Dzisiaj jest 24 lip 2014, 1:45



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2013, 23:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 23:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Witam!
Mógł by mi ktoś napisać taki poradnik jak dokładnie i najlepiej naciągnąć/wyregulować linkę.
Mam z tym problem, gdyż ogólnie silnik nie reaguje na żadne regulacje napędu jak i krecenie srubkami a pamietam, ze kiedys byla ona ruszana.
Ostatnio właśnie naciągnąłem ją mocniej lecz wtedy skuter coś nie chcial odpalic i pozniej gasl (wiem ze srubkami musze regulowac ale takie odczucie dostalem)
A słyszałem, ze linke trzeba tez jakos pod wolne obroty ustawiac a o tej kombinacji nie mam pojecia co uniemozliwia mi dalsza regulacje- nie mam pewnosci ze wszystko jest OK i gaznik nie bd wyregulowany optymalnie :)
Piszę, gdyż takiego poradnika nie znalazlem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 16:03
Posty: 866
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Regulacja linki gazu odbywa się w dwóch miejscach. Tuż przy manetce śrubką, odkręcając wydłużasz linkę, zakręcając skracasz. Drugie miejsce to adapter na którym opiera się linka wchodząc w górną pokrywę przepustnicy w gaźniku. Natomiast regulacja odbywa się tak.
Odpalasz skuter ustawiony wcześniej tak, aby tylne koło pozostało w górze. kręcisz śrubą tulejką przy manetce do czasu aż usłyszysz że skuter zaczyna zwiększać obroty. Ponieważ powoduje to skracanie linki co następnie powoduje podnoszenie przepustnicy. Należy wyregulować to tak, aby łapiąc za manetkę nie miała ona luzów przód tył, a od razu stawiała opór. Nic trudnego tutaj nie ma. Ewentualnie w razie problemów pisz do mnie na gg.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 23:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Ok dzięki ale też chciałbym dowiedziec sie jak wyregulowac/ustawic ją od strony gaznika..
Jest jakaś różnica czy to nie ma znaczenia gdzie regulujemy aby tylko byla ok naciagnieta linka?? :)
Bo tak to bym przy gazniku ustawil ok na polowie a przy manetce napinal.. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 16:03
Posty: 866
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
To gdzie naciągniesz linkę jest bez znaczenia ponieważ długość pancerzyka linki jest ustalona odgórnie i nie ulega ona zmianie tak samo długość linki :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 22:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Ale mu chodzi o to , że to paskudnie wygląda jak przy manetce masz tą śrubkę na maksa wykręconą , lepiej zrobić to dyskretnie przy gaźniku i zachować tą szczegółową ale dającą satysfakcję estetyki :) niestety ja nie pomogę bo ja miałem tak że minimalnie musiałem odkręcić przy manetce to zdecydowałem się na tą opcję . A nie mam dostępu do roxa więc ci nie doradzę , sorka .




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 22:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 16:03
Posty: 866
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
McJefrey, dlatego jest osłonka gumowa, którą dodają w zestawie z nową linką. Zakrywa ona tą śrubkę i wszystko jest ok :) A wg mnie nie zmienia to walorów estetycznych jeżeli linka jest wydłużona na sporo wykręconej śrubce :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 23:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Ok, dzięki.
Czyli nie ma znaczenia gdzie naciagam, jedynie by było maksymalnie naciagniete aby nie bylo luzow.. ok..
jeszcze raz dzieki :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 13:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 23:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Sorki ze PPP ale:
Linke podczas gdy rozregulowany gazior to na koncu naciagac?
Czyli prawie maksymalnie ja poluzowac, ustawic potem wolne obroty i mieszanke i dopiero wtedy naciagac linke do czasu dopoki nie zacznie zwiekszac obrotow tak?
Jak już zaczyna zwiekszac obroty to nie naciagac dalej tylko poluzowac aby nie zwiekszone byly obroty i tak zostawic i luks wyregulowany gazior mamy tak?? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 16:03
Posty: 866
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
No, coś takiego :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 23:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
OK dzieki bo wlasnie mi na poczatku gasnal jak poluzowana mialem ale slabo wolne obroty byly ustawione :D jak cos napisze jeszcze.. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 phpBB Group