Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 20:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ile obrotów ?
Post: 09 wrz 2011, 16:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
Witam.

Mam takie pytanie. Chce założyć cylinder Cylinderkit Airsal 50cc [T6-Racing]. I mam pytanie. Do ilu obrotów jest seryjny wał w Keeway'u Matrix ? : ) Mam odblokowany moduł, czy będę musiał wymienić koniecznie wał ? : )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 11:51
Posty: 40
Pojazd:
nie nie musisz wał ci wytrzyma bo ta sama pojemnosc tylko lekka zmiana mocy i wal lekko bedzie dostawal po dupie :) przy 70 trzeba zmieniac bo jest bardziej narazony




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 16:38 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
emsi170, od kiedy patrzy się na pojemność :ups:

lekka zmiana mocy? phi
przecież to racing! moc jaką dysponuje równa jest power force 70 nawet i większa.


Odczujesz na pewno o wiele większą moc niż seria. Wały w kiłach są cienkie, a airsal 50 t6 kręci wysokie obroty, nawet większe niż nie jedna 70 :P Nie wiem jak tam u chińskich prodżekt ale wał pasowało by wymienić, nawet na przyszłość.

do ilu obrotów wytrzyma Ci wał? to nie jest jakaś liczba, zależy od egzemplarzu, myślę że wytrzyma około 10-11tys.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 16:41 przez Iniector, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 19:36
Posty: 333
Lokalizacja: Łubnica
Pojazd:
Iniector 10 - 11 tys ? na youtube jest film chyba Aerox z tym cylindrem i na obrotomierzu jest coś koło 10 tys. Więc może wytrzyma. A jeśli nie po za zepsutym wałem coś jeszcze może się stać ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 17:13 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
kksmatysiak, hmm dziwne, kolega na piaggio zipp lc, kreci na nim 11-12tys obr.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Iniector pisze:
kolega na piaggio zipp lc, kreci na nim 11-12tys obr.



Wszystko zależy od regulacji napędu :] Jeden może mieć wyregulowany tak, a drugi inaczej :)




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 17:40 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
kksmatysiak pisze:
Przed chwilą sprawdzałem na RP i tam jest wał seryjny + czyli wzmocniony i pisze że wytrzymuje do 12500obrotów. Więc zwykły seryjny ile ? : )


Mi Matrix kręci na pewno sporo ponad 10000rpm, może 11K i póki co wał wytrzymuje. Tyle tylko, że te pięćdziesiątki są bardziej wysilone od niektórych 70cc, toteż proponowałbym zamiast tego zakup jakiejś słabszej siedemdziesiątki.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 18:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Seryjny wal w p/g i lozyska wytrzymuja nawet 14k ! Ale silnik chinski w porownaniu do p/g to przepasc, a nie porownanie. Wal przy racingu musisz wymienic, razem z lozyskami oczywiscie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 18:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
kksmatysiak, radzę zmienić bo jak założysz to może być przykra niespodzianka :) więcej zaoszczędzisz jak kupisz wał niż jak ci wał pójdzie i rozdupi pół silnika :wink:




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
taka 50 sport/racing jest bardziej wysilona niż niejaka 70. Wał wypada/zaleca się wymienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2011, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
70 i 50 sport to jeszcze możesz spokojnie śmigać ale w chińskim skuterze?Ja bym nie ryzykował bo jakość wykonania w tych silnikach budzi zastrzeżenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2011, 11:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Iniector pisze:
emsi170, od kiedy patrzy się na pojemność :ups:

Odkąd znana jest zasada działania układu korbowo-tłokowego :/

Przy tuningu rozchodzi się tak naprawdę o wagę tłoka. Większy tłok=większa jego masa; całość jest wtedy niewyważona odpowiednio, zaczynają występować drgania i może zacząć się sypać.
W tuningowej 50'tce tłok powinien mieć zbliżoną masę, więc ja wału bym nie wymieniał. Chociaż to w sumie pytanie jak do wróżki. Z wysilonym 2t zawsze coś się może dziać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy