mówisz ze masz cylek 80cc... wpadasz ze skrajności w skrajność... pod taki cylek to przede wszystkim regulacji wymaga gaźnik (a najlepiej założyć większy) oczywistym jest, że seryjny wydech pod taki cylinder nie nadąży... a i jeszcze odpowiednio wyregulowany napęd, czyli rolki waria, sprężynki i centralka w sprzęgle... a i jeszcze wcale nie odrzucałbym kwestii że coś jest nie tak z tym cylindrem... Widać, że mało ogarnięty jesteś... lepiej oddaj to do jakiegoś mechanika, który ogarnia skutery.
|
|
Na górę |
|
|
Shihura
|
: 08 wrz 2016, 14:11 |
|
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:14 Posty: 8
Pojazd: TGB 101S
|
No co do skuterów jestem mało ogarnięty nigdy nie miałem nie chciałem mieć ale dostałem za free. Skuter to TGB 101s cylinder 80cc co do gaźnika nie wiem jaki wsadził mój bratanek bo on gmerał w nim niestety.
|
|
Na górę |
|
|
PanBartek
|
: 08 wrz 2016, 14:54 |
|
Rejestracja: 16 lip 2016, 15:47 Posty: 24
Pojazd: TGB 101r
|
w zasadzie to wyczerpałem temat pomocy dla Ciebie, reszte juz musisz sam ogarnąć
|
|
Na górę |
|
|
Shihura
|
: 08 wrz 2016, 21:45 |
|
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:14 Posty: 8
Pojazd: TGB 101S
|
Ogólnie dziękuje ci za poświęcony czas. Jak wiesz gdzie poza allegro można jeszcze nabyć lepszy tłumik (może być głośnik ;) ) do tego TGB to byłbym wdzięczny.
|
|
Na górę |
|
|
PanBartek
|
: 08 wrz 2016, 22:04 |
|
Rejestracja: 16 lip 2016, 15:47 Posty: 24
Pojazd: TGB 101r
|
|
Na górę |
|
|
Shihura
|
: 10 wrz 2016, 14:11 |
|
Rejestracja: 05 wrz 2016, 19:14 Posty: 8
Pojazd: TGB 101S
|
Bartek powiedz mi proszę jeszcze jedna rzecz. Bo dziś robiłęm smarowanie sprzegła i tuleja na wariatorze byla nieco zatarta. Bo nie kręciła się. No więc stwierdziłem by odrazu sprawdzić ile ważą. Mam 8g rolki czy opłaca się je na lżejsze zmienić czy na cięższe ?
|
|
Na górę |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|