Dzisiaj jest 19 wrz 2019, 14:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2019, 18:05 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Witam mam mały problem z regulacja napedu mój setup teraz to

cylinder 52mm power force
głowica 52mm duże zawory ncy
gaźnik 19mm dysza 90
filtr powietrza seria
Wariator power force https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing

sprzęgło seria + dzwon (zmienione korektor na tuning niby talerze są bardziej proste i profilowane sprężyna zołta 1500 rpm rolki 8g
Pasek kevlar gates 729
W jedna osobę teraz 70 km /h gps bardzo dobre przyspieszenie lecz 8-8,5 rpm
w dwie 60-62km gps 7-7,3 rpm
przekładnia 11/1
Dysza 90 świeca

https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing

Czy jeśli damy rolki np 8,5-10 g to czy jesteśmy w stanie wyciągnąć coś z tego więcej ?? bo teoretycznie gy6 daje moc max przy 7,5 rpm wiec kręcenie go wyżej nie ma sensu ?
Co do spalania to potrafi to teraz spalić 4-5l /100km wydaje mi sie ze spalanie ma ok ale jak bym dal dysze 85 lub 88 taka mam niby mniej o 00,2mm czy to faktycznie az ma takie znaczenie w spalaniu no bo w zasadzie nie jeżdżę spokojnie tzw emerycko .Mam nadzieje ze coś doradzicie bo siłe to ma ale czy średnica większa cylindra daje większego vmaxa czy tylko większe przyspieszenie moc od startu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2019, 18:47 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
8-8,5 k rpm to max bez zmiany modułu na racingowy. Dysze dałbym 88 ale raczej nic to nie zmieni. Prędkość dają obroty i przełożenia, szkoda że tylko 62 w 2 osoby, bo jakby było np. 69-70 to by znaczyło że ma spory zapas mocy i warto modzić. Przełożenia masz długie, pozwalające na +- 80 realne, widać to na wario, że nie wchodzi na max. Jeśli w 2 osoby nie zamknie wario to lipa, sam widzisz jaki spadek rpm, z 8-8,5 na 7-7,3...Tego nie wyregulujesz, dasz lżejsze to będzie wyć a z obciążeniem dobrze ciągnąć, dasz inaczej to w 2 osoby nie pojedziesz. Tu bardziej chodzi o rpm przy przyspieszaniu bo na v-max to z górki zawsze dobije. Wario inne by się przydało, co pozwoli na max. wejście paska na górę, chyba że konieczna jest zmiana wymiarów paska.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2019, 8:04 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 148
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Małe gy 6 Ci tyle pali ? Koniecznie do regulacji gaźnik.125 4t ma więcej mocy i mniej spali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2019, 13:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
4t 125 (gaźnik) jak się ciśnie na max to pali 5-7 :)




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2019, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 218
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
scoot pisze:
4t 125 (gaźnik) jak się ciśnie na max to pali 5-7 :)



:shock:
:roll:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2019, 20:29 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Panowie zmierzyłem kompresje na ciepłym silniku bez próby olejowej wyniosła 10 barów na cyklu power force 52mm + głowica 50mm czy kompresja przy takim zestawie jest ok czy jednak powinna być większa ? , co najdziwniejsze to wydaje mi sie ze chyba spala olej ale nie ma biało niebieskiego dymu chyba ze w czasie jazdy ale nic nie widac ale nie wiem czy poprzez pierścienie czy uszczelniacze , jak zrobię pomiar na kompresje z próbą olejową i wyjdzie wiecej niz teraz to znaczy ze przepuszczają pierścienie ?.Co do napędu to teraz dałem rolki 7g i sprężynę 1500+ i pasek 729 lecz przedtem miałem 723 i leciał w 2 osoby 65-68 a teraz na 729 max 50km na godzinę i max 7 tys obrotów wychodzi na to ze pasek jest za długo i za wysoko wchodzi na wario ? bo wyje nie ma mocy by ruszyć jakby ślizgał sie pasek .Doradzicie coś co mam zrobić z tym napędem i czy jestem w stanie z tego zestawu cos wycisnąć bo na 47mm jechałem 65-70km a na 52 mm powinno śmigać jak talala i vmax powinien byc 80-90 km czy sie to ja sie myle i wieksza srednica nie daje większego vmax tylko siłe w przyspieszeniu lub pod gore .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2019, 21:04 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 148
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Ogólnie cylinder nie daje prędkości tylko mocy.Prawidłowa kompresja w tych chińskich skuterach według manuala powinna wynosić ok. 10,5 bara ale ty masz mniejszą głowicę więc teoretycznie powinno być jeszcze więcej.Jeśli po próbie olejowej sprężanie będzie większe to znaczy, że jest jakiś przedmuch na pierścieniach ale ja bym się tym nie przejmował bo 10 bar to jak nowy silnik.Co do napędu to do skutera z pokrywą 430mm, która masz na 99% powinien być zamontowany pasek 729.Spróbuj dać seryjną sprężynę centralną i zobacz co wtedy.Zapytam jeszcze:gaźnik dobrze jest wyregulowany ? jaki masz filtr ? jakiego koloru jest świeca ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2019, 12:23 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Teraz po próbie olejowej ma prawie 10,8 (11bar) czyli pierścienie niby nie przepuszczają ale zima przy 0-10 c czasami spalał olej ale to wina uszczelniaczy bo jak jest za zimno to one sa twarde jak sie rozgrzeje to już nie dymi to tylko zimą - jesienią , teraz dałem pasek 729 gates seryjną sprężynę ale teraz nie wiem czy sprezyna jest za miekka czy sprezynki sa za twarde bo przy rolkach 7 g startuje dopiero z 6-6,5 tys rpm a wyje przez 5 sekund dopuki nie przekroczy 30 km /h dysza teraz jest 90 i kolor ciemna kawa z mlekiem nie wiem czy będzie to widać dobrze na zdjęciach https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing , gaźnik dobrze ustawiony seryjny filtr ale czasami po odjeciu i dodadniu gazu jakby sie zadławił na seunde a i mieszanka od wolnych obrotów musze mieć odkreśloną na 0,5-1 obrotu wtedy nie szarpie tak jakby dostawał za duzo powietrza ? bo odkrecajac dajemy wiecej powietrza do paliwa a jak dam dysze głowna 85 to swieca jest biała i nie ma siły jechać dziwna sprawa ze wystarczy tylko 0,05 mm na średnicy dyszy .Co do prędkości w jedną osobę to na tym setupie max 7 tys rpm na rolkach 7g i sprężynie seryjnej miejskiej 65km/h a jak rolki 6g dam to 9tys rpm i 60/h . sam już nie wiem gdzie jest problem z tym napedem i jaka w końcu dac sprężynę i rolki bo w 1/2 manetki ma siłe ale po dodaniu całej manety to i tak nic nie daje w 2 osoby max 60km/h .Mam nadzieje ze pomożecie rozwiać ten problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2019, 20:18 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 148
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Trzeba będzie chyba pokombinować ze sprężyną centralną.A może np. taka prosta rzecz jak nie nasmarowany korektor i już napęd będzie źle pracował i tu może być cały problem.Na zdjęciach da się wywnioskować, że świeca ma dobry kolor choć może trochę minimalnie za bogato.Jeśli zmiana dyszy o 5mm powoduję, że jest biała to trzeba regulować iglicą albo kupić np. na tej stronie jest dysza o rozmiarze 88 może to ona będzie najlepsza do tego zestawu https://motor-x.pl/dysza-glowna-6mm-roz ... ,p.html.Ogólnie to dziwna sprawa i ciężko mi jest Ci pomóc na odległość ale musisz posprawdzać takie rzeczy jak:połączenie śrub,czy wszystkie węże są w dobrym stanie bo z tego co piszesz to wynika jakby wariator nie dał rady wsunąć paska wyżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2019, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 218
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
MotoKiller pisze:
Jeśli zmiana dyszy o 5mm powoduję, że jest biała to trzeba regulować iglicą


Iglica odpowiada tylko za płynne przejście z wolnych obrotów do obrotów użytkowych (ruch manetki od 1/4 do 1/2 )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2019, 20:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Słuchaj, co jak co ale iglica praktycznie nie powoduje zmiany osiągów, bynajmniej z mojego wieloletniego doświadczenia to wynika. Jak coś zap....ala to czy dasz iglice na dół czy na górę to nadal będzie zap...alać.
btw. tak china 125 4t paliła 5-7 mimo że kondycja silnika była w bdb stanie, nic nie modzone, rpm na v-max 10000-11000 :)
Moc 9KM albo 10KM, nie pamiętam.
7l bardziej na żwirowni bo do tego te padła chińskie się nadają, 5-6 na trasie.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2019, 16:31 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 148
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Czy któryś z forumowiczów bawił się i zakładał krótszy lub dłuższy pasek napędowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2019, 17:07 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 684
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Ja miałem 2013.r taki pasek niedopasowany już nie wiem czy dłuższy czy krótszy ale miał pasować...
Przejechałem z 40km.,pasek strzelił,pchałem skuter 100kg.do domu

Rozwaliło wariator




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy