|
Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 6:13
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
tomekp94
|
: 13 lut 2012, 17:59 |
|
Rejestracja: 24 kwie 2009, 10:24 Posty: 9
Pojazd:
|
jakimi objawami kierować się przy doborze dyszy głównej/reg iglicy tzn jakie objawy daje za mała ilość paliwa a jakie za dóża ? Słyszałem że jak za mała dysza to jak jade bardzo wolno na 1 biegu i dam odrazu full gaz to zamuli i dopiero po pewnym czasie zareaguje i wtedy trzeba zwiększyć dyszę żeby tego nie było i żeby reagował od razu. Czy mój sposób doboru dyszy jest dobry ?
|
|
Na górę |
|
|
seb94
|
: 13 lut 2012, 19:17 |
|
***** |
|
Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24 Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
|
jak dasz z dołu opór
i zacznie przygasać to za mała
jak dasz z dołu opór i przemieli przemieli ale sie wkręci to za duża
nie zapomnij o regulacji śrubką
|
|
Na górę |
|
|
wojak
|
: 13 lut 2012, 20:40 |
|
***** |
|
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46 Posty: 2365 Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
|
Jak na luzie nie chce się wkręcać powyżej 8 ,9 tyś to za duża dysza.Jak się kręci powyżej 10tyś jest ok.Moto przy odpowiedniej dyszy i odpowiedniej regulacji powinien gładko bez żadnych oporów wchodzić na wysokie obroty.
_________________ Piszę poprawnie.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|