Dzisiaj jest 14 lis 2019, 16:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Filtr powietrza
Post: 27 paź 2019, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 93
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Witam, mój skuter to Kymco Grand Dink 50/70 ccm. Cylinder Polini Sport 70ccm, Gaźnik Dellorto 17,5 US, wydech Giannelli Extra v2. Mam w nim założony filtr stożkowy czy coś się stanie jak wrócę do oryginalnego filtra powietrza? Krew mnie trochę zalewa bo dosyć głośno chodzi skuter a jak zmienię na oryginalny filtr to o wiele ciszej.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 paź 2019, 17:19 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7576
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Musisz wyregulować ponownie gaźnik gdyż zmieniasz w ten sposób proporcje mieszanki
Poza tym nic się nie stanie




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2019, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 93
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Mate57 pisze:
Musisz wyregulować ponownie gaźnik gdyż zmieniasz w ten sposób proporcje mieszanki
Poza tym nic się nie stanie



Tylko że gaźnik nie jest do końca wyregulowany a silnik na dotarciu, po 300km będę jechał gaźnik wyregulować u mechanika też się zastanawiam czy do tego czasu nie założyć tego oryginalnego filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2019, 17:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7576
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Loniu pisze:
Tylko że gaźnik nie jest do końca wyregulowany a silnik na dotarciu


No to pięknie :roll: Jak można docierać silnik kiedy skład mieszanki jest nieprawidłowy. Później dlaczego się zatarło...

Możesz wstawić oryginalny i nic sie nie stanie. Czasami się może zdarzyć że org. będzie zbyt mały wtedy za dawnych lat w puszce robiło się dodatkowe otwory i stosowało coś takiego : https://sklep.mieloch.pl/produkt/tuleja ... iltra.html




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2019, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 93
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Tzn świeca raz kawowa jest a raz okopcona i tak na przemian. Ciężko mi go wyregulować.

Tam filtr oryginalny jest taki https://www.ebay.de/itm/183905380015 https://gmoto.pl/filtr-powietrza-athena ... 24873.html a założony mam ten https://www.motor-x.com/air-filter-airb ... ing,p.html

No mi piszą mechanicy bym najpierw silnik dotarł a później przyczajał gaźnik regulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy