Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 12:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2016, 20:31 
*

Rejestracja: 20 sty 2016, 15:33
Posty: 10
Pojazd: GULIWER
Ze dwa miesiące temu po przejechałem się skuterem i odstawiłem .Wcześniej dodam że był problem z odpaleniem skutera po próbie lało się paliwo filtrem powietrza itp. N a drugi dzień chciałem odpalić ale nie odpalił i stał kopniak jak by się za blokował odkręciłem kopniak i z kopniakiem wszystko ok odkręciłem osłonę od zaworów i magneta zawór ssący miał luz 1 cm a zawór wydechowy nie drga po prawidłowym ustawieniu na T gdy magnetem kręciłem to szło lecz jak zawór wydechowy się otwierał co coś pukało i ciężko szło w tym momencie magneto po zluzowanie śruby kontrującej zawór wydechowy się nie rusza nie da się go wyregulować a ssący dalej stuka i się luzuje po paru przekręceniach .BYĆ MOŻE ŹLE USTAWIAŁEM MAGNETO NIE W TYM MOMĘCIE NWM POMOCY.DODAM ZE ZAWORY NIE BYŁY USTAWIANE OD NOWOŚCI A MAM JUŻ DUŻY PRZEBIEG OD 2009 ROKU MAM GO.SILNIK BEZ ZARZUTU CHODZIŁ LECZ COŚ SIĘ NAROBIŁO


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 paź 2016, 7:04 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po pierwsze to nie krzycz (duże litery).
Po drugie to prawdopodobnie łańcuszek się tak wyciągnął ze względu na duży przebieg i chyba przeskoczył. To spowodowało, że zawory spotkały się z tłokiem i zostały pokrzywione. Trzeba ściągać głowicę i chyba zaopatrzyć się w nową bo remont tej nie będzie opłacalny (UWAGA!!! - nową głowice na zaworach dotrzeć). Dodatkowo należy zweryfikować stan tłoka, pierścieni, cylindra i łożysk wału.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2016, 13:31 
*

Rejestracja: 20 sty 2016, 15:33
Posty: 10
Pojazd: GULIWER
Jak to głowice na zaworach dotrzec a nie wystarczy zmienic kompletnie zawory i ustawic łancuszek mozna go napiąc napinaczem

-- 14 paź 2016, 13:31 --

U mnie rozrząd jest dobrze ustawiony dwie kropki sie pokrywają na znaku T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2016, 6:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Każda wymiana - czy to głowicy na nową, czy wstawienie nowych zaworów - to MUS ich docierania. Inaczej znów będziesz wszystko rozkręcał "bo nie pali". Tego nie przeskoczysz :-)
wilit65 pisze:
U mnie rozrząd jest dobrze ustawiony dwie kropki sie pokrywają na znaku T

Ale te dwie możesz ustawić na dwa sposoby. A gdzie trzeci otworek?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy