Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 0:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2018, 22:26 
*

Rejestracja: 12 sty 2018, 21:33
Posty: 3
Pojazd: GB Motors Tiger max 4T
Mam problem, ok 8 mc temu kupiłem używany skuter, rok zakupu 2007. Był tam zmieniany tłok na 80. Od tego czasu jeździł super dawał rade do 70 km/h. od kilku dni stracił moc, najpierw podczas jazdy ok 10 km zgasnął, silnik był gorący, odczekałem chwile i dojechałem do domu, moc odzyskał, miałem do przejechania jeszcze ok 4 km. Myślałem że gaźnik, przeczyściłem benzyną. Po założeniu gaźnika skuter już stracił moc. Jedzie max 50 km/h i długo się rozpędza. Pod górkę przed czyszczeniem 2 osoby i spokojnie jechał 40 km/h a teraz ledwo 25 km/h. Świeca czarna. olej wymieniony ok 2 mc temu. Od nowości nic nie było tam wymieniane. Jestem laikiem w tych sprawach. Co mu może dolegać. Mam zamiar kupić nowy gaźnik ale czy ma to sens?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 maja 2018, 22:31 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Filtr zasyfiony, jednak jak nie przerywa to może zatarty jest już - niski v-max to jeden ze skutków. Wcale nie musi być trudności z odpalaniem wbrew pozorom. W kilka dni napęd się nie zużyje ale wypadałoby też i tak zajrzeć. Świeca czarna może być bo ssanie działa. Sprawdź pierw kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2018, 17:30 
*

Rejestracja: 12 sty 2018, 21:33
Posty: 3
Pojazd: GB Motors Tiger max 4T
Filtr jest nowy tzn gąbka nówka. Zapomniałem napisać przebieg 8400 km. Jeżeli chodzi o kompresje to wole jechać do mechanika. Nie mam manometru. I jestem laikiem w tych sprawach.

-- 26 maja 2018, 17:30 --

NAPRAWIONE!!!!!. Wymieniłem:
-gaźnik
-węże paliwa i powietrza
-filtr paliwa
Temat do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg