|
Dzisiaj jest 29 mar 2024, 8:35
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
M_blochu
|
: 14 sty 2014, 20:56 |
|
Rejestracja: 30 lis 2013, 13:46 Posty: 48
Pojazd: Yamaha Aerox
|
Z jaką siłą kluczem dynamometrycznym dokręcić głowicę po zmianie wszystkich uszczelek w cylindrze. Silnik z aeroxa minarelli horizontal LC
|
|
Na górę |
|
|
bart1aerox100
|
: 14 sty 2014, 22:02 |
|
Ex Moderator |
|
Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11 Posty: 3599 Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
|
|
Na górę |
|
|
M_blochu
|
: 15 sty 2014, 21:08 |
|
Rejestracja: 30 lis 2013, 13:46 Posty: 48
Pojazd: Yamaha Aerox
|
Tak malutko, ja gdzieś słyszałem 12-13 nm a nawet 18nm.
|
|
Na górę |
|
|
bart1aerox100
|
: 15 sty 2014, 22:38 |
|
Ex Moderator |
|
Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11 Posty: 3599 Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
|
12-13 to dokręcam w 4t przy szpilce m7 dla m6 8.8 podają 10.6nm także 11nm jest wystarczająco
na tyle złożonych silników nigdy nie miałem problemu także wiem co mówię, a ty rób jak chcesz
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|