Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2016, 6:44 
*

Rejestracja: 16 paź 2016, 18:00
Posty: 3
Pojazd: Gilera Runner SP
Imię: Damian
WItam jestem tutaj nowy. Mam problem z którym nie potrafę sobie poradzic sam. Mój skuter to Gilera Runner sp z 1997 roku. Robiłem kapitalkę silnika nowe uszczelniacze, łożyska, wał, cylinder, wariator wszystko kompletnie, i jakby to powiedziec "koło mi się nie kręci" nawet na stopkach. Maszyna pali na dotyk lecz po dodaniu gazu strasznie dymi na biało a koło nieznacznie się zaczyna ruszac. Posiadam regulacyjne rolki polini oraz sprężyny centralne i sprężynki sprzęgła różnych twardości lecz kompletnie nie poprawia to efektu.
Powiem od razu co mi spać nie daje, przy składaniu tego silnika wał spadł mi z kilkunastu cm na ziemię, lecz objawów żeby się skrzywił raczej niewidac. komin mam taki https://www.scooterkingz.pl/wydech-stage6-rt-70 do którego przyspawałem końcówkę tak aby pasował do mojego cylka. Ponieważ pasował on tylko do cylków r/t.

Setup:

-stage6 racing mk2
-dellorto 21
-top racing high tech
-malossi multivar
-komin stage6 r/t
-pasek dayco
-filtr seria


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 paź 2016, 18:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Serio warto było modzić wydech za 1600zł?? Może być za ubogo lub za bogato i dlatego nie ma siły nawet kołem zakręcić...albo źle napęd złożony i przełożenia mają ciężko lub wał ciasno siedzi....jakby się nawet skrzywił to powinien chodzić tyle że z drganiami a tu ewidentnie coś hamuje..jakieś łożysko/a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2016, 22:56 
*

Rejestracja: 16 paź 2016, 18:00
Posty: 3
Pojazd: Gilera Runner SP
Imię: Damian
Powiem tak wał nie siedzi ciasno, gdy go zakładałem nakręciłem z obu końców nakrętki i lekko pukłem gumowym młotkiem co pomogło mu się ustawic i chodzi naprawdę jak należy na swoich łożyskach. Gaznik za bardzo nie był regulowany ale czy to może byc tego przyczyną? żeby na full manetce koło się obracało 1 obrót na minutę? a gęsty biały dym? dodałem troszkę więcej oleju do mieszanki ale cylek jest nowy około 120ml na 5l. Wdzięczny będę za każdą pomoc.

dodam, że z końcówki tłumika wydobywa się gesta czarna ciecz dośc obficie co wygląda mi na mieszankę.

-- 18 paź 2016, 23:56 --

Czy ktoś jeszcze ma jakiś pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2016, 23:03 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Jak sprzęgło zaczyna łapać załóżmy przy 9000rpm a on przerywa przy +- 8500 to może minimalnie łapać sprzęgło i temu się ledwo kręci...weź wyreguluj ten gaźnik bo nie ma prawa syfić z komina nawet na zimnym. 1:33 czy tam ile podaje producent i full syntetyka to nie ma prawa z dobrą regulacją cieknąć/brudzić się. Chyba że ssanie szwankuje i cały czas działa...Świeca pewnie czarna i mokra? Jaki jest sens pchania się w racing'a skoro nie ma się podstawowej wiedzy o regulacji gaźników.....bez sensu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2016, 16:35 
*

Rejestracja: 16 paź 2016, 18:00
Posty: 3
Pojazd: Gilera Runner SP
Imię: Damian
Witam można powiedziec, że przyczyna leżała po stronie zaworu membranowego pod gaznikiem. musiał dostac się tam jakis syf przypadkiem a blaszki były delikatnie odgiętę. Po wymianie blaszek skuter nabrał mocy jednak co do regulacjii gaznika nie potrafię, a paliwo dalej skrapla się tłumikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy