Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 11:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 11:31 
no niby awaryjne są ale co do 2t to na 80ccm nie polecisz 100 za h***a bo do 2t 80ccm to jest chińskie i do tego pewnie ten cyl jest zrobiony ze stopu małpiego gó**** :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 12:54 
*

Rejestracja: 01 kwie 2010, 14:09
Posty: 66
Pojazd:
Ja też polecam Keeway'e. Bez awarii zrobiłem 8850km jak narazie. Zatrzeć też go nie idzie. Ostatno w dwie osoby 60km zrobiłem. Nic się nie działo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 12:59 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 22:16
Posty: 84
Pojazd:
Napewno nie Romet , Sory koleś widze jak chodza te romety u mnie w miejscowosci to mnie krew zalewa , sasiad ma 717 to wiecej go naprawia niz jezdzi... Z Chinskich polecam ci Keewaya nic innego .. Chyba ze wolisz biedroniaste skutery , twoj wybor. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 13:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ty jesteś jakiś głupi człowieku ;/
Chcesz Ciskać na chińskiej ramie powyżej 100km/h ?
Po ch**a Ci tyle ?
70 nie starczy ?
To jest skuter a nie ścigacz...
Dobijają mnie ludzie co chińczyki robią na 80ccm, żeby jechać koło 100km/h...
Ech.
Ale cóż, są ludzie i parapety :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 13:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 12:57
Posty: 318
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Keeway Hurricane, kupiłem nówkę za 2700zł, zrobił 8k bez większych problemów, osiągi przyzwoite a dostawał ostro po dupie ; > Żadnego 4t!




_________________

shek898 pisze:
Jaki ma głos silnik jak jest zatarty cylinder. Ja mam taki jak bym nie mógł odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 14:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Podobnież chińskie 4T są do dupy, a 2t są dobre.
Gdzieś tak czytałem




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 16:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
No to jeszcze się wypowiem co do mojego skutera, w 2 dzień jak go miałem miał około 2000km, kupiłem już dotartego miał około 1900km, pojechałem nim w taki teren że tam IŚĆ się nie dało, i dawał rade, zablokowany dostał już tak po garach że sam nie mogłem uwierzyć że jeszcze jeździ, jak dotąd a mam już prawie 6k na budziku zrobione, wymieniłem przednią żarówke i 2 komplety rolek, i raz przebiłem opone, i to tyle jak na awaryjność ...




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 21:00 
no to ja juz wymieniłęm 3 żarówki, simeringi i olej w zwieszeniu, rolki i centralke w celu regulacji no i oponę bo się przecieła i juz powietrze uchodziło na całości więc spaliłem do wystrzału i teraz mam nówke :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Koleha ma chyba motowella 4t i ma wlozona 80 ccm seryjnie ;] On rozbiera zeby wlozyc 80 a tam juz siedzi 80 ;p




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 22:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
ja tylko mówie że chińskie skutery to nie jest najlepsza inwestycja :/ a wracajac do simsonów to mój brat ma i jest niezniszczalny i bezawaryjny, aż chce się jeździć, a byl w takim stanie że szkoda gadać więc jak dbasz tak masz hehehe... jak już chcesz kupić chinola to TGB fajnie sie jeździ na nich ale częsci do tuningu troche malo ale nie zawiedzie cie, wykonanie bdb jak na chinola tyle moge polecić a no i jeszcze polece skutery SYM ale nie wiem czy to sa chińskie czy nie ale też sa bdb na pewno nie bierz ROMETA!!! i to jeszcze 4t w ogóle 4t to szajs straszny a tak btw adriano_113 nie wierze żeby twój romet brał jakikolwiek markowy skuter nawet jakbyś sobie tam rakiete włozył.... bo wielu znam takich typków jak ty i seryjne markowe skutery ich biorą a maja MARKOWE CZĘSCI pozdro dla tych co myslą że ich 4t może wszystko hahahaha :D




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 0:24 
*

Rejestracja: 18 mar 2009, 22:30
Posty: 95
Pojazd:
OMG o.O Wiesz, śmiać mi się chcę z takich śmiesznych typków jak ty <lol2> Poprostu jak mój kumpel który ma Piaggio NRG i ten który ma Piaggio ZIPa zobaczył co napisałeś to śmiali się razem ze mną... Może i mają te 50cc ALE SĄ W 2T, ja po przerobieniu swojego 4t na 80cc DORÓWNUJE im pod względem OSIĄGÓW często nawet PRZEWYŻSZAJĄC a jaki mam setup to zobacz sobie w linku poniżej i są to MARKOWE CZĘŚCI. Poprostu powiem tak, tępy jesteś i tyle skoro masz tak ubogo zasobną wiedze na temat skuterów, co dla cb nie powinno być obrazą tylko raczej stwierdzeniem faktu biorąc pod uwagę twoją wcześniejszą "INTELIGENTNĄ" odpowiedź. Więc brak mi słów, a wielu ci powie że 4t to nie szajs, tylko inny rodzaj silnika. Jeśli nie wiesz dokładnie co to jest to zapoznaj się ze znaczeniem słowa szajs, a następnie z cechami i budową silnika 4t. I pamiętaj! ...Chyba trzeba by cię uczyć od podstaw... Są dwie wersje silnikowe.. 4t i 2t! A nie 2t i szajs! Heh, widząc twoje wypowiedzi twój tok myślenia nie jest w stanie tego ogarnąć ale trzeba próbować aż do skutku... I nie piszę tutaj po to żeby cię obrażać, po prostu pewne fakty musisz sobie przyswoić. Są skutery markowe i chińskie... 2t i 4t, chińskie to nie zawsze znaczy gorsze... Zależy od wykonania i dla twojej wiadomości Romety składane są w Polsce, a nie w Chinach i wykonane są dobrze. Owszem markowe wykonane są lepiej i z tym się akurat zgodzę.... I tak wgl przeczytaj sobie sam swoją pierwszą wypowiedź, NIE MA ONA SENSU! I koledzy z forum niech też sobie to przeczytają i powiedzą co o tym sądzą... Oni napewno będą rozsądniejsi niż ty ze swoją... Hm, wypowiedzią.


Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 0:45 przez adriano_113, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 1:18 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 21:01
Posty: 21
Pojazd:
adriano_113 pisze:
dla twojej wiadomości Romety składane są w Polsce, a nie w Chinach i wykonane są dobrze

Taa... Koła do reszty przykręcają. Romet to stuprocentowy chińczyk.
Miałem Ogara Racinga. Wykonanie godne pożałowania, osiągi, jak to 4T, ledwo przyspiesza i maksymalnie 75km/h po odblokowaniu. Ale lepszy taki Romet niż kibel.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 6:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
adrianoo ale nie kkażdy chce tuningować niektórzy chcą mieć mocny od razu... no i co ze dorównuje piaggio ale piaggio to jednak seria no 2t ale seria a 4t już nie wiadomo jaki tuning (do 4t nie ma nic mocniejszego, jest jeszcze 90cc ale do tego łozyska wału itd. drogo wychodzi)

a co do rometów to są dobre nie to co kingway ciocia ma i zero usterek plastiki nie latają ani nic... jedyna wada to to że 4t (ledwo przyśpiesza i jedzie 55/60)

dwa te rządzi xD




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 7:27 
ta żeby 2t rządziło to trzeba miec kase żeby je najpierw stuningowac ....
Mi jeszcze w sklepie taki kit wcisneli że to jest sportowy skuter i on po odblokowaniu będzie jechał szybciej niż każde 4t ... no i sie przekonałem taka, taka prędkość że aż żal , tylko marne 60km/h, 2t to sie nadaje ...ale do tuningu i dopiero można sie cieszyć mocą i prędkością :lol:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 7:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 15:04
Posty: 375
Lokalizacja: stąd
Pojazd:
Jak kupisz dobre 2t to nie musisz tuningować :D




_________________

-Sprężyna Centralna Hebo Czarna +50%
-Sprężynki sprzęgła Hebo Niebieskie
-Malossi Multivar
-Rolki 6gr

eNeN pisze:
stosuj się do zaleceń mechanika po wymianie wydechu, a jeżeli go będziesz sam wymieniał, to pamiętaj, aby nie jeździć od razu z MAX, bo tłumik uszkodzisz.
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 8:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 kwie 2010, 19:19
Posty: 472
Pojazd:
keeway_hurrican, trafił w dziesiąke :) nie musi byc to markowy skuter... ja mam PedaMotor z solnikiem cpi/keeweay z odblokowanymi przełożeniami i leci 75 realne :)




_________________

Wario HEBO NG
rolki 4,6g
docisk hebo 50 %
odblokowane przełożenia :D yeah :D

v-max : 85 km/h (realne) mierzone GPS , licznikowe 90 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 8:28 
no to macie dobrze bo akurat ja odblokowałem swojego i leci tylko 60 :P i on jest zablokowany na przełożeniach i wgl jakis nisko obrotowy ma cylinder, choć moduł jest odblokowany także nic tylko tuningować :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 9:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Ja tak jak rudzik :)
Mam tez yaroxa, tylko zdjęte blokady, jedynie rolki polini 4,7g wstawiłem i mi ciska 75, z górki 85.
Bez tuningu. Mi to wystarcza i biorę się za tuna wizualnego.. Chodź dużo części do mojego skutera nie ma, ale i tak da się coś zrobić :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 9:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Widzę że znowu musze coś powiedzieć..
4T-mało podatny pod tuning, praktycznie tylko zwiększenie pojemności coś daje, oczywiście są markowe skutery 4T, np piaggio takie robi,
2t- Bardzo podatny pod tuning, osiągi na seri nie zawsze zadowalają, ale bez gadania, mój kolega ma 4t 72ccm, i na przyśpieszenie z moim huragankiem nie wyrabia, w 2t praktycznie każda część wpływa na prędkość i przyśpieszenie, jednak 2t żeby ,,stjuningować,, trzeba włożyć dużo pieniędzy.
Przestańcie już robić OT, każdy ma swoje zdanie i niech zachowa je dla siebie!




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2010, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
Coś za coś niestety..
Jedyna wada 2T, że dużo pali :/
To mnie najbardziej dobija..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy