Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 12:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 12:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Z tego co wiem to wiele ludzi nie gustuje w simkach i komarach..
I to jest dla nich siara, wyjechać na miasto.
Dla mnie liczy się to żeby jeździł :d




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 12:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
keeway_hurrican pisze:
BenjoHurricane pisze:
nawet starego simsona on jest o wiele mniej awaryjny

Tak się akurat składa że miałem simsona. Zmieniłem w nim cylinder, tłok, pierścienie, zrobiłem przekładnie i wymieniałem zapłon. A on i tak się psuł.

NIe pakuj się w simsona. Więcej stoi niż jeździ, cały czas coś nawala. Wolałbym już chinola z tesco za 1500zł niż simsona.


zgadzam się w 100% kolega miał simsona tylko 10tys przebiegu a wszystko było zniszczone sprzęgło wał łozyska cyl skrzynia biegów... wymienił pierścienie na nowe a one jak poje... dalej szumiały (kolega dzięki simsonowi miał ksywe pogromca wiatru xD) ciągle rzeczy typu zwalony klin na wale starte ząbki od kopniaka gaźnik zapłon w hooj tego tam sie psuło




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 12:34 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
weź jakiegoś zipp-a albo keewaya ja polecam zipp :) przez 2 lata jest prawie 7000 i tylko pasek przy 4 tys




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 12:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
edit: jak to usunąć bo myślałem że wcześniej sie nie dodało i teraz jest 2 razy to samo...




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 10:44 przez manieqqq, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:04
Posty: 375
Lokalizacja: stąd
Pojazd:
mój był z 89roku. Dużo kasy władowałem w błoto...

A keeway niby wszyscy narzekają że chnol ale nigdy mnie nie zawiódł, a po małym tuningu łykam te wszystkie simsonki ;D




_________________

-Sprężyna Centralna Hebo Czarna +50%
-Sprężynki sprzęgła Hebo Niebieskie
-Malossi Multivar
-Rolki 6gr

eNeN pisze:
stosuj się do zaleceń mechanika po wymianie wydechu, a jeżeli go będziesz sam wymieniał, to pamiętaj, aby nie jeździć od razu z MAX, bo tłumik uszkodzisz.
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:57 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
no właśnie co wy chcecie od tych keewayów? my z kumplem dzien w dzien jezdzimy po miescie ja na kile on na roxie i on ma tylko tłumik i reszta seria i ja tez i go biore na przyspieche tylko na v maks mnie dogania ale jak we dwoch jadą roxem to ich biore jak chce




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 18:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Nie bierz zipp vegi ! I ja to bym polecal cos uzywanego kupic i najlepiej zeby to mialo chlodnice np ja sie ostatnio napalilem na krossa szosowke mmm ;) nie kupoj skutera po 1000 km sie nudzi

krt27 <--- wez sie jebni**** jak ja na seri 70 km/h lecialem jak byl jeszcze nowy i wiecej chcial tylko blokade jakos mialem pozniej tylko dysze 80 wlozylem wario naraku zamienik za 100 zl i 78 !!! Zipp Vega 4t jakby cos to nie robic tego bledy co ja i nie kupowac tego chociaz moze by sie nie nie psol tak jakbym mniej jezdzil w rok 10 tys km




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:30 
jak chce niech bierze nawet colibra 4t co po odblokowaniu wszystkie chińskie 2t w tyle zostawia :P jak 2t to tylko motowell, po odblokowaniu 100 licznikowe :twisted: kolega ma i nawet jak samochodem mechanik jechal za nim, co mu go odblokował to pokazywało 95 czyli jest zaje***** fajnie :mrgreen: tylko że podobno w niech od nowości kładą cyle 65 :P


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 8:30 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:36 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
medyk94, nie opowiadaj bajek ;p ja polecam zipp vega jak zadbałem to jeżdżę a jak ktoś katował to ma awarie ;p ja na tą chwilke jak miałbym sprzedać to dałbym gwarancje na mechanike bo tylko pasek mi szczelił;p




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
medyk94, zgadzam sie z toba w 100%! Tylko motowell! http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1487010 to po odblokowaniu ciska 90! mierzone samochodem! i do tego LC




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 8:38 przez rudzik12345, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
medyk nie rozpier... mnie hahaha coliber bierze 2t ehe.... kolega miał sqta z tym samym silniiem i go brałem nawet w 2 osoby a on sam... po asfalcie jego leciał 75 a mój jeszce przed tuningiem 65 i z przyspiechy go tak odstawiłem ze pomimo swojego v-maxu na 1.5km i tak mnie nie dogonił




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:37 
chcecie to nie wierzcie, jeżeli nikt nie miał doczynienia z 4t to niech nie mowi że takie gówno i ledwo 70 pójdzie, koledze niby licznikowe ale 100 ciśnie i to na 50 , głupi coliber .. też nie wierzyłem dopuki sie nie przejechałem no fakt nie jest taki zrywny ale jak sie dźwignie tak od 50 to już równiutko idzie i zamyka licznik 80km/h i wskazówka dalej leci ... i tak już kilka widziałem tych skutów i min. 80 prawie każdy leci :mrgreen:
PS. u nas jest tylko 5 x 2t i tak jeden to jakis zumico eos co leci licznikowe 75, drugi hrr - przyterty - leci 73, trzeci - keeway fakt - mial cyl 80ccm i lecial 75 , zaterł go i włożył zwykłą 50ccm i leci 60 :P , czwarty to romet 787 - tez na 50 leci 65tylko a 5 ja mam i tez na 50 leci tylko 60, no ale gumaka można palić :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 9:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
kolega miał 4t to ciagle sie napęd psuł przyśpieszało to jak suka nie wjeżdżało pod górki w 2 osoby no v-max 75 akurat trafił na wersje z odblokowanymi przełożeniami a co do keewaya cyla 80cc i 75km/h to jak w keewayu zmienisz cyl na wiekszy to trzeba zmienić też moduł bo fabryczne sa do 10tys obrotów wyjąć taką podkładke miedzy przeciwtalerzem a tuljeką odblkować wszystko git i będzie 85 jechał.... mój na serii cylu i serii wydechu leci 80 równe i to na rolkach 4.6 nie mów że coliber jest taki zaje... bo nie raz widze jak ktoś sie ledwo turla pod górkę 30km/h... każdy co u mnie miał 4t źle je wspomniał... tymi china 2t to latają jak głupie ja wyprzedzam roxy apki na prawie serii a takim colibrem chodz bys sie zesrał to bys nie wziął nawet serii keewaya...

co do tego licznikowego 100km/h czyli realnego około 80/85 to: ile waży ten twój kolega ?? wiesz że czasem do serii 4t wkładają (nawet przez pomyłkę) cyl 80cc wario no name hs i takie rzeczy?? mogli też mu wsadzić przełozenia do +10 i 80 leci ale jaki tuning... założe sie że tam nie ma na bank cyla 50cc tylko jest większy... koledzy z innego forum kupili cyl zdejmują patrza a tu 65cc....

każdy kogo znam i ma przebieg powyżej 5tys miał problemy z przekładnią i przynajmniej jeden zerwany pasek a w 2t jeżdżą nawet i 10tys na jednym seryjnym pasku




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja mam yaroxa 2t.
Mam go już rok, przebieg ok. 3500km i jak na razie bez żadnych problemów większych :)
Żadnego zerwanego paska, żadnego zużytego cylka.
Prawię seria, a jedzie mi 80km/h i jest dobrze, nic się nie dzieje.
Tylko spalanie w granicach 4l/100km
Jest moc, jest spalanie :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:08 
no dobra on juz przejechał 15 tys km i dopiero wymienił 3 paski, 2 wariatory, i teraz dopiero cyl zaczął brać olej ale przyje**** ma takie samo bo słyszałem że jak cyl bierze olej to nawet mocniejszy jest :mrgreen: no ok, teraz bedzie wymieniał pierścionki to zobacze jaki ma cyl ...
Co do tej 100 to moze i licznikowe ale drugi kolega ma kingwaya cobusa i ma w nim od nowości cyla naraku v3 80ccm i zrobił już 20 tys km i nic nawet oleju nie bierze, cały czas taka sama moc i jemu ostatnio mechanik wiekszy gazior zakładał to jak jechał za nim audico a4 to pokazywało 103 km/h, ale on brał ten skut na zamówienie ... i możliwe że coś jeszcze mu tam włożyli ale wątpie..




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
no to powiem tak, mój kolega ma 4t, robiłem przy nim baardzo dużo, tu świeca pada, zawory są do regulacji praktycznie co miesiąc, zapłon to jedna wielka pomyłka, zmieniał już cały stator i dalej coś ma nie tak, żeby go zapalić to musi tył skutera podnosić bo rozrusznik nie łapie, jak kopnął w kopnik to mu odpadł z kawałkiem dekla, sprzęgło mu piszczy itp. nie mówcie że te chinole są dobre, owszem jadą może dużo bo nawet 80-90km/h. Jednak, ja jak stoje na światłach z chinolem wygląda to tak, startujemy, ja po paru sec mam 65-70km/h a on dopiero 25-30 i to są realia, osobiście wole mieć skuter lepiej przyśpieszający niż szybciej jeżdżący.




_________________

Peugeot 406 :)


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 10:11 przez sieku, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:10 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 9:50
Posty: 1
Pojazd:
Ja mam keewaya matrixa mam przyjechane 14tys. i wymieniony cylek na 70airsala (50 byl dobry) i leci jak rakieta jeszcze tylko wydech i gaznik i napewno bd powyzej 100km/h.

Tylko keeway.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:13 
heh no jak ja chyba swojego też na przyśpieche będe robił :mrgreen: czyli lżejsze rolki tak z 4 g centralke juz mam hebo +60 i jeszcze kupie komin tecnigas trek i zobaczymy jak to będzie :mrgreen:
A co do Motowella to nie wiedziałem ale starsze wersje mają silnik yamahy bez swapa, poprostu zakładali je w fabryce :shock: http://allegro.pl/item1100968396_skuter ... owell.html

PS. Jak chcesz już tego chinola to łap tego :mrgreen:
http://allegro.pl/item1137644441_sprzed ... et_rs.html

Chłodzony cieczą !!


Ostatnio zmieniony 14 lip 2010, 10:16 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
medyk... na 80cc naraku leci te 100 ale awaryjność pozostaje ta sama i na dodatek jak by włozyć do 2t 80cc to by nie jechał 100 tylko 100pare... ja miałem doczynienia z 4t naprawiałem koledze nie raz... wielki szajs tam może jest dobry v-max ale przyśpiecha i awaryjność to masakra.........

kup używanego motoweela będzie najlepsze rozwiazanie i te miny seryjny chińczyk wyprzedza roxa czy jakiegoś innego markowca hah




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 11:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
macie racje z motowelem.. to sa super skutery... bierz tego magnet rs i bedziesz śmigał 85 na serii :D a do twgo LC :D




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy