Dzisiaj jest 05 kwie 2020, 13:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2015, 17:48 
*

Rejestracja: 12 lut 2015, 20:06
Posty: 29
Pojazd:
Już nie mam pomysłu co go teraz boli, ale ciągle pierdzi, nie może wejść na obroty, wydaje z siebie dźwięk jak stare garbusy zobaczcie jak teraz chodzi :

https://www.youtube.com/watch?v=ZwULjZ5TpA0

i sprawdźcie jak porzednio się pięknie wkręcał :

https://youtu.be/CbeowdDyHfg?t=25


Teraz pytanie - co tu robić. Czego to jest objaw? Macie jakieś typy w stylu " takie dźwięki wydaje jak ma za mało powietrza, albo za dużo. No z dnia na dzień po jednej wymianie tak się stało. Dotychczas chodził normalnie, bez takiego taktowania. Co to może być?
Jakie powinno być domyślne ustawienie śruby mieszanki i śruby wolnych obrotów (takie od którego zacząć regulację?)
Testy jakie już przeprowadziłem :(bezowocne)
dysza 72-75-80-85-90 (bez zmian)
skrajne ustawienia śruby mieszanki, od max wykręcona do max wkręcona (bez zmian)
z filtrem, bez filtra, z osłoną i bez. (bez zmian)

Wydech szczelny, nic nie lata, dokręcony jak skała. Przy cylindrze nic nie puszcza. Kompresja 9.9bar
POMOCY


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 wrz 2015, 17:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2097
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jaka świeca - znaczy kolor?
Moduł sprawny? Świeca zmieniona?
Ewidentnie go zalewa, ale to może być spowodowane wypadaniem zapłonu, za dużą dyszą, niesprawnym zaworkiem iglicowym (za wysoki poziom paliwa i go zalewa) niesprawne ssanie, iglica za wysoko...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2015, 20:03 
*

Rejestracja: 24 maja 2015, 21:07
Posty: 9
Pojazd: Gilera DNA 70
W mojej DNA niesprawne ssanie zalewało silnik, więc sprawdź to. Może samo ssanie jest dobre, ale na przykład gniazdo nie działa, jak w moim przypadku. W dodatku najlepiej żeby wszystko było markowe, np. Dellorto, ponieważ chińskie zamienniki nie domykają ssania, co się właśnie tak kończy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2015, 20:13 
*

Rejestracja: 12 lut 2015, 20:06
Posty: 29
Pojazd:
Świeca czarna mokra. Iglica na pierwszym ząbku od góry, czyli najniżej (najmniej paliwa) tak to rozumiem. Dysza główna 80. Nie ma znaczenia czy na stożku czy na dużej puszce. Jutro sprawdzę bez na asfalcie. Paliwa raczej nie czuć, nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Przestaje pierdzieć dopiero jak bardzo mocno odkręcę manetkę, tak prawie na full. Obroty wtedy skaczą do ok 10-11k wtedy zaczyna pracować jednostajnie. Jak odpuszczę gaz, to jakby tylko ssie powietrze z filtra, w ogóle nie słychać turkotu pracy silnika z wydechu, tak chodzi trochę jak odkurzacz jakby zatkać rurę w czasie jego pracy.

edit: na włączonym ssaniu pochodzi zimny może 10s i zdechnie. Potem odpala już bez ssania. Jak teraz pójdę go odpalić na ciepłym, to odpali bez, a jak włącze ssanie to go zaleje w kilka sek. Dysza ssania to 60. Gaźnik to Motoforce Racing Black Edition PHBG 21mm także nie wiem czy chińczyk czy nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2015, 0:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Jak ja miałem problemy z regulacją gaźnika i skuter był obojętny na manipulacje śrubkami, iglicą czy filtrem, okazało się że winowajcą jest świeca. Zacznij od dokładnego wyczyszczenia, przyłóż do głowicy, naciśnij kickstareter i jeśli nie będzie mocna, bladoniebieska (a np fioletowa i mało widoczna) to masz odpowiedź. Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2015, 16:20 
*

Rejestracja: 12 lut 2015, 20:06
Posty: 29
Pojazd:
świeca sprawdzona na innej oraz nowej, bez zmian. niedługo wstawię film jak pracuje gaźnik.
sprawdziłem dziś bez filtra, bez zmian, ciągle go jakby zalewa.
stożek to polini air box, na seryjnej puszce to samo.

rozmawiałem z człowiekiem "guru" któremu opisałem czynności. Mówi że podczas rozkręcania gaźnika do czyszczenia mogłem coś zrobić z blaszką od ustawienia poziomu paliwa, bo to niemożliwe żeby go zalewało na dyszy 80 bez filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2015, 16:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5433
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zawór membranowy sprawdzałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2015, 16:44 
*

Rejestracja: 12 lut 2015, 20:06
Posty: 29
Pojazd:
nie, bo nic tam nie grzebałem, ale też o tym myslę. Po powrocie do domu sprawdzę. Co tam może być nie tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2015, 17:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5433
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szczelina na płytkach której nie powinno byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2015, 19:57 
*

Rejestracja: 12 lut 2015, 20:06
Posty: 29
Pojazd:
źle zamontowałem iglicę, była NA białym plastiku, tak że można ją było (igłę) wyjąć i zmienić położenie bez zdejmowania linki....... człowiek uczy się całe życie. Linka manetki podnosiła igłę wyżej, ale już jej nie wciskała lol. Wszystko wróciło do normy... przepraszam za zamieszanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2015, 20:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5433
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Warto pamiętac aby przy czyszczeniu gąźnika iglica wróciła na swoje miejsce bo często jest tak że tam nie wraca tylko opiera się gdzieś koło otworu w którym powinna pracowac.Poprostu przed zamontowaniem gaźnika trzeba to sprawdzic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2019, 13:07 
*

Rejestracja: 01 wrz 2019, 10:18
Posty: 2
Pojazd: Gilera
Witam ja nie wiem ile obrotów powinnem ustawić na mieszance by było ok ,wiecie może orginalnie ile powinno być ? Był czyszczony i teraz mam problem . Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2019, 13:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4046
Lokalizacja: wawa
Pojazd: NRG 50cc
W zakresie 1-2.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy