Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 1:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2011, 17:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
czy ten cylinder jest wart ceny ? chodzi mi o power force 70 ? jakie tam są tłoki ? chodzi mi o jakość...
i czy te dwa cylindry różnią się ?
http://www.skutercentrum.pl/cylinder-70 ... io-lc.html
http://moto.allegro.pl/cylinder-tuning- ... 42375.html




_________________

Honda NSR 125 <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Co do tłoka to jakość mierna,w większości egzemplarzy puchną. Lepiej od razu kupić Meteora lub Vertexa.Ten Power z allegro to chyba jakaś starsza wersja.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 156
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Kolego ten Power Force z skutercentrum wygląda na mocny cylek z tego powodu że tłok jedno pierścieniowy + modularna głowica. Ten z allegro to jakaś zwykła 70-ka, więc jak coś to kupuj ze sc.




_________________

-Piaggio Typhoon 1994r
-Beta Eikon 2005r
-Wsk Kos 1981r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=303637




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Ja mam "powerka" i powiem Ci ze to zamiata i narazie tłok ani nic nie puchnie a V max niecałe 100 (fakt mam gaźnik 17,5) i przspiecha zaje**sta polecam :D




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
skorup191, co oznacza modularna głowica ? i jak jest z wytrzymałością cylindra jedno pierścieniowego ?

co oznacza zwykła 70 tka i sportowa 70 tka ?
chodzi o kanały ? bo tłoki te same...

czyli ten ze SC warto brać ?




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 20:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Modularna głowica - głowica składająca się z 2 elementów - lepsze chłodzenie, woda chłodzi cylinder nie tylko po bokach ale i z wierzchu.
Ten z allegro ma tłok dwupierścieniowy. Każde 70 ccm jest tak jakby sportowa, niektóre po prostu mają większą moc.
Ogólnie jak dla mnie myślę że i dla większości cylinder z modularną głowicą jest o klasę wyżej od zwykłej głowicy. Mając te dwa cylindry do wyboru wybrałbym ten z SC.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
a ten z SC ma jeden pierścień tak ? jak z wytrzymałością ?




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 21:06 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Ludzie przecież to 2 takie same cylki... Tylko w tym na sc jest fota jakiegoś innego cylka bo to na 100% nie power force...




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
Valavme, tak mi się właśnie wydawało :P to jak opyla sie tego power forca ?




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Ja jestem zadowolony inni mówią ze lipa a ja kupiłem używany i poprzedni właściciel mówił ze słabo to jeździ że "żeby 80 złapało to trzeba piłować" u mnie zapierdziela fakt ze było dużo regulacji ale 98 realne idzie, wiec ja polecam
Jak widać to nie zależy to tylko od egzemplarza ale tez odpowiedniej regulacji gaźnika i napędu jeszcze raz polecam :)




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Ja nie. Po 500 km przy dobrym docieraniu i laniu więcej oleju miałem na nim 6bar a rozpędzał się jak chinol 4t




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Radkowy pisze:
Ja nie. Po 500 km przy dobrym docieraniu i laniu więcej oleju miałem na nim 6bar a rozpędzał się jak chinol 4t

ja to kupiłem od Ciebie




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 9:40 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Polecam power force,miałem i dobrze się spisywał, tylko jak chcesz mieć pewność że nic się nie stanie to zmień tłok na Vertexa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 12:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Pawik095, To nie był ten miałem dwa takie. Ten co ci sprzedałem według mnie lepiej szedł od tego całkiem pierwszego, ale patrząc na DR evo to i tak nie ma porównania. A powiedz jak ci się teraz sprawuje?




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2011, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Radkowy, no powiem Ci ze to zaje***cie lata do serii nie ma porównania z przyśpieszeniem bo v-max tylko trochę większy dlatego ze mam ten sam napęd i wydech
nie mam mu nic do zarzucenia a z chinolem 4t to niema to nic wspólnego
Latam tym na kole i i nic mu sie nie dzieje mocy nie brakuje...
muszę mu jeszcze kiedyś zmierzyć kompreche ale myślę ze mała nie jest patrząc na osiągi
Myślę NRG jeszcze kiedyś jakiś wał wrzucić więc będzie wtedy szatan :twisted:




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy