Dzisiaj jest 30 wrz 2014, 13:47



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2012, 18:59 
*

Rejestracja: 24 kwie 2009, 11:24
Posty: 9
Pojazd:
jakimi objawami kierować się przy doborze dyszy głównej/reg iglicy tzn jakie objawy daje za mała ilość paliwa a jakie za dóża ? Słyszałem że jak za mała dysza to jak jade bardzo wolno na 1 biegu i dam odrazu full gaz to zamuli i dopiero po pewnym czasie zareaguje i wtedy trzeba zwiększyć dyszę żeby tego nie było i żeby reagował od razu. Czy mój sposób doboru dyszy jest dobry ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 20:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 20:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak dasz z dołu opór

i zacznie przygasać to za mała

jak dasz z dołu opór i przemieli przemieli ale sie wkręci to za duża

nie zapomnij o regulacji śrubką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2012, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 16:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Jak na luzie nie chce się wkręcać powyżej 8 ,9 tyś to za duża dysza.Jak się kręci powyżej 10tyś jest ok.Moto przy odpowiedniej dyszy i odpowiedniej regulacji powinien gładko bez żadnych oporów wchodzić na wysokie obroty.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 phpBB Group