Dzisiaj jest 24 cze 2019, 23:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2018, 17:04 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Witam u kolegi zamontowany zestaw power force 52mm i głowica 51,5 mm duże zawory
Kompresja na zimnym 9,3 bara na ciepłym prawie 11 bar odpala jeździ lecz strasznie dymi oto film https://drive.google.com/file/d/1z4GpB8 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1LZVqT8 ... sp=sharing
Po rozebraniu cylek ok tłok tez ok tzn na przebarwień ani na tłoku nie ma przebarwień ani na pierścieniach itd ( po zamontowaniu tłoka w cylinder i nalaniu oleju szczelność , czy w takim razie jest to wina uszczelniaczy zaworowych mimo ze 2 razy wymieniałem przy docieraniu zaworów jeśli nie to to gdzie może być przyczyna ? Dodam też ze do gaźnika 19 mm dałem dysze 95 lub 100 teraz nie pamiętam ale czy ta smuga to może być za duża dawka paliwa chociaż ten dym wygląda jak spalany olej ale czekam na wasze info


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 gru 2018, 19:28 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 72
Pojazd: Romet
Czy nie został zalany przypadkowo paliwem (mieszanką) miałem taki przypadek. Przy niskich temperaturach trudno czasami określić ile jest dymu a ile skondensowanej pary wodnej, uszczelniacze jak najbardziej mają wpływ, dawka paliwa raczej nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 20:42 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Paliwo nowe ,nigdy sie nie robi mieszanki do 4t , jutro sprawdzę jak załoze nowe uszczelniacze zaworowe dodatkowo chyba zostało nalane 800ml oleju ale to nie jest duzo bo sam przy swoim nalewam 750ml , co do pierścieni czy jest mozliwość by przepuszczały olej w czasie pracy cylindra ale przy tym nie było by nagarów na pierscie niach i na bokach tłoku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2018, 1:14 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7356
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
yoemaster pisze:
dodatkowo chyba zostało nalane 800ml oleju ale to nie jest duzo bo sam przy swoim nalewam 750ml


Sprawdź na bagnecie jak skuter stoi na prostym terenie i na zimnym silniku




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2018, 18:40 
*

Rejestracja: 09 wrz 2016, 20:17
Posty: 72
Pojazd: Romet
yoemaster

Wiem, że do czterosuwu nie leje się mieszanki dałem Ci tylko przykład, znajomy przez pomyłkę wlał do skutera paliwo od podkaszarki dwa razy demontował cylinder i głowicę. sprawa się wyjaśniła po tankowaniu świeżego paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2019, 21:39 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Wiec tak wymieniałem jeszcze raz uszczelniacze oraz zawory na nowe + nowe uszczelki grubsze kompresja 10 barów , skuter już nie przepala oleju ale problem jest taki ze skuter nie odpala na starter ani na kopa , oraz po ściągnięciu filtra powietrza i zatkaniu gaźnika reka ma mały ciąg dopiero po zatkaniu odpala po ok 30 sekundach , jak już sie rozgrzeje to odpala od szczała , tylko zastanawia mnie ten problem bo niby kompresja jest zawory dotarte i szczelne ale on coś wariuje zastanawiam się czy to nie wina cyl 52mm bo dużo osob ma problemy z 51 i 52mm ale nie wiem z czego to wynika a 50mm działa bezawaryjnie .Co do dyszy jaka byście polecili 90-95? oraz jakie rolki (myślałem nad 7-9g) oraz sprężynę centralna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2019, 22:43 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3551
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
A zawory kto i jak regulował? One odpowiadają za 50% sukcesu, skuter 4t pali nawet mając 8 bar kompresji więc to nie tego wina. My do chinola 4t 72cc ze stożkiem daliśmy dyszę 88 czy jakoś tak ale wiem że tam jest spory zapas błędu i bez hamowni nie wyczujesz czy 85 jest idealna czy 88 czy 90. Co do rolek to w jednym chinolu 72cc daliśmy 5,5g bo na 6,3g mulił w 2 osoby, w drugim chinolu też 72cc daliśmy role 6g i kręcił od zera jak cross 125 :twisted: :twisted: :twisted: Miał buta nieziemskiego że każde 2t 50cc się chowa. :twisted: :twisted: Może 6,3g byłyby lepsze.
9g to nie regulacja tylko zamulanie :D




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dellorto 17,5
Sprzęgło s6 R/T
Malossi karbonit
Zielona mhr+3.8

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.

2009-2014 coliber
2014-2019 piaggio nrg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2019, 17:37 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Panowie wiec tak, zakupiłem nowe uszczelki itd rozebrałem jeszcze raz silnik złożyłem, głowica szczelna nowe zawory oraz uszczelniacze luz 00,6 i 00,7 nowy króciec oraz gaźnik efekt ten sam nie odpala dopiero po 2-3 minutach zatykania filtra itd odpala , jak już raz zaciągnie paliwo odpala od szczała na ciepłym kompresja i moc jest hmmm a tak sie zastanawiam w tych gaźnikach jest dysza od ssania w pokrywie gażnika czy to ona czasami nie jest winna ? nie podaje za mało paliwa ? I najdziwniejsza sprawa to taka ze jak przytkamy dłon do gazika bez filtra jest słabe ciągniecie ale magnetem ciężko jest ruszyć a kompresja 11 barów a powinien być spory zasys, czekam na wasze pomysły z tym gaźnikiem czy dysza 90-95 jest ok bo jak na razie mam kawe z mlekiem lecz ona nie ma nic do odpalania bo ona odpowiada tylko za dawkę w czasie jazdy czy lepiej od razu kupic gaźnik 125 cc ale znów wydam kasę a sie okaże ze to nie to :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2019, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 212
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
Weź się nie baw z tym gaźnikiem tylko wkładaj gaźnik 24mm KEIHIN 152QMI/157QMJ. Elastyczność na tym gaźniku jest o niebo lepsza niż na każdym innym mniejszym z dużą dyszą. Lepiej i łatwiej się go reguluje. Potrzebujesz tylko króćca pod 125 który bez problemu podpasuje do naszych 139qmb.

https://allegro.pl/kategoria/uklad-pali ... t-1-3-0110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2019, 10:11 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Pavlak A stosowałeś u siebie gazior 124 4t ? jak spalanie oraz jak tam wygląda sprawa regulacji takiego gaznika ? jaka standardowo jest dysza w 125 4t ? 95 czy 100 ?
Co do zakupu gaznika to jaki kupic z pokrywą metalową czy plastikową czy nie ma to znaczenia ?, zakupie tez podkładkę od 125 oraz króciec bo wymiary w mm są takie same




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2019, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 212
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
Mam u siebie z cylindrem 51mm wypukły tłok. Dysze musisz kupic kilka sztuk i dać mniejszą w okol.90 (to zalezy od wielu czynników). Regulacja i wszystko inne jest praktycznie takie samo nawet ssanie autom.pasuje do wiazki. Ja mam z metalowa pokrywka firmy Keihin Japan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2019, 18:05 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Czy możecie mi powiedzieć jakie macie dysze głowne przy 24 mm oraz 18mm do pojemności 51/52mm
Czy 24mm mieści się w 4 l bo mam znajomego co ma 51mm +24mm gaznik spalanie prawie 6 świeca kawa z mlekiem seryjny filtr powietrza , a drugi znajomy ma 52mm teca i gaznik 18mm oraz dyszę 100 a miał kiedyś 24mm gaznik i różnicy nie widac tylko w spalaniu .Podobno większy gaźnik mniejsze spalanie ale chyba tak do końca nie jest , bo ostatnio znajomy do 152qmi wsadził 18mm wraz z króciakiem od 18mm i o dziwo tak samo, działa jedynie dużej sie rozgrzewa .Teraz mam sam dylemat bo duzo ludzi ma problem z właściwa regulacja 24mm Pavlak jak możesz opisz jak to u ciebie wygląda spalanie, twoja spostrzeżenie co do 18 a 24 oraz jazda na w/w konfiguracjach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2019, 23:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 212
Lokalizacja: GórnyŚląsk
Pojazd: VFR 800FI - Hornet PC41 -BTQT9
Imię: Paweł
yoemaster pisze:
Czy 24mm mieści się w 4 l bo mam znajomego co ma 51mm +24mm gaznik spalanie prawie 6 świeca kawa z mlekiem seryjny filtr powietrza


Nierealnie aby do takiego gaziora dopasować seryjny filtr. Ja mam stożek. Spalanie przy pełnej manetce 51mm + gaźnik 24mm + króciec 125cc / 24mm + wydech Leo Vince (full przelot) + stożek + wario Top racing SV1 + przeciwtalerz waria Naraku + Sprzęgło tec'a + korektor WM + ostry wałek...seryjny tylko wał w granicach 4,5l przy świecy okopconej (czekam na mniejsze dysze główne w celu doregulowania gaźnika).

Generalnie sam gaźnik pod warunkiem że kupisz KEIHIN a nie jakiś inny no name'owy jest dużo łatwiejszy w regulacji niż seryjny i 18mm. Szybciej reaguje na korekcje regulacji to raz a dwa że skuter duuużo lepiej na nim chodzi (równa praca, nie gaśnie, nie dławi się). Kiedyś na mniejszym aby jechać z taką samą prędkością jak teraz musiałem mieć 3/4 manetki, teraz wystarczy 1/3 - 1/2. Bardziej elastyczny. Ogólnie jestem baaardzo zadowolony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2019, 17:38 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
Panowie mam mały problem tzn na cylindrach no name nie było problemu z przepalaniem oleju przy zimnym silniku , mam 52mm power force , kolega ma 51mm tzn przy uruchomieniu zimnego silnika czasami dym jest niebieski lub szaro niebieski tak mi sie zdaje , potrafi zadymić na chwile a czasami do puki sie nie rozgrzeje chmura dymu , słyszałem ze jest to wina tłoka żeliwnego który musi nabrać temperatury wtedy pierścienie dolegają bardziej i wtedy jest większa szczelność , coraz wiecej osob ma z tym problem ale czym ono jest spowodowane bo po rozebraniu cylindrów ani na tłoku oraz pierścieniach nie ma oznak oleju po ok 500km , uszczelniacze zostały wymienione 3 razy i sa szczelne ale swieca jest cała okopcona czarnym nalotem lecz nie umiem stwierdzić czy jest to spaliny czy olej bo jest to suchy czarny nagar .
https://youtu.be/gjqe7MibQJ8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2019, 15:43 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 112
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Mi się wydaję, że taki dymek jak na średnicę tłoka 52mm to nie jest taki duży.Mój chinol zdrowy na zimnym w ujemnej temperaturze 50cc miał podobnie a że jest zima to myślę, że nie ma się czym martwić.Albo może być sprawa gównianego oleju lub coś z gaźnikiem lub dałeś "słabsze" uszczelniacze zaworowe bez sprężynek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2019, 23:50 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 201
Pojazd:
MotoKiller wieć chyba to normalne przy niskich temperaturach bo teraz +10 C i na razie nic nie dymi ani nie osadza się nic na świecy.Co do regulacji napedu to teraz jest dysza 85 lecz mam problem z odpalaniem nie odpala od szczała tylko muszę mu dodawać gazu tylko nie wiem czy jest to wina zwierzenia poprzez uszczelka ebonitową od króćca 50cc co zwęża dopływ paliwa ale na ciepłym odpala od szczała , co do napedu to teraz chyba sprezyna seria mieka poniewaz jak daje roli 6g to wyje 10 tys obr i max 55 km , teraz dalem 8,5g max 8rpm w 1 osobe 70 -73km , w dwie max 7ty rpm i max 65-67km , tyle mialem na 50mm teraz mam 52mm moc powinna byc wieksza co do sprezyn mam jeszcze niebieska +1000rpm .Czy jeszcze moge cos zrobic by wyciagnac 100% z tego silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2019, 16:54 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 112
Pojazd: chinol 4t router city line 2
Powiem Ci, że na napędzie nie bardzo się znam bo nie miałem okazji jeszcze kombinować, a z tym odpalaniem to może zawory sprawdź chyba,że ich nie docierałeś przed złożeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy