Dzisiaj jest 22 paź 2014, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2009, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2009, 15:13
Posty: 200
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Witajcie , Moze macie jakies poradniki albo coś jak wyjąc cały gaźnik z keewaya hurricane . Mam pusty bak więc raczej nic nie poleci . Jak go wyjmujecie u siebie ? zdejmujecie plastiki ze skutera zeby mieć dostęp ? łatwo to zrobić , i potem to podłączyc ?
piszcie bo jutro chcę wyjąć gaźnik i go wyczyscic a przy okazji dokładnie skuter umyć ;p




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
To zależy jaki masz dostęp. Ja u siebie wyjmuje środkowy kufer odkręcam filtr powietrza potem linkę gazu, odpinasz kabel od ssania odpinasz podciśnienie i wężyk z paliwem nie wystrasz się jak wyleci trochę paliwa bo to tylko tyle ile będzie w wężyku. Nawet jak byś miał pełny bak to i tak by poleciało prawie nic bo podciśnienie zamyka kranik. Odkręcasz obejmę na króćcu i wyjmujesz gaźnik, możesz mocniej bo u mnie dobrze siedzi w króćcu. No i masz gaźnik na wierzchu. Warto jest od razu zobaczyć stan zaworu membranowego. Jeżeli będziesz to robił z głową to nic nie ma do zepsucia a jak będziesz rozkręcał gaźnik to napisz sobie na kartce jaka śrubka do czego żebyś nie pomylił i ułóż je według tego. Dysze przedmuchaj powietrzem, żadnych drutów!!! Odkręć ssanie i dyszę ssania przedmuchaj jak będziesz z powrotem zakładał to możesz pociągnąć parę razy ustami wężyk podciśnienia (nie bój się paliwo nie poleci) żeby naleciało paliwko do gaźnika i gra.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe


Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 21:02 przez jedrek2206, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2009, 15:13
Posty: 200
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
no dzieki bardzo .
Od razu takie pytanie , mam gaźnik Leader w moim keewayu wyczytałem ze 14 mm , i jaka dysza to takiego gaźnika bo nie wiem , od mikuni ?




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Raczej tak to są prawie takie same gaźniki. Ale naprawdę radzę Ci jeżeli nie masz żadnego tuningu ani blokady na dyszy to nie ruszaj jej bo figę z makiem Ci to da a stację będziesz odwiedzał o wiele częściej.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2009, 15:13
Posty: 200
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
no podobno blokadą jest dysza i teraz licytuję stożek , nie chce seryjnego filtra bo mi sprzeci skuter .




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 22:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2009, 8:00
Posty: 293
Lokalizacja: się biorą dzieci ?
Pojazd:
niektorzy mówią, że warto wymienić dyszę, niektórzy, że nie warto :P

a co byście zrobili w moim przypadku? wydech tecnigas, wario malossi. Dyszę mam fabryczną, bodajże 57.5 czy tam 58.5. Mam dyszę 70, czy warto ją zmieniać?




_________________

Keeway Hurricane 2oo6r.
-Odblokowany
-Seryjna dysza
-Rolki 6g.
-Wariator Malossi Multivar


Tecnigas sprzedany ;(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 22:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Wcale nie potrzeba dyszy zmieniać jeżeli gaźnik jest dobrze wyregulowany. To nie jest jakieś nitro czy coś super że więcej paliwa dolejemy do mieszanki. Większa dysza jest potrzebna wtedy gdy musimy mieć bogatszą mieszankę np. do 70cc a seryjna dysza nie wyrabia. Rab3l nie licytuj stożka. Przy serii nic to Ci nie da będzie przepuszczał o wiele więcej syfu niż seryjny filtr, szybciej Ci się silnik zużyje, będziesz musiał wstawić większą dyszę żeby to się dało wyregulować ze stożkiem no i mówię, naprawdę, guzik Ci to da a będziesz lał dwa razy więcej paliwa no i skrócisz żywotność sinika. Już lepiej kup puszkę filtra w innym kolorze albo podświetlaną jeżeli Ci to aż tak przeszkadza. Bartosz0013 jeżeli dobrze Ci na tych ustawieniach chodzi silnik i dobrze jest gaźnik wyregulowany to też nie potrzebnie chcesz zmieniać dyszę. Ja też mam 58 z hakiem dyszę i z yaśką mi wyrabia a to czy mamy tłumik wario sprzęgło itd nie ma znaczenia. Dyszę zmieniamy tylko i wyłącznie po to aby mieć do dyspozycji odpowiedni zakres regulacji gaźnika wtedy gdy zmieniamy gaźnik cylinder lub filtr. Przy serii to nie ma najmniejszego wpływu. Rozpisałem się ale chcę wam to najlepiej wytłumaczyć bo po co iść w koszty i nic nie mieć jak inwestować porządnie. :)

EDIT: Rab3l napisz jaką masz dyszę jak rozkręcisz to Ci powiem czy jest blokowana. Rozmiar jest wybity na boku dyszy. Jak będzie zablokowana to Ci powiem co i jak.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe


Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 22:36 przez jedrek2206, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 23:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 wrz 2009, 15:13
Posty: 200
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
no ok jutro postaram sie zdjąc gaźnik i to będzie przełom ;p pierwszy raz jest najtrudniejszy :)
ale podobno 47,5 a stożek polini lub hebo bardzo tanio , gąbkowy .




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 0:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 19:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
No to gąbkowy może być wsadzisz dyszę tak około 65 i powinno być ok jeżeli jest blokowany.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 phpBB Group