Dzisiaj jest 19 paź 2019, 11:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2019, 18:18 
*

Rejestracja: 28 sie 2019, 18:06
Posty: 1
Pojazd: Honda x8r
Witam, posiadam Honde x8r od kilku lat. Cylinder Sport 70cc kupiony w lipcu tego roku od mielocha.
Podczas jazdy nagle tłok zatrzymał się , podczas zdjęcia głowicy okazało się że cylinder jest cały a pierścienie w tłoku ( zapieczone ) , tłok w połowie ciemny, czy przyczyną może być za dużo oleju , czy być może inna przyczyna. Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2019, 21:20 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3833
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Może być winne wiele rzeczy, najczęstsze to gó...nej jakości tłok-cylinder albo przegrzanie z winy użytkownika (złe regulacje/syf w filtrze/za mało oleju itd.). Wy myślicie że wpakujecie 70cc i będzie latać? Jak się robi tuning to się robi go PORZĄDNIE !




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy