Dzisiaj jest 29 mar 2024, 8:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2017, 14:53 
*

Rejestracja: 12 wrz 2017, 13:53
Posty: 6
Pojazd: Longija zondar 4t
Witam. Posiadam 4t 50 cm3 czyli seryjny chinol odblokowany wktorym wiecznie cos trzeba naprawić:D ostatnio urwalem wydech tzn jedna srubka sie odkrecila jezdzilem na jednym mocowaniu na ramie i tak ze do mej wioski jest droga betonowa wyboista dobra na krosa to sie wyrobily dwie sruby przy glowicy az w koncu bach i jechal jak rasowy harlej:D nie w tym jednak problem po sciagnieciu glowicy 7 lat od daty produkcji na swiatło dzienne wystawil swoj leb potezny tłok:) no i tu jest problem na tloku widoczne sa dwa jak by pol ksiezyce po jednej i po drugiej stronie gory tloka i teraz mam pytanie czy to zle ustawiony rozrzad byl czy moze nie wyregulowane zawory czy jak. Drugie pytanko to czy taki tlok dlugo jeszcze moze wytrzymac czy to juz raczej jego koniec.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 wrz 2017, 22:22 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli nie jest przytarty i pierścienie są w dobrej kondycji to nie ma potrzeby wymiany. Co do samych "artefaktów" na nim to najlepiej pokaż nam to na zdjęciu.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 wrz 2017, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Te dwa wgłębienia w denku tłoka - to tak ma być. W nich mogą "chować" się wysuwające się zawory gdy tłok jest na górze. Pamiętać tylko musisz jak z powrotem założyć taki tłok. Przy jednym z tych wgłębień (może być pod nagarem) są literki 'IN' i one mają być tu gdzie jest wlot paliwa z gaźnika. Poza tym, wgłębienie przy 'IN' jest większe niż to drugie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2017, 15:55 
*

Rejestracja: 12 wrz 2017, 13:53
Posty: 6
Pojazd: Longija zondar 4t
Przepraszam za nie aktywnosc, tak jak kolega napisal ze te dwa wgłębienia są na zawory, bylem w serwisie i pytalem o to, szczerze mowiac przez chwile sie wystraszylem ze cos nie tak ale kolega rozwial moje wątpliwosci... Faktycznie pod nagarem nie widac nic ale narazie tloka nie ruszalem... Jesli dojezdze na nim jeszcze miesiac to planuje to wymienic na jakas wiekszą pojemnosc, tylko zastanawiam sie ile pojezdze na chinskich czesciach bo tak myslalem o zmianie cylindra glowicy tloka razem w walem korbowym i pytanko jeszcze czy w takim wypadku musze zmieniac walek rozrzadu. Tuning chcialem zrobic do maks 90 cm3 i czy mogl by ktos podeslac link jakiegos zaufanego sprzedawcy ktory sie trudni sprzedażą takich czesci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy