Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 11:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gaźnik
Post: 20 kwie 2016, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Pany macie jakieś sposoby na regulację gaźnika? Mam dyszę 60 i niektórzy pisali żebym dał żyć cylindrowi i dał 70 co najmniej. Myślę nad tym ale musicie mi wyjaśnić pare spraw.
1. Czy wykręcenie śruby od powietrza jest rrównznaczna z np. otwarciem puchy, chodzi mi czy zmieniają się wtedy opory ssania.
2. Opory ssania- im niższe tym lepiej?
3. Skąd wiedzieć czy mój cylinder przepala 95 i stożek a 60 i filtr oryginał.
4. Mam 60tkę dyszę , set macie w podpisie, oryginał filtr nienasączny żadnym olejem. Spalanie przy spokojnej jeździe na maksymalnie pół gazu ~5.4l/100km ( w poprzednim Kymczorze udało się osiągnąć 4l/100km na tych samych częściach), wyjątkiem jest ta puszka i wąż przy lewym kierunkowskazie co był przy fabrycznym wydechu - czy jego pozbycie się usunie ten problem czy to nic do tego nie ma?




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 20 kwie 2016, 20:37 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
1. Nie jest równoznaczne, tą śrubką regulujesz przejście z jałowych do wyższych tak żeby było płynnie, dobry zakres jest przez +- 0,5 obrotu: stoisz nagrzanym sqtem na jałowych z 15sek dajesz max i ma nie robić buu ani przerywać, dysza jest równoznaczna z oporem powietrza na filtrze a to równoznaczne z max osiągami, kolorem świecy i dobrym smarowaniem. Większa dysza=większa przepustowość filtru musi być.
2.. Na filtr nie powinno wiać powietrze bo zmienia się skład mieszanki przecież...
3. Mi 50cc przepala na dyszy 75 więc czemu ma ci 70cc nie przepalić na 75-80?
4. Radzę sprawdzać od 75 co 5 jednostek a nie skakać co 30. Nasącz ten filtr bo pył się będzie z mieszanką do cyla dostawać=mikro ryski. Z tym spalaniem to jest różnie, mi raz pali 5/100 a raz 4,5L/100km realne. Co to realne? To że patrzysz na długość drogi w gpsie a nie licznikowe. Np. 100m realne to licznikowe 85m...Jak spalanie już jest poza normą to membrana zapewne pada. Co cię w skz nie było w niedzielę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 20 kwie 2016, 20:44 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Trochę niejasno napisałes , miałeś mniejsze spalanie na seryjnym wydechu ?--- normalka , moim zdaniem trzeba zrównoważyć zestaw dysza-filtr , wiadomo stożek + większa dysza coś tam daje więcej ale w kymczakach filtr nie ma żadnych zwężek i doloty w ,,najcieńszym " miejscu to ok 24,25 mm i zamiana na stożek to dla ekstremistów bo spalanie robi się masakryczne , do 70 cc ,,sport" seryjny filtr styka , chyba że chcesz chwilowo zaszaleć to stożek + beczka paliwa :mrgreen: , przy 70 malossi stożek to przerost , przerabiałem temat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 20 kwie 2016, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
scoot, wszystko kapuję ale chodziło mi o opory ssania że ma lżej ciągnąć przez stożek czyli teoretycznie coś tam daje? planuję 75 jak już bo teraz nawet mi nagar wydechem wychodzi... A mówicie że mu brakować mieszanki może.- Ani jednego Kymczora nie było że wiesz? :P Jak ciś to wal priv. :)
jarek2176, miałem ten sam set i spalanie 4-4.5 l jak trochę przypałowałem. A mam drugi skuter tylko 2 lata starszy i wszystko to samo. Tylko ta puszka nie jest wyciągnięta zza kierunkowskazu z wężem co idzie do tego mechanizmu do seryjnego wydechu.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 20 kwie 2016, 22:03 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
A wąż jest gdzieś podłączony ? przekładałeś wszystko z pierwszego gaźnik itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 20 kwie 2016, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Tak, wszystko jest z tamtego tylko kartery od powietrzaka bo już zdążyłem połamać. Wąż jest korkiem zaślepiony. Mam chęci go wychrzanić tylko zdejmować te plastiki :/ jeszcze napiszę że ten Korektor Naraku kupiłem w dzień wypadku i od tamtej pory 4l to było marzenie.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 21 kwie 2016, 16:01 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
NO to ciekawe , ile cylinder ma wyjechane może odrobinę osłabł , nie masz obrotomierza ? miałbyś porównanie jakie prędkości osiągałeś na jakich obrotach na ucho można się oszukać powiedzmy 500 rpm więcej przy 70 kmh już da większe spalanie , 2. policz dokładnie obroty dzwona na obrót koła gdzieś czytałem że AC ma krótsze przełożenie ale może to bajka :mrgreen: , niedługo zaglądam do napędu to policzę u siebie LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 21 kwie 2016, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Przełożenia mam LC 11,5:1 (AC chyba 12-12,5:1) kompresja spadła 0.1-0.2 bara (ok. 6-8k przebiegu ma) po zmianie korektora mam takie same obroty od 35-70km/h a na seryjnym miałem spadek obrotów przy 50km/h. Powyżej 70km/h obroty drastycznie rosną: 7.5k = 75km/h / 8k = 80km/h / 9.5k = 85km/h / 10k = 90km/h
Także są wyższe przy jeździe, ale na seryjnym korektorze wiele spalanie nie spada..




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 21 kwie 2016, 19:12 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Trochę duże obroty przy wyższych prędkościach , ja trochę ponad 10tyś rpm zamykam licznik ,,do oporu " nie mam GPS :cry: , ale za to nie mam jakoś rewelacyjnego przyśpieszenia , set mam raczej ,, turystyczny " LEO ZX, gaźnik 17,5 ,multiwar , malossi 70 , korektor motorforce (jak naraku) moduł odbl. , w ten sezon będę męczył regulację wario J.Costa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 22 kwie 2016, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Mam ustawiony te proste prowadnice, one to powodują :/ Już nie wiem co mam robić czego się łapać... Chcę jeszcze wyregulować ten gaźnik a jak dam dyszę większą to już pod 6l podejdę... A tyle to on na stożku powinien wciągać...




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 22 kwie 2016, 18:30 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Też mam na prostych u mnie jakoś to się zgrywa rewelacji nie ma ale jedzie :mrgreen: , lepiej niż na seryjnym korektorze .a zapomniałbym mam przeciwtalerz naraku na oko ma trochę inne kont od seryjnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 23 kwie 2016, 0:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 0:09
Posty: 194
Lokalizacja: Gabryelin
Pojazd: Kymco Super 9
Dziwię się, że przy Malossim Sporcie latasz na dyszy 60 :shock: Gdy ja miałem Sporta najmniejsza jaką mialem była 80 ale przy innym gażniku - Dellorto ale rozmiar ten sam. Kupiłeś używke gażnik czy nówke? Zmieniałeś dysze, bawiłeś sie w regulacje iglicy, ogólnie regulacją? Sprężyne dociskową i sprężynki sprzęgła założył bym nie co mocniejsze.




_________________

Kymco Super 9 LC
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=25392




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 23 kwie 2016, 18:32 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
dysza do każdego gażnika inna , tym bym się nie martwił , masz zapas regulacji +- ? , jakie ustawienie śrubki od składu , jak możesz to wkręć na max i odkręć 1/4 jak świeca będzie ciemna ,czarna to dysza ma ,,zapas "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 23 kwie 2016, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Jeśli chodzi o mnie to ja się dziwię że to chce jeździć na tej dyszy 60 i ze sie to jeszcze nie zatarło :wink:
Nie żeby co ale ja bym obstawiał dyszę 80 i z wyż :) Teraz akurat robiłem nrg z dr.evo 70 i właśnie gaźnik 17.5 del w nim jest to najlepsza opcja była z dyszą 95 wiadome moto motu nie równe :) spalanie hm.. duże mi teraz racing 5.5l pali krecąc srednio caly czas obroty 12k :wink: mam gaziore 21 i dysza 100 i stożek
co do tego ze obroty rosna strasznie to tylko przez to ze kymco ma małej srednicy wariatory... ja z multivarem tylko buta ma nieziemskiego to max 105 a załozyłem teraz mhra i dłuzszy pasek do 40 nie ma buta jakiegoś ale pożniej to miodzio i leci 120 dzis przypadkiem kolega samochodem jechał z mna a akurat sb cisnałem nią :D
Wiec tyle o de mnie :)




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 23 kwie 2016, 19:38 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
a ten mhr ma większą średnicę ?, jak tak to nie przeszkadza obudowa bendixa ? ja zakładam J.COSTA jest minimalnie większe i prawie dotyka obudowy bendiksa , mam gażnik 17,5 arreche dysza 75 i zapas na regulację na iglicy i 2 obroty śrubką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 24 kwie 2016, 0:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
no to tak ja bendixa musiałem wywalić i zeszlifować trochę karter .. no raczej ze wieksza srednica nw jak tb ale mi pasek dayco 743 albo malossi 745 chodził po max powierzchni mulivara .. nawet miałem wrażenie że multivar ma za mała srednice .. może źle napisałem na mlitavarze wyciągłem 116 alb0 114 max ale to na długiej bardzo dlugiej prostek i z bardzo dobra pogoda ...
teraz było tak ze od 0-100 to moment :wink: ale taraz z mhr mi sie podoba w trase jest lux 90-100 lekko sobie lece vitką :D na zaworze stejdza spalanie mi wyszło 5/6 max spalanie na 100 przy dawaniu po garach :)
a srednio 12 k rpm kręci obroty vitka




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 26 kwie 2016, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
LukS9, regulowałem iglicą dałem na samą góre to fajnie nie mulił jak dałem gazu z 10km/h tylko strzelał z wydechu jak zwalniałem silnikiem dałem na sam dół to nie wkręcał się odrazu i zostało na środku. Przebiegu mam około 7-8 k km chyba, kompresja na ciepłym 9.8/9.9bara ( było 10,1)
Na zimnym 11barów. Gaźnik nówka, zmieniałem tylko dysze na 95 i dawałem stożek Revo to lepiej reagował na gaz i czasem z gazu go lekko podnosiło. Twardszą sprężynę jak wsadzę to mam problem z powyżej 75km/h bo go trzyma na tych prostych prowadnicach. A sprężynki łapią przy 4k rpm i zależy ile dam jeśli opór to przy ok 6.5k rpm. Nie pamiętam. Najlepiej będzie jak nagram i Wam wstawie jak on przyspiesza, jak z elastycznością itp.
jarek2176, jutro wyciągne świecę zrobie zdjęcie i sprawdze ile wykręcona śruba jest. :) P.S przeciwtalerz Naraku już niedostępny :(

-- 26 kwie 2016, 20:32 --

Panowie, eureka. Na którymś zlocie SKZ poznałem Kamila od Czerwono Czarnego Aeroxa na Racingu MK2 napewno kojarzycie. Podbiłem do niego i spytałem o pewną sprężynę i było to Polini 7% chyba ta niebieska, stestowałem ją i powiem Wam, że była tak samo twarda przez całą długość zgniatania i wpadłem na pomysł żeby taką wchrzanić do mojego żeby go nie trzymała jak pasek wejdzie niżej ( standardowa sprężyna twardnie pod koniec ). Co o tym sądzicie? Wypali to? Chcę żeby przyspieszał przez cały licznik prawie tak samo ( wiem że to nie osiągalne ) ale jak najbardziej się do tego zbliżyć.
P.S Śruba od powietrza wykręcona o ok 1 obrót i ma trochę za dużo powietrza bo wolno czasami z obrotów spada. https://zapodaj.net/fc32a3b055b68.jpg.html




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 26 kwie 2016, 21:12 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
kombinuj , świeca trochę jasna , ale jak masz zapas 1 obrotu to da radę , jedynie w max obrotach może braknąc paliwa dyszę dałbym większą o 5 dla świętego spokoju , może być że sprężyna , a na ,,krzywych ,,prowadnicach korektora jak ? , ja dzisiaj założyłem j,costa i na prostych 90kmh przy 10,5 tyś rpm jechać sie nie dało,, zmieniłem na krzywe i cud miód rakita :shock:
Wyczyść tą świecę :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 06 maja 2016, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Na tym z ząbkiem szybko w niego wpada i muli. :/ Będę się bawił z tymi ustawieniami i nagram na każdym, i wrzucę tylko musze do kolegi pojechać.

-- 06 maja 2016, 23:00 --

Pany film nagrany tylko tera wrzucić co najtrudniejsze...
Chodzi o to że ten cylinder ma strasznie wąskie pasmo mocy tzn. Od 7k coś się zaczyna dziać 7800 jest rezo do jakichś 8000 powyżej już kicha. Przysiadł mi wariator i pasek przy licznikowych 85 zamykam obrotomierz ( jak zmieniam pasek na nowy to przy 90 mam jakieś 8500-9000rpm )
Problem w tym że on przy wyższych prędkościach obrotowych puchnie- tak jakby mu paliwa brakowało. Ale problem w tym że jak zmieniam z opuszczonej ( przez to pali 4.2l na 100 kosztem gładzi :/) na środek to nic się nie zmienia, nadal diesel się powyżej 8.5k rpm odpala...
Pytania:
1. Pasi jakiś wał z frezami przez całość do Super 9? Minarelli / P/G? Chciałbym pomyśleć nad takim wałem i wariatorem.
2. Da coś rozwiert kanału wydechowego na okrąg, ten sam rozmiar co RSII? Dziura od strony gładzi jest szersza ale niższa niż ten okrągły otwór przy kolanku. Jak sprawdzić na ile jest strojony ten cylinder? http://i48.tinypic.com/24ni2cx.jpg




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Gaźnik
Post: 06 maja 2016, 22:45 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
zgodzę się że przy 7800 rpm skuter ładnie ciągnie ale z tym że ponad 8000 nie ,z tym coś u Ciebie nie gra , masz niby lepszy wydech od mojego lv zx ale u mnie naprawdę ładnie ciągnie nawet przy 9000




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy