Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder....
Post: 10 lut 2010, 17:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Siema to mój cylinder 100cc co radzicie z nim zrobić żeby pozbyć się tej rdzy?....
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 18:33 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Hmm, nie wiem może szczotką drucianą go potraktować na początku, a później papier ścierny przyczepić do jakiejś cieniutkiej deseczki i czyścić. Kupić jakąś dobrą farbę żaroodporną i go pomalować. Ja osobiście bym go nie czyścił i nie malował przecież tam jest taka temperatura że on bardziej nie pordzewieje. Pod obudową go nie widać zresztą no ale jak chcesz to czyść.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Mam takie pytanie, nie do tematu, ale przy okazji cylindra. Seryjne cyle 50ccm w Peugeotach są z alu czy żeliwne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 20:39 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
W niektórych są żeliwne a w niektórych aluminiowe jeżeli się nie mylę.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 21:35 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Piter770, A może wypiaskować go.. Porządnie zabezpieczyć wnętrze aby się piasek nie dostał i jazda :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
David95Tkr pisze:
Mam takie pytanie, nie do tematu, ale przy okazji cylindra. Seryjne cyle 50ccm w Peugeotach są z alu czy żeliwne?

W euro2 chyba były tylko Alu




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
sebek_TGB pisze:
Piter770, A może wypiaskować go.. Porządnie zabezpieczyć wnętrze aby się piasek nie dostał i jazda :P


A jak to zrobić? ;p u mnie w mieście jest warsztat co piaskują felgi to może by mi go tez zpiaskowali ale ciekawe za ile.... ;]

A może pomalować czymś takim:

http://www.allegro.pl/item895199426_ema ... 400ml.html
a cylek to jaką temp. osiąga? ten spray by wytrzymał?....


Ostatnio zmieniony 10 lut 2010, 22:01 przez Piter770, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Wyczyść go porządnie, nie maluj, po co. Wkładasz na noc do nafty albo benzyny ekstrakcyjnej a potem jedziesz papierem 500 wodnym i nie ma rdzy ; ]
Lakier co podałeś powinien wytrzymać.




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 23:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
a o ile sie nie myle to i tak jest zabudowany ten cylinder bo to ac i ja tez mam zardzewiały i nie ruszam tego :D




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 10:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
A jak oddał bym go do zpiaskowania to nie zniszczyło by go to? albo nie osłabiło?....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 13:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Cytuj:
W euro2 chyba były tylko Alu

Mam TKR 98' AC. To jakie euro on ma?? I jaki cyl żeliwo czy alu?




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 14:05 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Nie nie zniszczyło by go ani nie osłabiło.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
David95Tkr - masz silnik euro1, a co do tego czy to żeliwo czy alu to sam juz nie wiem :) ... mam vive z silnikiem euro1 i ma cyl alu .... i mam tez speeda euro2 i tez ma cyl alu.! Wiec moze żeliwo jest tylko w 100ccm....




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Janke's pisze:
David95Tkr - masz silnik euro1, a co do tego czy to żeliwo czy alu to sam juz nie wiem :) ... mam vive z silnikiem euro1 i ma cyl alu .... i mam tez speeda euro2 i tez ma cyl alu.! Wiec moze żeliwo jest tylko w 100ccm....


Mój to żeliwo? ;p w dotyku to bardziej jak alu....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 21:46
Posty: 272
Pojazd:
No to w wadze powinieneć czuć .... jest lekki jak piórko czyli jest alu .... jest ciężko to jest żeliwo ;]




_________________

Pal gume a nie dusze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 21:56 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Piter770 pisze:
Mój to żeliwo? ;p w dotyku to bardziej jak alu....


Ciekawy jestem w jaki sposób możesz mieć aluminiowy cylinder jeżeli aluminium nie rdzewieje... :P Aluminium może się ewentualnie utleniać ale to całkowicie inaczej wygląda.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Repter pisze:
Wyczyść go porządnie, nie maluj, po co. Wkładasz na noc do nafty albo benzyny ekstrakcyjnej a potem jedziesz papierem 500 wodnym i nie ma rdzy ; ]
Lakier co podałeś powinien wytrzymać.


A może zrobić tak jak kolega napisał do benzyny i potem papierem? co o tym myślicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 22:04 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Możesz tak zrobić, nie musisz go całego zatapiać wystarczy że go dobrze polejesz. żeby zatopić całego cyla to musiał byś trochę mieć tej nafty albo benzyny :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 11:00 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 12:02
Posty: 37
Lokalizacja: PL
Pojazd:
A po co go odrdzewiać, masz go na wierzchu gdzieś?
Nie maluj go też, bo pogorszysz chłodzenie (oddawanie ciepła).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 21:37 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Właśnie mówiłem koledze żeby dał sobie spokój z czyszczeniem tej rdzy ale widocznie woli pozostać przy swoim :P




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy