Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 9:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2017, 11:01 
*

Rejestracja: 01 maja 2017, 10:19
Posty: 1
Pojazd: Romet 747 eco
Jako że jestem tu pierwszy raz pragnę powitać szanowne grono. Posiadam skuter jak w temacie z silnikiem 4t.Problem jaki mam próbuje rozwiązać od dłuższego czasu. N samym początku miałem problemy z odpaleniem skutera z rana,można się było zakopać i zamęczyć akumulator.Przeczyściłem gaźnik ustawiając mieszankę na książkową,świeca beżowa,wyregulowałem zawory i teraz z rana pali od pierwszego zakręcenia rozrusznikiem.Ale pojawił się problem z którym za nic nie mogę sobie poradzić,Jak odpalę z rana skuter i pochodzi trochę,lub gdzieś przejadę i potem wyłączę go to po chwili zaczyna się sączyć paliwo z gaźnika do filtra,i jak chce go zapalić to za nic nie może załapać,po prostu go zalewa.Jak tak się posączy z 15 minut potem ustaje.Jak ściągnę wężyk z kranika podciśnienia to powoli przestaje kapać.Kranik sprawny bo ściągając mu wężyk do gaźnika paliwo nie leci.Odnoszę wrażenie ze wytwarza się jakieś podciśnienie i zasysa nadwyżkę paliwo z przewodu idącego z kranika do gaźnika,i to co nie mieści się w komorze pływakowej wylewa w gardziel gaźnika zalewając go.
Reasumując jak idę rano go odpalić to ten nadmiar paliwa spływając do filtra i do gardzieli z poprzedniego dnia po prostu odparuje, i skuter ma suchą świece i odpala normalnie.
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny,oprócz wymiany gaźnika.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 maja 2017, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Jeśli przecieka z komory gaźnika w filtr, to nie trzyma Ci zaworek pływaka; on musi się szczelnie zamknąć bez względu na to czy paliwo wężykiem dochodzi czy nie. Dlatego nie możesz zapalić, bo paliwo leje się nie tylko do filtra ale i do gardzieli zalewając wlot do cylindra.
Zdemontuj gaźnik, zdejmij dolną pokrywę (3 śruby), odkręć jedną trzymającą wewnątrz oś pływaka, wyjmij pływak z zaworkiem i dokładnie go obejrzyj + przeczyść. Sprawdź też czy otworek w który wchodzi zaworek jest czysty. Jeśli na stożku zaworka (gumowy!) będziesz mieć nierówności/wgłębienia, to wymiana zaworka na nowy.
Sprawdź też sam pływak, czy jest szczelny bo inaczej będzie się zatapiał w paliwie otwierając zaworek i zalewając filtr.
Nie ma prawa nic przepuszczać gdy komora jest pełna a paliwo dochodzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy