Dzisiaj jest 21 maja 2025, 17:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2014, 20:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Witam!
Pojawił się u mnie problem ze światłami postojowymi na wyłączonym silniku. Kierunkowskazy działają, światła stop i klakson też. Był zmieniany regulator napięcia (na dedykowany cpi/keeway), oraz akumulator. Sprawdziłem instalację, bezpiecznik sprawny, nawet zmieniłem, kostki połączeniowe podpięte. Nie mam pojęcia co to może być, bo po uruchomieniu silnika wszystko działa jak należy. Mogą być jakieś dodatkowe bezpieczniki gdzieś pod czaszą w cpi?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 kwie 2014, 20:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Przecież to jest normalne, światła są z prądnicy, a nie z akumulatora jak kierunki itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 21:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To trochę dziwne, bo na starym aku i regulatorze napięcia (zanim to wszystko padło) były postojówki, światła mijania, oraz drogowe. Nie jestem w stanie określić od kiedy to się zaczęło, bo bebechy wymieniłem tamtego roku. Jakiś pomysł. Bo mnie czeka przegląd i podejrzewam, że nadgorliwy "dziadzia" znowu będzie szukał dziury w całym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 21:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ciekawe, bo na nowym quantumie z salonu ,tez postojowki dzialaja dopiero po odpaleniu silnika,stop,kierunki,klakson,awaryjne,alarm na zgaszonym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 21:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
No jest to dziwne, bo u mnie idzie wszystko przez akumulator chyba. Nie znam dokładnie całej instalacji, bo go nie rozbebeszyłem na części pierwsze, nie mam na to czasu. Wymieniłem aku i regulator, bo mi kierunki wariowały (led, przerywacz mechaniczny). Jak aku był jeszcze w miarę do życia i dał się troszkę podładować to po przekręceniu stacyjki były postojówki (w tym podświetlenie licznika) i wszystko inne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 21:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Watpie zeby na przegladzie sie do tego doczepili,zawsze mozesz powiedziec ze tak jest fabrycznie ,kupowales z salonu czy od kogos,moze ktos cos przerabial
Ps. Tablet ,brak znakow pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 21:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt spoko, nie martw się znakami interpunkcyjnymi. Spodziewam się wszystkiego. I jeszcze jedno pytanie takie OT.. Potrzebuję kupić dobrej jakości kopkę do silnika cpi (najtańszej nie biorę pod uwagę, bo to chyba przetop z puszek po piwie). Moja oryginalna obrobiła się na tym "wieloklinie". Jaką poleciłbyś, coś może z durAl, bo ta fabryczna to czyste "amelinium".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 21:57 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Powiem szczerze ,że to nawet lepiej jak wszystko działa dopiero przy pracującym silniku. Nie ma ryzyka ,że zapomni się zgasić świateł ,czy ktoś niepożądany na parkingu przełączy przełącznik i w skutek tego wyładuje akumulator. Wiele pojazdów na wtrysku ,gdzie nie ma kick startera jak i zwykłych gaźnikowców ma właśnie taki patent.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2014, 22:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Mate57 z całym szacunkiem ale nie mam ditech'a, a światła mogłem zapalić po przekręceniu kluczyka "na zapłon", bez kluczyka nie można zrobić nic. Kick starter się po prostu obrobił i chcę kupić nowy, ale solidniejszy. W zasadzie to się tym nie przejmuję. Jedyne co mnie denerwuje to interpretacja prawa, przez różne osoby, które mają na to wpływ za moja kasę, na którą muszę zapierdzielać. Chyba, że ktoś ma miły kontakt w rzeszowskich stacjach diagnostycznych?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy