Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 3:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2014, 19:24 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 19:56
Posty: 12
Pojazd: Aprilia sx 50
Witam posiadam aprilie sx 50 .Poprzedni właściciel powiedział, że ma wszystkie blokady pościągane i wymienił zębatkę z przodu na małą (12 ) zębów chyba , motorek ma fajne przyśpieszenie ale v max 60 , max 70 z górki. Strasznie słabo ponoć jak na tą 50- tkę . Co zrobić żeby v-max wynosił minimum 85 na prostej ? Proszę o wyrozumiałość jestem w tym zielony :|


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 cze 2014, 19:35 
*

Rejestracja: 08 cze 2014, 19:23
Posty: 13
Pojazd: Aprilia rs 50
Jakie masz obroty przy maksymalnej prędkości ?? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 19:47 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 19:56
Posty: 12
Pojazd: Aprilia sx 50
z 10 tys




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 19:56 
*

Rejestracja: 08 cze 2014, 19:23
Posty: 13
Pojazd: Aprilia rs 50
No to wydaje mi sie że to nie wina blokad na silniku tylko zębatki. W tej twojej aprilce jest chyba ten sam silnik co w mojej RS 50 a ja mam przy 10tys ok 90 km/h i na prostej wkręca się tak do 11 tys czyli 100 km/h ale wiadomo że ja mam mniejsze opory powietrza. Moim zdaniem problem leży w zębatkach. :D A czym mniejsza zębatka z przodu tym mniejszy v-max a większa moc, z tyłu jest na odwrót czyli czym mniejsza zębatka tym większa prędkość. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:02 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Jakie masz przełożenia, gaźnik ile mm , jaka dysza i iglica na którym ząbku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:05 
*

Rejestracja: 08 cze 2014, 19:23
Posty: 13
Pojazd: Aprilia rs 50
Moim zdaniem gaźnik nie gra tu roli, przełożenie jest dobrane na moc. Bo Aprilia sama w sobie wkręca się do tych 10 tys,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:17 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 19:56
Posty: 12
Pojazd: Aprilia sx 50
Nic w silniku nie było zmieniane , a jestem w tym zielony więc ci nie odp ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:23 
*

Rejestracja: 08 cze 2014, 19:23
Posty: 13
Pojazd: Aprilia rs 50
Ja Ci radze zmienić zębatki albo na oryginalne albo na większą niż oryginalna z przodu a z tyłu mniejsza, tylko bez przesady. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:28 
*

Rejestracja: 11 maja 2014, 19:56
Posty: 12
Pojazd: Aprilia sx 50
oryginalnej nie posiadam została u poprzedniego właściciela , a ja się w tym nie orientuje więc nie wiem gdzie i jaką kupić + czytałem że niektórzy cisną tym ze 100 km/h tłoka i cylindra nie chce zwiększać bo ponoć żywotność się zmniejsza . Co mogę jeszcze zrobić żeby to zapierdal*** ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:31 
*

Rejestracja: 08 cze 2014, 19:23
Posty: 13
Pojazd: Aprilia rs 50
No mówie Ci policz ile zębów ma twoja aktualna zębatka i poszukaj na allegro większej do twojego moto, a z tyłu mniejszej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy