Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 22:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Faspider F8
Post: 20 lut 2012, 19:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
NIEAKTUALNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIEAKTUALNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIEAKTUALNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mam kilka pytań do właścicieli Faspi F8, lub innych co się znają na tym modelu:
1. Gdzie są blokady? (najbardziej nurtujące pytanie)
- Odp: tylko w wydechu
2. Ile wam jechał z blokadami / bez nich na full serii
- Odp: 60
3. Czy opłaca się tuningować ten model?
- Odp: Jak najbardziej
4. Jeżeli tak, to co polecacie? Najlepiej mały budżet.
- Odp: 1. Wydech 2. Wario 3. Cylinder + gaźnik
5. Czy tylny bęben wam słabo hamuje? Mam przejechane 4,5 tys. i gdy wcisne na max to na suchym asfalcie nie da się "na szlak"
- Odp: trzeba naciągnąć linkę.
6. Czy licznik nie kłamie? :D Mam blokady, przeważnie cisnę ok 60 km/h a z wiatrem do 73 :D
- o ok 8 km/h
7. Co najczęsciej się wam psuje / zużywa?
- linka od gazu ulatuje a tak to nic.

Dzięki za odpowiedź :)


Ostatnio zmieniony 22 sie 2013, 23:33 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
To jest 2T czy 4T? Poza tym, bodajże w dziale "Zrób To Sam" opisane są blokady oraz jak je zdjąć.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
To jest 2T.
Niewiem gdzie i czy w tym modelu są blokady; na wario pewnie bedzie, a raczej napewno, bo czuc że licznik sie nagle zatrzymuje na 60. Niewiem czy w tłumiku będzie...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 21:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
W tłumiku to kolanko musisz wymienić.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Jest zwężone? Kurcze, niewiedziałem...
Na pierwszy rzut oka nic nie wyglądało dziwnie, ale może to przez to, że to mój pierwszy skuciak




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Che che. Zapewne również musisz wymienić dyszę na większą i wyjąć rurkę z filtra pow.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Dysze zmienie, ale rurki w filtrze nie widziałem...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Pierwsze primo zwężka w filtrze powietrza i dysza w gaźniku od razu, druga sprawa to wyregulowanie linki gazu przy gaźniku żeby przepustnica się otwierała na maksa, bodajże moduł jeszcze ale to musisz sprawdzić sam. No i na pewno kolanko przy tłumiku bo jest zwężone ale z tym bym się nie bawił tylko po prostu sportowy tłumik kupuj bo wtedy odczujesz kolosalną różnicę, oczywiście po drobnej regulacji. Co do hamulca to przy kole masz taką dźwigienkę do której wchodzi linka, tam jest regulacja napięcia, dokręć tak aby koło się swobodnie obracało ale żeby hamulec mocno łapał. Co do tuningu to ciężka sprawa bo ogólnie ten silnik co jest w F8 to kopia keewaya i mimo to że 2T nawet dobrze wykonany to przełożenia są keewayowskie 14,5/1 i tu jest pies pogrzebany bowiem v-max nie będzie na poziomie jakiegoś markowca. Licznik nie wiem jak u Ciebie ale u mnie strasznie przekłamuje ca. 10 km/h na całej skali dlatego ja mam rowerowy wsadzony i pokazuje dokładnie, na blokadach licznikowe 60 niby latał czyli realne 50 tak jak powinien, po zdjęciu blokad licznikowe 70 jak założyłem wydech Yasuni to udało mi się zrobić realne 79 ale to było jak był jeszcze nowy. To w zasadzie tyle co na początek jakbyś coś chciał wiedzieć jeszcze to pytaj. Pozdro. ;)




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Dzięki wielkie.
Z tego co wiem to troche inaczej chodzi niż samochodowy, ale wg GPS'a to raczej wypadł lepiej od Renault Clio, tam było jakieś 10% przekłamane, a tu ok 3%.
Kurcze, mam dalej dylemat co do tłumika. Kasy nie mam na nowy, ale mógłbym sobie chyba kupić kolanko nowe (chodziarz na jakiś czas) i przyspawać MigoMagiem do reszty. A niby w filtrze coś mi sie wydawało że jest nie tak, ale myślałem że już się sypie, a to może być ta zwężka ;p
A jaka jest oryginalna dysza? Nie chcę teraz rozbierać go jak narazie, a jak już to wszystko naraz zrobie, bo dosyć często go używam.
Linka to już była i regulowana i wymieniana, bo pękła :)
Hamulec jutro sprawdzę :)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
No to widocznie u Ciebie licznik dobrze pokazuje ;) Co do kolanka, to możesz próbować coś rzeźbić ale nie wydaje mi się, żeby koszty były proporcjonalne do osiągów, nawet nie wiem czy można dostać do 2T samo kolanko bo do 4T chińskich widziałem, tam można odkręcić kolanko od tłumika, lepiej przyoszczędź i kup nawet jakiś używany markowy tłumik, nie musi być z wysokiej półki. Na prawdę da Ci on bardzo dużo jak sobie fajnie wyregulujesz i będzie zupełnie inny skuter. Dysza jaka była oryginalnie to Ci nie powiem bo mi wymieniali w serwisie, ale jak wywalili zwężkę z filtra to dali dyszę 57,5 czy coś koło tego i jest ok. Jaki przebieg masz na nim?




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
4,5 tys. za ok 2 miechy bd sciagał blokady bo gwar. sie konczy ;)
Ale wole wszystko już teraz naszykować




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 22:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Hm trochę długo z tymi blokadami jeździsz, mi po 1000 km zdjęli z zachowaniem gwarancji. Ale ok, hamulec moim zdaniem to kwestia regulacji chyba, że w ogóle by nie hamował to wtedy trzeba by było zajrzeć do środka. Co do blokad to już Ci napisałem, moduł sprawdzasz dając ful gaz na stopkach jak Ci zacznie odcinać zapłon (pierdzieć) przy pewnych obrotach to znaczy, że blokowany a jak będzie wył i kręcił się no to nie. To w zasadzie wszystko jak coś mi się przypomni to Ci napiszę. Pzdr.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2012, 23:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Mi by też zdjęli blokady, ale z utratą gwarancji :(
A moduł to raczej odblokowany, nie chcę go zbytnio katować
http://www.youtube.com/watch?v=3tlae76oHdE




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy