Dzisiaj jest 18 maja 2025, 21:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2012, 21:04 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
no to czemu nie odpala.. jak mu podleje do cylindra paliwa to proboje zalapac, daje znaki ale nie umie odpalić... ;/ co mu moze byc?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 7:35 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
A takie pytanie jak kopiesz kopką to ona chodzi lekko czy ciężko ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 7:39 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
koalapl, średnio, jak kopie go szybko i mocno to mi sie wydaje ze lekko chodzi.. ale jak leciutko ręką probuje to opór jest.. ale zastanawia mnie czemu nie ma cisnienia w gazniku jak przyloze reke do otworu od filtra to nie ma zadndego cisnienia a powinno mi troche wsysać reke..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 10:13 
**

Rejestracja: 24 mar 2012, 18:44
Posty: 383
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd:
to może masz nieszczelny króciec ssący




_________________

Sprzedam pokrywę przełożeń minarelli !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2012, 11:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tylko lekko łapie bo wał nie ma dostatecznego odbicia (niska kompresja).

Może by odpalił gdybys wlał mu paliwa, bardzo mocno kopnął, i z pełną manetką.
Ale to tylko dla testu.

Zrob to co wczesniej pisałem.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 9:47 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, jak mu wleje paliwa odkrece pelna manetka i mocna kopie to proboje zalapac ale nie umie zeby odpalil ;/ f5 bo dalej nie znalazlem rozwiazania tego problemu ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 15:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
My napewno nie rozwiążemy problemu. Ty masz skuter w swoich rekach.
W ostatnim poście napisałem Ci co MOŻE być grane.....


.... jesli nie masz wyczucia w nodze to załatw manometr. Ostatecznie ściągaj cylek i lukaj ....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 19:07 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, cylek sciągłem no i co tam mogłem zobaczyć ? tłok w idealnym stanie oraz cylinder w idealnym bo po szlifie jest i jeszcze ani razu nie odpalony..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 19:36 
Zbanowany

Rejestracja: 23 kwie 2012, 13:36
Posty: 399
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Bądźmy szczerzy ten post się nigdy nie skończy. Jest 1 zasada jeżeli przed szlifem cylindra wszystko działało to odpowiedź sama się nasuwa . Po pierwsze ty go zatarłeś ? Jeżeli tak to przeczyść wszystko dokładnie . Po 2 sprawdzałeś czy tłok został prawidłowo włożony ? Po 3 zaglądałeś do gaźnika . Powiem ci tak weź nie patrz aż ktoś ci powie co jest grane bo nikt tu nie jest jasnowidzem tylko weź porozkręcaj zobacz czy jest ok .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 21:11 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
koalapl, a ty czytac ze zrozumieniem nie umiesz ? najpierw sobie poczytaj co w poscie napisałem a potem pisz, bo ja opisałem wszystko dokładnie ze gaznik wyczyszczony wszystko ładnie, i JA GO KUR... NIE ZATARŁEM TYLKO PIERSCIEN PEKL A TO NIE MOJA WINA !!! jak moge źle tłok założyć co ? to na prawde bym musiał być jakiś tępy.. nie pierwszy raz składałem cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 21:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bondi pisze:
cylek sciągłem no i co tam mogłem zobaczyć ?

No Ty możesz nie zobaczyć za wiele.... ;)

ściągnij cylek i :

- włóż sam pierscien w cylek i sprawdź przerwę - jesli 1mm no to do wyrzucenia.
- włóż sam tłok do cylka - powinny byc tylko bardzo minimalne luzy na boki

pomierz jeszcze tłok, jego wysokość, odległość od sworznia do góry itd. Może któryś wymiar jest zły i przez to brak kompresji....


Ale najpierw musisz być pewien że kompresja jest niska. My ci przez neta nie sprawdzimy...

Kompresja nie może uciekać innymi miejscami niż tłok, pierscienie.....
No chyba że swieca słabo dokrecona - ale to już banalne dla mnie :)

A uszczelka głowicy jak tam ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 22:01 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, no uszczelka pod glowica jest dobra bo nowa, swieca to wiadomo ze dokrecona.. tłok jest dobrych wymiarów bo taki sam co poprzedni a na poprzednim rox działał dopoki pierscien sie nie zlamal, teraz są minimalne luzy na tloku ale to wiadomo bo muszą byc minimalne, ponieważ jak tlok sie nagrzeje to troche puchnie a jakby nie bylo luzu to by chwycilo o cylinder i by sie zatarł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 22:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
No to jesli jestes pewien to wyklucz kompresje i szukaj dalej :)
może go zalewa lub nie dostaje paliwa albo gdzies lewe powietrze.

Jak normalnie palisz go, to też próbuje załapać ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 22:30 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, czasami próbuje załapać, ale najbardziej łapie jak mu wleje bezposrednio paliwo pod swiece lub do króćca.. wtedy co kop to próbuje załapać. Nie wykluczam kompresji, ale raczej wykluczam cylinder bo jest nowka stan tlok tez.. moze byc np. membrana zjechana lub zawór membranowy ze niema cisnienia w gazniku ? lub kompresja ucieka do uszczelniacza ? to jest ten bol ze nikt z pobliska nie ma roxa i nie umiem np. pozyczyc zaworu membranowego lub gaznika zeby sprwadzic co jest nie tak :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 22:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Może coś z zapłonem...... heh. ciężko przez neta coś poradzić.
Żebyś miał chociaz manometr. To wtedy jedna niewiadoma mniej i można szukać dalej....

uszczelniacze suche ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 22:43 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, tez juz sam nie wiem, bede musial go zawiesc chyba do mechanika bo ja juz nic nie wykombinuje :| Uszczelniacze mysle ze tak ale nie wiem na 100% od strony wariatora w pokrywie jest sucho, moze tylko troszke spocony tam jest, troszke oleju i wgl ale jakby był uszczelniacz to by chyba się dużo benzyny tam lało nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 22:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Byłby spocony jesli coś nie tak.

A gdy zdejmiesz paliwowy wężyk i kopiesz to leci paliwo ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 11:41 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
slawek5t, no właśnie to mnie boli że nie bardzo leci, tylko troszke kapie ;/ ale w gazniku paliwo jest w komorze plywakowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 19:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Bondi pisze:
to mnie boli że nie bardzo leci

To niech cie nie boli już. Martw sie o to że nie pali dobrze.
Weź załatw ten manometr lub kup go i bedziesz miał jedną nie wiadomą z głowy.

Hmmm ale jesli piszesz że przed uszkodzeniem pierscienia jechał dobrze no to diabeł może tkwić jednak w tym cylku.

Wiesz co, zmierz sobie squisha. poradnik jest w dziale Tuning skuterów.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2012, 20:11 
Zbanowany

Rejestracja: 23 sie 2012, 15:01
Posty: 261
Pojazd:
no normalnie jezdzilem az do zlamania pierscienia potem juz nie palil ;/ a co moze tkwic w cylindrze ? jak jest po szlifie z nowym tlokiem pierscieniami i wgl.. tak jakby dostal nowe zycie wiec tu nie moze byc problemu ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy