Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 21:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 kwie 2017, 18:21 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Witam panowie od jakiegoś czasu dziwnie czuje jak by pogorszył sie v-max i przyśpieszenie gdyż jak go kupowałem bez problemu latal 90 i rozpedzał sie do 90 jak powiedzmy od 30 do 60 bez zadnego zwolnienia i to na tanim oleju wymienilem tylko filtr (taki sam) olej castrol racing power i licznik z takich rzeczy a czuje pogorszenie i leci jakos maks 83 moze czasem 80 i owiele gorzej od 60 do 80 sie rozpedza czy czymś to może być spowodowane czy tylko mi sie tak uroiło?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 kwie 2017, 18:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli zmieniłeś olej na lepszej jakości po dłuższym przebiegu silnika to mogłeś go "rozszczelnić". Najtańsze oleje to mineralne, które tworzą przy spalaniu dużo nagaru, dobrej jakości oleje potrafią ten osad rozpuszczać i być może stąd te różnice. Kolejna sprawa to filtr powietrza, mimo iż taki sam to i tak będzie miał inną przepustowość, bo jest czysty, więc z automatu podaje więcej powietrza (kwestia regulacji składu mieszanki). Co do licznika to kłamią wszystkie, więc się nie sugeruj odczytem z cyferblatu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2017, 20:55 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Znaczy wiesz to samo i ja myślalem o tym oleju i filtrze przedewszystkim tak a propo dziś sobie jechałem i nagle jakoś uslyszalem z za kasku ze dziwnie pyrkocze to stanalem i sie okazalo ze jedna sruba od wydechu odpadla to jakoś tam jedna wkrecilem by dojechac do domu i w domu odkrecilem wydech i wysuszylem bo pozalewane bylo i tak od dolu patrzylem na tłok i faktycznie jest nagar ale tłok widać że jest w bardzo dobrym stanie aczkolwiek nie moglem go dotknac tyle co przez dziure i dziwne mial zolte slady w niektorych miejscach.
Tak w ogole dzis tak samo jechałem nim ponad licznik czyli raczej 85km.h ale to jest jak bez wiatru ale na prostej a wczesniej o wiele szybciej sie rozpedzal do tych 85 nawet tak jak by chcial wiecej isc bo tak szybko uderzala ta wskazowka licznika a teraz ledwo czlapie sie od tych 65-70 do tych 85




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 9:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powiem tak, miałem podobny przypadek, gdy zmieniłem olej na 100% syntetyk (Motul) z pół syntetyka Mobil1. Zauważyłem nieco gorsze przyspieszenie, ale za to poprawiła się kultura pracy silnika i przede wszystkim zmienił się dźwięk. Tak jakby założyć nowy kit (takie ciche mruczenie na wolnych obrotach), fakt, że cylinder miał przejechane na poprzednim oleju z 6 000km (co nie jest dobre na zmianę oleju na lepszej jakości). Te żółte ślady na tłoku to mogły być przedmuchy na pierścieniach. Nie sugeruj się jednym przypadkiem, bo jeżeli nie masz porównania jak zachowuje się silnik na danym zestawie, oleju i ustawieniach gaźnika to raczej tym nic nie wskórasz. Przyczyn może być mnóstwo, a szczególnie zbiegów okoliczności, które sobie logicznie układamy w całość.
EDIT:
Co do śrub (szpilek) mocowania wydechu do cylindra to kup śruby o podwyższonej zrywalności 10.9, wtedy skończą się Twoje problemy w tej kwestii. Bierz pod uwagę to, że rozszczelnienie układu wydechowego ma ogromny wpływ na rezo tłumika, a co za tym idzie na osiągi. Odcinek od cylindra, po początek końcówki tłumiącej ma być 100% szczelny. Nie dokręcaj na siłę, zmień śruby i uszczelki na nowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2017, 21:22 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ja kupowałem skuter z przebiegiem na cylindrze 1100km i wtedy o wiele lepiej smigal do zamknieciu szafy i obiciu sie wskazowka o plastik czyli na moje oko 85 teraz tez tak idzie ale o wiele wolniej sam juz zrobiłem nim 910km i zauwazylem ze jak dokrecilem ten tlumik od tego odkrecenie to lekko dalem gazu i od razu zabuksowalo kolo jak po zakupie w sumie tak bylo zawsze ale teraz jakos mocniejszy no i z tym olejem po prostu chcialem by dluzej pojezdzil a nie jak poprzedni skuter ze 1,5k km na 1 cylindrze dlatego zainwestowalem w lepszej jakosci olej by pracowal w najlepszych warunkach w sumie na moje oko jak by troche kultura pracy wlasnie sie poprawila ale nie jakos mega mega, i tak przedewszystkim nie moge narzekac bardzo na przyspieszenie bo tu bardzo fajnie sie zbiera do 85 gdy na tamtym maks byl 65-70 na 98 oktanowej benzynie do 75 ale to juz z wiatrem.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2017, 10:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak będziesz katował silnik to nawet najlepszy olej nie pomoże. Benzyna o wyższej liczbie oktanowej wcale nie da Ci więcej mocy, ani tym bardziej prędkości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2017, 14:55 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
W tamtym dawał serio widac było róznice aczkolwiek tego nie katuje i nie zamierzam tego robić bo za dużo mam za soba tych remontów i w tym chce uniknać no i dlatego ten olej lepszy ale mówiłes ze nowy filtr to regulacja sie przyda ale co regulowac jak chodzi idealnie? odpalasz na wolnych sobie pyrka wszystko jest cacy ładnie sie wkreca nawet lepiej niz na tamtym wiec nie wiem czy to cos pomoże.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 kwie 2017, 7:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
damiano20017 pisze:
ale mówiłes ze nowy filtr to regulacja sie przyda ale co regulowac jak chodzi idealnie?

Ponieważ, dlatego, gdyż często się zdarza korekta ustawień gaźnika (ja tak robię i osoby, które w tym siedzą dłużej o wieki też), więc z czasem mamy troszkę inne ustawienie względem dawkowania powietrza. Wracając do meritum to po wymianie wkładu filtra powietrza może się okazać, że dostaje nagle jego więcej. Skoro u Ciebie chodzi idealnie to zostaw, a raczej pilnuj wszelakich poluzowanych śrub, itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2017, 16:08 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ogolnie boje sie dotykać tego gaznika mimo iż widze codziennie plamy benzyny pod aczkolwiek regulacji tymbardziej bo zawsze jak mi regulowali to chodził jak syf jakiś bo jak samo sobie regulowałem to dało rade ogarnąć ale 2t jeszcze nie regulowałem..Bardzo roznia sie te gazniki? wieksza filozofia niż w 4t?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2017, 19:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W 4T masz wałek rozrządu i zawory, a co z tym idzie pilnowanie odpowiedniego luzu zaworowego. Po prostu dochodzą inne dodatkowe "utrudnienia".
Edit: Jak widzisz plamy benzyny to przede wszystkim zlokalizuj źródło wycieków.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2017, 21:45 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Gaznik od spodu caly zapocony i ciutek za nim w pol pod pokrywa paska sa plamy czasem blizej wiec z tąd przypuszczenia.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2017, 4:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Spróbuj dokręcić z czuciem śrubki komory pływaka. Jeżeli to nie pomoże to wymiana uszczelki. Z resztą jak masz chiński gaźnik to w/w sposoby raczej nie przyniosą rezultatu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2017, 17:39 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Niby dół ma czarny a te lepsze gazniki mialy czarna komore ale czuje ze uszczelka raczej do wymiany




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2017, 18:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Co ma kolor do jakości wykonania? Zobacz sobie ile na aukcjach jest gaźników typu "black edition" oscylujących w cenie 100zł... Dla mnie to tylko odtłuścić korpus, odpowiednio zabezpieczyć wszelakie otwory, potraktować lakierem w sprau za 12zł i z wynalazka, który udaje gaźnik mamy super odblokowany., racingowy sprzęt. Nie bądź naiwny, bo za normalny gaźnik o średnicy gardzieli 21 musiałbyś zapłacić ponad pięć stów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2017, 16:45 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Tak tak wiem szczerze mówiąć musze go wyciągnać i przyniesć zwracać może na coś szczególnie może uwagę?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2017, 17:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przy zakupach internetowych na aukcjach możesz łatwo zostać oszukany. Ciężko po zdjęciach wywnioskowac, czy to jest oryginał, czy podróba. Gaźnik to bardzo ważny element pojazdu, więc na nim nigdy bym nie oszczędzał, kupił jeden, a konkretny. Jak już chcesz coś z 21 to PWK powinien nie sprawiać problemów. Z resztą jak masz gar 70cc klasy sport to nie pakowałbym, aż tak wielkiego gaźnika, max 19.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2017, 18:17 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Nie no ja kupiłem z takim gaznikiem ale boje sie go wyciagac bo nie chce regulowac by nie zepsuc tego co jest teraz nie wiem czy dokladnie mnie rozumiesz. Bo mialem wczesniej stycznosc z 4t

-- 20 kwie 2017, 19:16 --

No i tak wyciagnałem ten gaznik zdjalem doł,dysze,pływak i reszte w sumie zostawiłem i dysze czyste plywak chodził ok w sumie zlozylem i tez ok uszczelke trzeba bedzie wymienic no i złozyłem ale straszne rysy tam gdzie wsuwam ta iglice i powiem tak teraz jest w o wiele gorzej bo ciezej chodzi manetka i za to jak dodam milimetr gazu albo dwa to on juz rusza a wczesniej fajniej chodzil bo moglem pogazowac go troszke i to bylo o wiele lepsze ale w sumie raczej tak samo od startu chodzi jak nie lepiej troszke przy starcie ale mowie rysy sa tam gdzie iglica i jak zrobic by chodzilo to luzniej ? posmarowac jakas oliwa czyms ? czy zle po prostu zlozylem bo 1 raz 2t.

-- 20 kwie 2017, 19:17 --

A i jeszcze jedno wyjechałem na jakies 3 km sprawdzic jak chodzi i niby ok aczkolwiek nie mam naladowanego akumulatora bo kierunki ledwo ledwo byly widoczne kontrolki na licznik utez musialem sie przyjrzec mega az reka zaslonic no swiatla chodza ok przednie.Co mogło sie stać?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2017, 20:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli nie będziesz kręcił śrubkami to nic nie rozregulujesz. Z tego co opisujesz to masz zatartą przepustnicę, czyli jej wymiana. Teraz robią z plastiku, nawet w markowych gaźnikach i to się zdarza. Niczym tego nie smaruj, bo tam ma być czysto (tylko paliwo). Źle założyć raczej się nie da, bo na przepustnicy masz nacięcie, w które przekładasz linkę gazu, a tym nacięciem trafiasz na taki ustalony wypust w korpusie gaźnika. Zaglądnij do wewnątrz i zrozumiesz o co chodzi.
Najlepiej zmierz dokładnie jej wymiary i szukaj na necie nowej (dobrze by było, gdybyś znał markę gaźnika).
Z elektryka to za bardzo nie pomogę, bo sam jestem w tym temacie kulawy. Na domiar złego zrobiłem sobie kilka dni temu malutkie zwarcie przy regulowaniu gaźnika i nie mam napięcia na obwodzie ssanie automatyczne i elektryczne podgrzewanie gaźnika. Na dodatek zaczął odpalać z kopki bez wciśniętego hamulca, wiec sam będę szukał po przewodach "z czym to się je".
Zapomniałem o najważniejszym.
kierunki, stop, kontrolki, zasilanie licznika (jak jest elektroniczny) i wszelakie czujniki, ssanie auto masz z akumulatora. Światła masz bezpośrednio z prądnicy. Jeżeli aku masz sprawny i nie ładuje się to przede wszystkim zmierz napięcie ładowania, bo mógł Ci paść regulator napięcia. To akurat przerabiałem u siebie (mój pierwszy post tutaj :D ). Prawidłowa wartość ładowania przy podkręconej manetce gazu to około 14.4V, nie więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2017, 13:31 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Na korpusie pisze YSN21 i tylko tle sie doszukalem w sumie srubkami nie krecilem a gaznik w wodzie umylem i dysze a przepustnica tak jak mowilem rysy ma i ciezko teraz manetka chodzi na dodatek uwalilem nowy filtr co ostatnio kupowalem bo za duzy byl i tak samo jak bys moze wiedzial czy lepszy seryjny czy ten co mam metalowo stozkowy od pocket bike mam bo wolalbym chyba serie i mialbym pewnosc ze dobrze pasuje na dodatek tak jak mowie swiatla chodza bez problemu a nie mam u siebie miernika wiec jedynie co moge sprawdzic czy (znów ) nie odpial sie jakis kabelek na regulatorze bo (nowy regulator) albo odlaczyc akumulator
a tak samo u ciebie może należy sprawdzic czujnik stopu w obu klamach? mi w starym skuterze wlasnie iskrzylo tam jak klikalem na hamulec i jak odpialem czujnik to bylo okej w sumie tam mialem tak po pieprzona instalacje ze to byla tragedia ale moze sprawdz tam .




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2017, 21:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie myj gaźnika w wodzie, bo zostawia mineralne osady. Polecam środek czyszczący w sprayu i kompresor z końcówka do przedmuchiwania. Z przepustnicą nic nie zrobisz tylko wymiana na nową. Co do filtra powietrza to osobiście nie zakładałbym stożka tylko zmodyfikował seryjny lub kupił puchę o większej przepustowości. Stożek drze ryja, czego nie znoszę i ogólnie problem z regulacją. Za dużo dostarcza powietrza i trzeba pakować większą dyszę, co przekłada się na chore przepały.
Z czujnikiem muszę sprawdzić w wolnej chwili ale elektrykę mam oryginalną i się trzyma dopóki ja coś nie spierdzielę.
Co do mojego wcześniejszego postu to popełniłem błąd, podgrzewanie gaźnika i ssanie auto nie idzie z akumulatora tylko z prądnicy. Na grzałkę podaje ładnie napięcie 13V z groszami, a na ssaniu mam jakieś cyrki (chyba, że tam idzie prąd przemienny).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy