|
Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 7:02
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
77kuba77
|
: 10 kwie 2017, 19:57 |
|
Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:32 Posty: 3
Pojazd: beta RR 50
|
witam! mój problem polega na tym że zakupiłem cylinder Gilardoni1 50 na tłoku z jednym pierścieniem, używany,przed założeniem tego cylka było wszytko wporządku moto jeździło bardzo fajnie i fajnie sie wkręcało na obroty. Teraz na tym cylku moto strasznie muli od połowy manetki , przerywa, nie ma zbytnio mocy, bardzo ciężko trzyma wolne obroty,na luzie wkręca sie bardzo ładnie tylko podczas jazdy jest słabo, próbowałem ją regulować ale nic to nie pomagało, teraz mam dysze 115 na dellorto 16, może jest tu ktos kto miał ten cylinder? i jak to wyregulować żeby normalnie to jeździło, Dać większą dysze czy mniejszą? świeca a właściwie elektroda ma ciemno brązowy kolor
|
|
Na górę |
|
|
rafalsus
|
: 16 kwie 2017, 12:11 |
|
Rejestracja: 23 gru 2016, 11:23 Posty: 26
Pojazd: Rieju rs2
|
Najpierw upewnij się czy jest odpowiedia kompresja
|
|
Na górę |
|
|
77kuba77
|
: 15 maja 2017, 22:54 |
|
Rejestracja: 08 kwie 2017, 20:32 Posty: 3
Pojazd: beta RR 50
|
Kompresja dochodziła do 8 bar więc chyba nie ma tragedi ale chyba zaczynam podejrzewać że to jednka nie problem w regulacji tylko w uszczelniaczach na wale.. od strony sprzęgła bo czytałem że objawy są podobne a na dodatek sprasznie kopci niebieskim dymem i pluje syfem z wydechu
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|