Dzisiaj jest 23 maja 2025, 12:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lut 2012, 13:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 20:56
Posty: 52
Lokalizacja: Szczucin
Pojazd:
Jak domowym sposobem odkręcić wariator ponieważ chcę wymienić tryb startera :)




_________________

-Cylinder DR 70ccm
-Wariator Malossi Multivar
-Sprzęgło Hebo R
-Dzwon sprzęgła Stage6 Wing Cooler
-Sprężyna główna Hebo czerwona
-Wydech Leo Vince ZX
-Pasek Malossi
-Gaźnik Arreche 17,5
-Króciec Stage6
-sprężynki sprzęgła hebo niebieskie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 13:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
O ile się nie myle to był poradnik w dziale zrob to sam. Ale że nie jestem pewny to Ci powiem.
Albo robisz to na 2 śrbokręty. Wkładasz je w przeciwtalerze 9w te skrzydełka) ale uważaj żeby nie urwac. Śrubokręty zaprzyj o kartery.
Albo musisz wykonac domową blokade tłoka. Rozwiercasz jakąc starą wiece od góry. Wkładasz gwintsztagę (nagwintowany pręt i łapiesz spawem. Wkręcasz w miejsce świecy i masz zablokowany wał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 14:34 
*

Rejestracja: 21 lut 2011, 23:25
Posty: 80
Pojazd:
Weź "żabę" i tym przytrzymaj mocno za koronę a kluczem odkręcaj śrubę. Ja tak robiłem póki nie kupiłem pneumata. Albo jak masz zestaw na "grzechotkę" i wkrętarkę Makita z udarem to weź nasadkę 17" przedłużkę do niej wsadź we wiertarke i odkręcisz.




_________________

____________________________________
WPADNIJ DO MOJEJ MADZI F12

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=233517




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lut 2012, 11:52
Posty: 476
Lokalizacja: Latowicz
Pojazd:
Można jeszcze kluczem od diaksa, wsadzić dalej w te dziury w wariatorze (Myślę, że wiesz o co chodzi) i zaprzeć sobie o karter i spokojnie odkręcisz :)




_________________

Zapraszam !

Zobacz moją F12'stke !
Konkretny sport na ciekawych częściach !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1977384#1977384

Może lajka ? :D

https://www.facebook.com/MalagutiF12TuningCustom

Zostaw po sobie komentarz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 15:50 
*

Rejestracja: 12 lut 2012, 21:54
Posty: 98
Lokalizacja: DG
Pojazd:
Ja biore klucz od kątówki i przykręcam jedną strone do karteru a drugą blokuje za ząbki wario a zakręcam tak samo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
w świece przyspawaj śrube 8 i na to jakąś grubą gume daj zeby nei uszkodzic tloka albo kup sobie blokade tłoka jak masz 20 zł plus przesyłka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
ziomal, nie trzeba dawać gumy, tłokowi nic sienie stanie




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2012, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 14:13
Posty: 609
Lokalizacja: PGO
Pojazd:
limak1808 pisze:
ziomal, nie trzeba dawać gumy, tłokowi nic sienie stanie

nie wiem bynajmniej kumpel tak ma ale to tylko dla pewności jak by np krzywo przyspawał ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 0:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2011, 23:55
Posty: 234
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd: Yamaha Target
Ja robiłem tak , brałem śrubokręt wkładałem 1 stroną w wario , a drugą opierałem na karterze i odkręcałem ;) , mam jeszcze jedno pytanie , czy przez to że nie mam 1 simmeringu nie chce mi odpalić ? , sry za offtop ale nie chce zakładać nowego tematu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 13:35 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:23
Posty: 801
Lokalizacja: Olkusz
Pojazd:
Gdzie nie masz simeringu?? na wale?? oO




_________________

Cytuj:
ZA MAŁY DZWON SPRZĘGŁA !Zalozylem orygianalny i jest ok. Bede musial troche pokombinowac zeby ten WingCooler pasowal ;)

KLIKNIJ!! KEEWAY MATRIX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 13:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Ja biorę zawsze klucz francuski , zakręcam mocno , blokuje o kartery i trzyma mocno , nic tylko się delektować odkręcaniem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 14:16 
*

Rejestracja: 14 mar 2010, 0:07
Posty: 141
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Klucz 32 , nasadka do nakretki i sprawa zalatwiona :)




_________________

Roxik 2004 ! Wejdź ; * !

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 15:05 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
jak nie masz simeringu na wale to się nie dziw że nie odpala :roll: ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 19:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2011, 17:55
Posty: 604
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: keeway hrr-Aprilia SR
ja wkładam klucz 15 (otwarty) w wariator tam w te dziorki zapieram o kartery o odkręcam śrubę żabką po prostu przyjemność :mrgreen:




_________________

Aprilia SR Top Due Plus [nowe plany] ;D <3 aprilia-sr-high-end-mhr-t378797-20.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 23:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 17:22
Posty: 54
Lokalizacja: Gończyce
Pojazd:
ja wykręcam kruciec, wkładam kawałek rurki w skrzynie korbową i w ten sposób blokuje wał i odkrecam wariator:).




_________________

Macca Squad - Zapie*dalam. Powyżej 200km/h z tą piosenką w uszach zrozumiesz jej przekaz.... Prędkość NIE ZABIJA...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 23:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Mateusz_18_ pisze:
ja wykręcam kruciec, wkładam kawałek rurki w skrzynie korbową i w ten sposób blokuje wał i odkrecam wariator:).


gratuluje glupoty :|

ja mam do tego blokade buzzetti




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2012, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
ja to robie tak: biorę duży inbus ''niewiem jaki rozmiar'' wkładam pomiedzy przeciwtalerzem a karterem ciagne go na dół i w ten sposób sie blokuje przeciwtalerz i tylko odkrecac. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 1:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
a ja mam samoróbkę blokady tłoka robiłem 5 min a używam ją 3 lata :)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy