Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 13:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2017, 21:19 
*

Rejestracja: 03 lip 2017, 20:47
Posty: 13
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Witam, 3 dni temu moja Yamaha Jog rr śmigała jak szalona, dzień później gdy odstała noc nie mogłem jej już odpalić. Pod silnikiem zauważyłem kilka kropel płynu chłodzącego. Oczywiście najpierw sprawdziłem powietrze, paliwo i iskre, ale wszystko wyglądało ok. Odkręciłem więc głowicę i zastał mnie taki oto widok:
Obrazek Obrazek

i teraz pytanie do Was:
czy tak wygląda przepalona uszczelka pod głowicą? i czy to może być powodem problemu z odpalaniem?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lip 2017, 22:30 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Może być to powodem. Skąd wyciekł płyn? Okolice głowicy? Pompy wody?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2017, 16:07 
*

Rejestracja: 03 lip 2017, 20:47
Posty: 13
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Płyn znalazłem na ziemi pod skuterem, nie udało mi się zlokalizować wycieku na silniku, aczkolwiek plamy były właśnie pod okolicami głowicy.
Co się stanie jeśli dokręcę głowicę za mocno?

Obrazek Obrazek
czy powinienem się przejmować tym nagarem? wyczyścić go przez przykręceniem gowicy?

Obrazek
skąd biorą się takie rysy na cylindrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2017, 1:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2016, 18:35
Posty: 44
Pojazd: Speedfight 2 LC Euro 2(2004)
Ewidentnie widać że uszczelka jest do wymiany, widać że jest nadpalona, co świadczy o przedmuchach, za słabo dokręciłeś głowicę, najważniejsze jest aby jej za słabo nie dokręcić jak za mocno to możesz gwint zerwać i wtedy lipa, ale najbardziej "niebezpieczne" jest dokręcanie śrub jak leci tzn. trzeba dokręcać je techniką po przekątnej, pod taką głowicę gdzie masz uszczelkę gumową nie daje się silikonu pod żadną się nie daje ale i są wyjątki, praktycznie przy każdym zdjęciu głowicy powinieneś zakupić nowe nie wiele kosztują ale masz pewność że nic się nie stanie i nie będzie przecieków, rysy są normalne powstają w wyniku eksploatacji, nagar możesz wyczyścić, za problem z odpalaniem radziłbym sprawdzić zawory membranowe, ale najpierw zajmij się wymianą uszczelki oraz zapoznaniem się jak prawidłowo dokręcać głowicę

Pozdrawiam




_________________

Wał korbowy:Carenzi Racing
Cylinder: Barikit 50cc Iron
Wydech: Leo Vince TT
Wariator: Polini speed control
Rolki: 5,2g
Pasek: Polini Kevlar
Sprzęgło: Motoforce Evolution
Sprężynki: Niebieskie
Sprężyna centralna: Żółta
Tłok: Barikit 40mm
Przebieg: 25643Km
V-max:93km/h
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2017, 16:28 
*

Rejestracja: 03 lip 2017, 20:47
Posty: 13
Pojazd: Yamaha JOG RR LC
Głowica była dokręcana dawniej niż 7 lat temu (wtedy kupiłem ten skuter, nie wiem czy ktoś kiedykolwiek ją odkręcał przede mną), ale skuter tego dnia dość mocno dostał w tzw [cenzura], przez to, że naprawdę dobrze jeździł tego dnia robiąc 125tki spod świateł- żadnej zmuły przy jakiejkolwiek prędkości i przy jakichkolwiek obrotach.

Dzięki za odpowiedzi, teraz muszę zwabić do domu kumpla z kluczem dynamometrycznym i działam :)

-- 05 lip 2017, 17:28 --

Jeszcze jedno szybkie pytanie:
czy zamiast tamtej gumowej uszczelki mogę zastosować taką miedzianą?:
http://allegro.pl/uszczelka-pod-glowice ... 39125.html


Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 6:15 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt. 10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2017, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2016, 18:35
Posty: 44
Pojazd: Speedfight 2 LC Euro 2(2004)
Niestety nie wiem, ale w swoim speedfight'cie też mam gumowe nigdy nie zakładałem metalowej pod głowicę dla niego. Jaka siedziała taką znajdź i kup, zestaw wewnętrznej i zewnętrznej do mojej głowicy chyba tam coś koło 20zł więc nie drogo za bezpieczeństwo i pewność, co do klucza dynanometrycznego jakoś nigdy go nie potrzebowałem wiele silników złożyłem i jeżdzą do dziś w tym swoje oczko w głowie (SF2), grunt to dobra technika i "wyczucie" do gwintów.




_________________

Wał korbowy:Carenzi Racing
Cylinder: Barikit 50cc Iron
Wydech: Leo Vince TT
Wariator: Polini speed control
Rolki: 5,2g
Pasek: Polini Kevlar
Sprzęgło: Motoforce Evolution
Sprężynki: Niebieskie
Sprężyna centralna: Żółta
Tłok: Barikit 40mm
Przebieg: 25643Km
V-max:93km/h
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy