Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 14:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 kwie 2015, 7:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 21:52
Posty: 45
Pojazd: Kymco Agility
Witam, od dłuższego czasu borykam się z problemem ciężko odpalającego Kymkacza Agility 4t seryjny cylek, tłok i pierścienie, przebieg 17k. Nie odpala z rozrusznika , dopiero po rozgrzaniu po dłuższym kręceniu. Z kopki na zimnym trzeba trochę pokopać, czy to z gazem czy bez efekty są te same, nawet nie łapie po kopnięciu, dopiero po około 15 razie odpala i ma bardzo niskie obroty, wolno wchodzi na normalne obroty, i później już śmiga jak cud miód malina.
A więc co w nim wymienione jeżeli chodzi o rozruch:
-Akumulator
-Bendiks
-Głowica, wyregulowane zawory
-Gaźnik, wyregulowany
-Świeca (kawa z mlekiem)
-Stozek i filtr paliwa (na seryjnym jeszcze gorzej, a nie mam zamiaru wymieniać seryjnego do dwa miesiące bo strasznie się syfił)

Jakieś porady? Czasem zakopci i zje olej, może pierścienie na wykończeniu? A jeżeli chodzi z rozrusznik, może on sam w sobie do wymiany? Albo
regulator (świateł póki co nie pali więc chyba nie)?

Edit: skuter przestal palic, kompresja minimalnie spadla ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 kwie 2015, 21:45 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli masz podejrzenia to w pierwszej kolejności sprawdź cylinder ,tłok ,oraz pierścienie. Sprawdź dobrze dopasowanie gniazd głowicy z zaworami. Czasami jest tak ,że wydaje się wszystko w porządku a jest jednak szczelina której nie jesteśmy w stanie dostrzec.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 21:52
Posty: 45
Pojazd: Kymco Agility
Zatarty, kupiłem już nowy cylinder, tłok pierścienie i głowice, myślę że do zamknięcia. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 cze 2015, 21:54 
*

Rejestracja: 23 cze 2015, 22:34
Posty: 9
Pojazd: aaa
ja to samo aku,bendiks,regulacja gażnik i zawory i żle pali , czasem odpali od kopnięcia pierwszego czasem na 3 razy rozrusznikiem ... komppresję ma dobrą wsadzony airsal 82cc ,potrafi pod górkę 70lkm/h wciągnąć ale to zapalanie ... obstawiałem zawory bo jakby na rozgrzanym gorzej palił ,ale są wyregulowane obecnie , może właśnieta szczelina ? głowica jest niby z powiększonym dolotem jak robili modernizację na 80cc , ale mechanik mówi e wygląda jak seryjna, chociaż ktoś twierdził że seryjna 50 i 80-100cc różnią się zalanym kanałem dolotowym do połowy ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy