Dzisiaj jest 21 wrz 2019, 10:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2019, 22:46 
*

Rejestracja: 10 sie 2016, 20:06
Posty: 15
Lokalizacja: Jarosławiec
Pojazd: Peugeot 400
Teraz mam następny problem,od paru dni borykam sie z rozruchem zimnego silnika,kręci i kręci manetka na ful,chwila przerwy i powtórka i może za trzecim razem załapie gazujac manetką.
Jakby byl 2T to bym bił na ssanie a tu 4T wtrysk[silnik taki jak w Satelisie] to juz problem.U mnie w okolicy nikt nie podłączy mi do kompa bo brak kabelka,wszyscy maja do hondy i yamahy.
Moze silniczek krokowy nawala? Sezon sie zrobił i zawsze mam takiego pecha ze z motorem cos jest nie tak.
Dodam ze jak juz odpale i zgasze to pali pięknie,nawet po 3 godzinach ,ale juz jak naprawde zimny to wstyd ze muszę tak długo piłować na rozruszniku.
Koledzy macie jakieś pomysły,gdzie szukać przyczyny,czy ten silniczek krokowy czy moze jakis inny czujnik???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 lip 2019, 18:18 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7462
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
A ile to ma przejechane już? Może luz zaworowy nieprawidłowy?




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2019, 22:13 
*

Rejestracja: 10 sie 2016, 20:06
Posty: 15
Lokalizacja: Jarosławiec
Pojazd: Peugeot 400
Dziekje z odpowiedz,silnik pieknie cyka,kupilem juz czesci silnik krokowy czujnik temperatury,i kupuje nadal czesci ,z tego co słyszał mechanik pracę zaworów to sa powiedział ok,szczerze to ciężko w moich stronach mieć mechanika co siedzi w skuterach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sie 2019, 12:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 339
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Cytuj:
kręci i kręci manetka na ful,chwila przerwy i powtórka i może za trzecim razem załapie gazujac manetką

Przy wtrysku nie dotyka się manetki bo ogłupiasz ECU ! Widziałeś żeby ktoś odpalał samochód depcząc w gaz ???




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy