Dzisiaj jest 26 lut 2020, 1:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2019, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 223
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
Witam.
Mam cylinder WM 85cc (tłok wypukły 51mm) wraz z dedykowaną głowicą. Na cylindrze przejechałem ok.1200km a dziś sprawdzając kompresja wynosi 6,5 bara. Skuter dobrze odpala, nie bierze ani grama oleju, nie kopci, jedbak jak na 85cc z full tuningiem, przełożenie 11/1 prędkość wynosi zaledwie 70km/h trzymając 7 tyś.obr.

Robiąc próbę olejową kompresja podskoczyła do 11-12 barów więc diagnoza pierścienie/tłok/cylinder. Starałem się docierać 800km z różnymi obrotami, mimo wszystko finalnie tak słabo.

Pytanie do innych którzy posiadają taki zestaw, jaką kompresję macie na tym zestawie?

Trafiłem na słaby egzemplarz i kupować nowy cylek czy iść w kierunku Airsala 82cc, tylko nie wiem jaką głowicę do tego cylindra...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 maja 2019, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2019, 18:08
Posty: 8
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Aerox 1999r.
Imię: Michał
Wedle mnie idź w kierunku airsala. Z tymi wm i innymi chinami miałem różnie jeden zestaw tracił moc inny nawet przy niepoprawnym docieraniu i palowaniu chodził dobrze. Kompresji nigdy nie mierzyłem ale to czuć czy traci moc czy zyskuje bądź stoi w miejscu.
Co do airsala to jak się nie mylę to ma on tłok z powłoką nicasylową (jak się mylę to poprawcie mnie) i trzeba to dość dobrze i starannie docierać bo łatwo zwalić sobie zestaw za parę stów jak się przytrze.
Możesz też kupić sobie zestaw Tec albo innej dobrej firmy w różnych cenach.
Kolejna sprawa to że pojemnością zmienisz tylko moc a prędkości ci to raczej nie doda.
Zmieniałeś dysze na odpowiednią do pojemności?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2019, 21:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7676
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ja bym szedł w kierunku Aisala

kowal600 pisze:
powłoką nicasylową


cylinder :P




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2019, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 223
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
kowal600 pisze:
Zmieniałeś dysze na odpowiednią do pojemności?


Napisałem że mam skuter po full tuningu.
- Gaźnik+króciec z 125/150cc,
- Cewka naraku,
- Świeca Denso Irydowa,
- Wydech Leo Vince Titan Scoot,
- Wariator Top Racing SV1,
- Przeciwtalerz NARAKU V.2.,
- Korektor momentu WM,
- Sprzęgło Tec Racing+dzwon WM,
- Wałek rozrządu z większymi krzywkami NoName ale rzeczywiście w porównaniu ze serią są większe,
- Stożek Polini AirBox

Skuter na kołach 10 cali więc seryjnie ma przełożenia 11/1. Całe oświetlenie wymienione na LED aby jak najmniej obciążyć prądnicę (moc silnika).

Jestem już tak zdesperowany że nawet po głowie mi chodzi zestaw NARAKU 90cc 52,4 ale z drugiej strony dać ponad 800zł to lekko chore :roll: Cylinder chinski 85cc z tłokiem zaledwie 1,4mm mniejszej średnicy niż NARAKU 90cc to koszt 75zł....Airsal 82cc kosztuje 260zł :roll:

Co robić? Kupować do tego seta Airsala? Ale jaka głowica? Seryjna? Wkładać z 72cc (średnica 47mm) ? Kupować drugi raz 85cc WM ?

-- 26 maja 2019, o 22:56 --

Są jeszcze cylindry Power Force 85-88cc tłoki 51mm i 52mm za ok.200zł więc już sam nie wiem...? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2019, 14:28 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1125
Pojazd: kymco s9
Pavlak pisze:
przełożenie 11/1 prędkość wynosi zaledwie 70km/h trzymając 7 tyś.obr.

przy 10 kołach czego chcieć więcej ? o ile licznik nie kłamie mocno , też mam 11/1 koła 12 i tylko trochę szybciej jedzie ,fakt że skuter 2T i zaczyna porządnie jechać powyżej 7 tyś rpm jak wydech ''złapie''




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2019, 16:42 
*

Rejestracja: 12 cze 2018, 20:48
Posty: 33
Pojazd: skuter 4t
docierałeś zawory w głowicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2019, 17:05 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4003
Pojazd: NRG 50cc
Napisał o próbie olejowej więc pytanie o zawory bez sensu. Dziwne że tylko 6 bar bo wiem że dobrze dbasz o te skuterki. Brałbym raczej airsala albo powerforce 52mm. Głowicę starą raczej bo to nie na wyścig.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2019, 9:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 223
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
Wybór jednak raczej padnie na cylinder Power Force z tłokiem 52mm. Myślę że jakościowo firma PowerForce nie będzie najgorzej.

Dylemat zostaje tylko co do głowicy do tego cylindra. Mam jeszcze która została mi po cylindrze 82cc (tłok 50mm), mam obecnie tą założoną 51mm czy kupować głowicę 47mm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2019, 17:52 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7676
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pavlak pisze:
Mam jeszcze która została mi po cylindrze 82cc


Ja bym szedł w tą stronę




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2019, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 223
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
Jednak aby zapewnić dobrą moc, bo w głównej mierze prócz obrotów i pojemności ta się bierze też z kompresji (pochodna stopnia sprężania) postanowiłem zakupić do cylindra 52mm głowicę od 72cc (80cc) tłok 47mm z powiększonymi zaworami. Wiadomo że kompresja będzie na tyle duża że w kość dostanie wszystko, jednak wał i tak mam wymieniony na wzmacniany. Wymienię łańcuszek rozrządu na DID a wałek rozrządu na NCY.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2019, 17:54 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 185
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Szkoda, że nie wymienisz wałka i porównasz z serii na NCY to bym wiedział czy opłaca się go kupować.A do tego zestawu dajesz chińskie czy markowe uszczelki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy