Dzisiaj jest 21 cze 2025, 3:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lut 2011, 19:39 
*

Rejestracja: 01 lut 2011, 11:19
Posty: 16
Pojazd:
Witam. Mój skuter to Magnus Verso 4T (YIBEN YB50QT-15) oznaczenie silnika QMB139. Zamontowany wariator Malossi Multivar rolki 16x13 - 7,0g, Naraku sprzęgło SPORT Black Edition 107mm, cylinder 80ccm (zwykły, nie firmowy), pasek napędowy Naraku, świeca irydowa, tuningowa cewka zapłonowa z fajką,odblokowany moduł zapłonowy (jakiś za 50zł), świetny, żelowy akumulator Varta.

Chcę wymienić mój obecny cylinder (no name za 120zł) na firmowy TAKI i to niego dyszę 90 lub 95. Pomijając bezsporną kwestię jakości wykonania - warto w niego zainwestować?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 19:55 
warto :mrgreen:
Kolega ma w kingwayu cobusie i przy dobrze wyregulowanych zaworach i gaźniku pod 80 ccm i rolkach 6gram, ponad 100 mu łapał :mrgreen: a reszta seria i czuć moc, przy dwojgu osobach podrywa na koło z gazu :mrgreen: także z czystym sercem mogę polecić :mrgreen:
PS. Zrobił już na nim 25 tys km i moc ta sama jak był nowy :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2011, 17:46
Posty: 5
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
Tak warto są jeszcze cylindry Airsal też polecam :<




_________________

Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 20:11 
*

Rejestracja: 01 lut 2011, 11:19
Posty: 16
Pojazd:
BARDZO dziękuję za szybkie konkrety! Sprawdzę również Airsal, bo mam max 500zł na cylek do wydania. Ile według Was, Waszych doświadczeń i sprawdzonych testów trzeba docierać TAKI cylek (raz czytam minimum 200km max 30km/h - inni, że 500 km najlepiej 20km/h).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 08 lut 2011, 20:16 
nie no do 40 km/h możesz spokojnie jeździć, tyle że nie na długie trasy, max 3 km i postój, możesz dać nieraz gazu do oporu i szybko puścić i jechać te 40 km/h :lol: Myślę że te 400km wystarczy na dotercie, to jest 4t także tam nic nie powinno się dziać :D




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 0:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Kolego thomas75, kupuj AIrsala ma on większą średnicę tłoka ( jak się nie mylę ) dobrego wykonania i jest tani




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 11:32 
*

Rejestracja: 01 lut 2011, 11:19
Posty: 16
Pojazd:
Już Naraku zamówiony :) Teraz od paru godzin czytam o docieraniu takiego cylindra. Nie przegrzewać - rozumiem ale...ruszam spokojnie, jazda do 40km/h, zabawa manetką, żeby pracował na różnych obrotach, ze 100 km na początek (oczywiście nie jednorazowo) w takim stylu, później już częściej na chwilkę gaz do oporu, kilka razy na krótko we 2 osoby. Tylko mam pytanie: Jak go studzić? Przejadę kawałek np. 2-3km i postój ale zostawić pracujący skuter na wolnych obrotach czy całkiem wyłączyć silnik, czekać aż całkiem ostygnie i od początku? Teraz na dworze jest chłodno więc będzie szybciej stygł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 16:23 
Nie no tak na 3-4 min możesz się zatrzymać i potem jechać dalej :P 4T jest trudno przegrzać, także nie martw się o złe dotercie :mrgreen:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 18:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
tiger94, i tu się mylisz .Jak wiemy 4t china jest chłodzony powietrzem ,tłok smarowany jest olejem .Jeżeli użyjesz złego oleju to może się mocno grzać ,druga sprawa chłodzenie ,od strony magneta masz wiatraczek jeżeli masz go w bdb stanie (nie połamane ramienia) to skuter nie będzie się grzać .Czasem w upalne dni gdy jedziemy stałą prędkością (full manetka ) + dodatkowa osoba puchnie nam tłok . To co wymieniłem to w najgorszym wypadku .Jeżeli chodzi o docieranie ,wszystko dobrze ujołeś thomas75, .Docierać powinieneś minimum 500-800 km zależy jak docierasz .Gdy docierasz możesz spokojnie śmigać po 20 km .Najważniejszy jest początek aby go nie przegrzać ,pierwsze km po 10 km max postój z 10 min i jazda dalej . Ile mm masz szerokości ten tłok naraku ? .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:47 
Moi znajomi docierali tak jak ja napisałem i robią już od 15 do 25 tys km i nic się nie dzieje :P tyle że temu co ma już nabite 15 tys pierścionki siadły, bo dymi, ma słabą kompreche, a wszystko to dlatego że jeździł na denacie rozrobionym z benzyną i na oleju do diesla ... xD




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 22:53 
*

Rejestracja: 01 lut 2011, 11:19
Posty: 16
Pojazd:
Ale podczas tych postoi np. 10 minutowych gasić silnik skutera czy zwyczajnie zatrzymać się na poboczu i zostawić niech silnik pracuje ? Wiatrak mam nówkę Naraku, na dworze jest niemal mróz więc "chłodzenie" ok :) Ponoć ten cylinder Naraku jest ze świetnych materiałów (nie taki delikatny jak te za parę zł). Niestety lama ze mnie w tym temacie i nie wiem ile mm ma tłok :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
No pomyśl lepiej ostygnie odpalony, czy zgaszony? Rozumiem, że możesz być kompletnym laikiem, ale to pytanie niegodne nawet blondynki! Chociaż może...
Lepiej ostygnie zgaszony.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2011, 13:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 23:16
Posty: 422
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Kolega tiger94, dobrze mówisz ,ale tak to silnik dorzyna tyle na mój temat z tej dziedziny .Co do postoju ,chyba logiczne że musisz stanąć zgasić na pare minut ? .Co do materiału zgadza się .Mój jeden kolega kupił tak samo ten kit i nie docierał i śmiga na nim ponad 3 lata przejechał około 20 tyś .Raz wymienił pierścienie .




_________________

romet 777
-cyllinder 72ccm Wm
-wał wzmacniany WM
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Wariator top racing 6g
-wałek sportowy
-sprężyna dociskowa malosi +7
-świeca irydowa
-Dysza 85
-moduł WM
-Cewka WM
-pasek ATHENA
www.bikerboyzlubin.boo.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy