Dzisiaj jest 29 maja 2025, 21:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 02 maja 2010, 10:28 
Witam
Tak jak w temacie :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
2t czy 4t ?




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 10:55 
2T
tu jest fota i mógłby ktoś powiedzieć w którym miejscu przeciąć :mrgreen:
http://iv.pl/images/33310851724071149883.jpg


Ostatnio zmieniony 02 maja 2010, 11:04 przez tiger94, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 11:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Co do takiego wydechu to nie wiem ale ten oryginalny z keeway to na serii nic nie daje. Nawet osiągi trochę spadają ale jak się ma 70 to wtedy już nie trzyma skutera.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 13:08 
aha jak mają osiągi spaść to już podziękuje :? Ale robił to już ktoś ? Bo mam wrażenie że coś go jeszcze trzyma, jak tylko zjeżdżam z większej górki to zaraz wskazówka leci do 65-70 :mrgreen: a na prostej 60 i przy tym oborty 6,5-7 tys, a kolega ma serie rometa 787 i jest zablokowany na wariatorze i też wyciska 60 ale obroty 10tys :shock:


Ostatnio zmieniony 02 maja 2010, 13:38 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 13:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
zdzich_15, ??
medyk94 pisze:
Nawet osiągi trochę spadają ale jak się ma 70 to wtedy już nie trzyma skutera.

Czyli ?




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 13:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2010, 13:28
Posty: 664
Pojazd:
Jak masz ten seryjny duzy co w keeway to wez sobie go odkręc zobaczysz jaki cieżki ma tego tyle w środku ze masakra. Ale jak sie powycina to na serii to v max moze ci wzrosnie z 2km/h ale przyspieszenie strasznie spada. Jak masz 70 na zwykłym wydechu to on go blokuje a jak powycinasz to wszystko to wtedy wchodzi wyżej. Ale w sumie to już lepiej kupic uzywke jakas sportowa.




_________________

gas box: Malossi
wydech: Tecnigas Next-R
sprzęgło: TEC Racing 107
dzwon: TEC 107
wario: Hebo NG
pasek: Hebo kevral
przeciwtalerz: Hebo
dociskowa: Hebo czarna
sprężynki: Hebo czerwone
rolki: 4,9g
dysza: 60

Ściągam blokady w skuterach pisać na PW - okolice Tarnowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Ja mam wybebeszone w moim Matrixie. Od 6 tys ładnie sie zbierał na serii. Teraz chcę kupić Power Force'a 70 i nie bd zmieniał wydechu. Do tego Hebo NG i myślę że bd dobrze.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 13:42 
MattX, aha a możesz powiedzieć w którym miejscu go przecinałeś? :P
http://iv.pl/images/33310851724071149883.jpg


Ostatnio zmieniony 02 maja 2010, 13:42 przez tiger94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 13:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Na spawie, między środkowym a ostatnim stożkiem. Wybebeszyłem dlatego , że mi skuter zmuliło (w środku są blachy, rurki i inne wynalazki ktore się pourywały), Jak ci nie muli to niewiem czy ma sens wybebeszać. Do tedo później dojdzie regulacja gaźnika, bedziesz musiał wsadzic większa dysze (ja tak miałem). Zrobisz jak zechcesz ;]




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 14:09 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Nie opłaca się tego robić lepiej dozbieraj trochę kasy i kup lepszy wydech.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 15:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 16:09
Posty: 434
Lokalizacja: z Pomorza
Pojazd:
Cytuj:
Nie opłaca się tego robić lepiej dozbieraj trochę kasy i kup lepszy wydech.

Jak ktoś ma czas i chęci to nic nie stoi na przeszkodzie
Ja nie żałuje.




_________________

->S6 streetrace
-->Wybebeszony wydech
--->Wariator Hebo NG
---->Wkład filtra powietrza Stage6
--->Klocki hamulcowe RMS
-->Dysza główna 62#
->Przeciwtalerz TopRacing

V-MaX - 9o km/h

(1) Motorynka ;] , (2) MatriX 70 & (3) Cross 125 4t (chiński) http://www.youtube.com/watch?v=gEU-f8znA8M




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
ja w HRR miałem z tym że tłumik taki tubiasty okrągły, to zrobiłem 1 dziurke obok rurki i rurke wyprostowałem, skuter troszeczke lepiej pracował na średnich obrotach, a teraz czekam już na inny kominek ;)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 02 maja 2010, 18:14 
nie no skuter niby ładnie chodzi i przyspiesza ale nie wyciska wysokich obrotów :/ jak jade to tak z 6,5 - 7 tys. obr. na prostej a z lekkiej górki już leci 65 i łapie 7-5 - 8 tys obrotów także ogólnie chodzi mi żeby wyciskał więcej obrotów na prostej :twisted:
Mój setup to Hebo+60 i rolki 5 gram
PS. Co do dyszy to i tak mam za dużą bo wywala paliwo tłumikiem i nie idzie go wyregulować także raczej dyszy nie trzeba by wymieniać :P




Na górę
   
 
 
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 18:52 
wydeszek waży 4 kg to dużo?




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
mój z kolankiem waży jakies 3.5kg, mój skuter ciągnie do 10k obrotów a jedzie 65 ^^




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2010, 20:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 20:08
Posty: 294
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Jak masz czas i checi to polecam mi troche wzrosla przyspiecha z 15% i v-max z 3km/h wiecej. Nie jest to moze jak bys kupil jakis wydech dobry sportowy ale zawsze silnik troche zwawszy. Pozdrawiam




_________________

-Tecnigas Next-r
-Malossi Multivar
-rolki 6,5g
-sprężyna centralna Hebo +60
-pasek dayco
-sprzęgło Tec Evo
v-max 80+ km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 13:56 
aha no bo właśnie mi głównie chodzi i obroty żeby dociskał z 9 to by było super bo wtedy by juz leciał z 75 :twisted:




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 14:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lut 2010, 21:41
Posty: 630
Lokalizacja: Kadzidło
Pojazd:
medyk94, odkręć tą tubę co masz na górze w tłumiku i sprawdź czy coś da bo słyszałem że tam w dynamicku jest blokada, chodzi mi o tę srebrną !




_________________

QuBaSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 10 maja 2010, 18:13 
aha ten slincer w środku nic nie ma oprócz waty :P ale głośniej chodzi bez niego, a przejeżdżać sie jeszcze nie przejeżdżałem także nie wiem :P
PS. Wie ktoś może ile wytrzymuje seryjny wał i łożyska obrotów???




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy