Dzisiaj jest 20 cze 2019, 15:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2019, 18:05 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 200
Pojazd:
Witam mam mały problem z regulacja napedu mój setup teraz to

cylinder 52mm power force
głowica 52mm duże zawory ncy
gaźnik 19mm dysza 90
filtr powietrza seria
Wariator power force https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing

sprzęgło seria + dzwon (zmienione korektor na tuning niby talerze są bardziej proste i profilowane sprężyna zołta 1500 rpm rolki 8g
Pasek kevlar gates 729
W jedna osobę teraz 70 km /h gps bardzo dobre przyspieszenie lecz 8-8,5 rpm
w dwie 60-62km gps 7-7,3 rpm
przekładnia 11/1
Dysza 90 świeca

https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0HKRF ... sp=sharing

Czy jeśli damy rolki np 8,5-10 g to czy jesteśmy w stanie wyciągnąć coś z tego więcej ?? bo teoretycznie gy6 daje moc max przy 7,5 rpm wiec kręcenie go wyżej nie ma sensu ?
Co do spalania to potrafi to teraz spalić 4-5l /100km wydaje mi sie ze spalanie ma ok ale jak bym dal dysze 85 lub 88 taka mam niby mniej o 00,2mm czy to faktycznie az ma takie znaczenie w spalaniu no bo w zasadzie nie jeżdżę spokojnie tzw emerycko .Mam nadzieje ze coś doradzicie bo siłe to ma ale czy średnica większa cylindra daje większego vmaxa czy tylko większe przyspieszenie moc od startu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2019, 18:47 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3531
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
8-8,5 k rpm to max bez zmiany modułu na racingowy. Dysze dałbym 88 ale raczej nic to nie zmieni. Prędkość dają obroty i przełożenia, szkoda że tylko 62 w 2 osoby, bo jakby było np. 69-70 to by znaczyło że ma spory zapas mocy i warto modzić. Przełożenia masz długie, pozwalające na +- 80 realne, widać to na wario, że nie wchodzi na max. Jeśli w 2 osoby nie zamknie wario to lipa, sam widzisz jaki spadek rpm, z 8-8,5 na 7-7,3...Tego nie wyregulujesz, dasz lżejsze to będzie wyć a z obciążeniem dobrze ciągnąć, dasz inaczej to w 2 osoby nie pojedziesz. Tu bardziej chodzi o rpm przy przyspieszaniu bo na v-max to z górki zawsze dobije. Wario inne by się przydało, co pozwoli na max. wejście paska na górę, chyba że konieczna jest zmiana wymiarów paska.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Sprzęgło s6 R/T
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.8

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.

2009-2014 coliber
2014-2019 piaggio nrg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2019, 8:04 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 106
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Małe gy 6 Ci tyle pali ? Koniecznie do regulacji gaźnik.125 4t ma więcej mocy i mniej spali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2019, 13:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3531
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
4t 125 (gaźnik) jak się ciśnie na max to pali 5-7 :)




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Sprzęgło s6 R/T
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.8

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.

2009-2014 coliber
2014-2019 piaggio nrg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2019, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 207
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
scoot pisze:
4t 125 (gaźnik) jak się ciśnie na max to pali 5-7 :)



:shock:
:roll:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2019, 20:29 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 200
Pojazd:
Panowie zmierzyłem kompresje na ciepłym silniku bez próby olejowej wyniosła 10 barów na cyklu power force 52mm + głowica 50mm czy kompresja przy takim zestawie jest ok czy jednak powinna być większa ? , co najdziwniejsze to wydaje mi sie ze chyba spala olej ale nie ma biało niebieskiego dymu chyba ze w czasie jazdy ale nic nie widac ale nie wiem czy poprzez pierścienie czy uszczelniacze , jak zrobię pomiar na kompresje z próbą olejową i wyjdzie wiecej niz teraz to znaczy ze przepuszczają pierścienie ?.Co do napędu to teraz dałem rolki 7g i sprężynę 1500+ i pasek 729 lecz przedtem miałem 723 i leciał w 2 osoby 65-68 a teraz na 729 max 50km na godzinę i max 7 tys obrotów wychodzi na to ze pasek jest za długo i za wysoko wchodzi na wario ? bo wyje nie ma mocy by ruszyć jakby ślizgał sie pasek .Doradzicie coś co mam zrobić z tym napędem i czy jestem w stanie z tego zestawu cos wycisnąć bo na 47mm jechałem 65-70km a na 52 mm powinno śmigać jak talala i vmax powinien byc 80-90 km czy sie to ja sie myle i wieksza srednica nie daje większego vmax tylko siłe w przyspieszeniu lub pod gore .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2019, 21:04 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 106
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Ogólnie cylinder nie daje prędkości tylko mocy.Prawidłowa kompresja w tych chińskich skuterach według manuala powinna wynosić ok. 10,5 bara ale ty masz mniejszą głowicę więc teoretycznie powinno być jeszcze więcej.Jeśli po próbie olejowej sprężanie będzie większe to znaczy, że jest jakiś przedmuch na pierścieniach ale ja bym się tym nie przejmował bo 10 bar to jak nowy silnik.Co do napędu to do skutera z pokrywą 430mm, która masz na 99% powinien być zamontowany pasek 729.Spróbuj dać seryjną sprężynę centralną i zobacz co wtedy.Zapytam jeszcze:gaźnik dobrze jest wyregulowany ? jaki masz filtr ? jakiego koloru jest świeca ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy