Dzisiaj jest 21 cze 2025, 1:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2009, 16:24 
*

Rejestracja: 21 cze 2009, 7:20
Posty: 124
Pojazd:
tak jak w temacie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 16:40 
*

Rejestracja: 18 lut 2008, 17:15
Posty: 104
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd: 94' sr50 racing replica
odkręć dekielek od pompki hamulca, nalej do niej maksymalnie duzo płynu....
znajdź zaworek na zacisku (zazwyczaj na górze zacisku, jest na nim gumowa zaślepka)
odkręć go troszkę, popuść go i nałóż na niego wężyk, wężyk ten poprowadź do naczynia, przewód musi byc przeźroczysty abys widział czy są bombelki powietrza...
i zacznik pompowac hamulcem pilnując aby nie zabrakło ci w pompce hamulcowej płynu (inaczej zassie powietrze i zapowietrzysz od nowa)
pompuj i dolewaj do pompki az z zacisku bedzie wypływać sam płyn przez wężyk bez przerw w postaci bombelków powietrza.
jesli juz wyprowadzisz powietrze z układu hamulcowego zakręć zaworek, zdejmij wężyk, załóż zatyczke na zaworek.... pompuj jeszcze az uzyskasz twardy hamulec, dolewając jednoczesnie płynu tak aby było go wystarczająco dość.
GOTOWE :)




_________________

Szukam części sr stara buda w LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 16:26
Posty: 190
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Po co ten wężyk, ja Ci podam metodę jaką ja stosuje. Nalewasz full płynu hamulcowego do pompy, potem dokręcasz dekielek, następnie odkręcasz śrubkę w zacisku na chwilkę a w tym czasie cały czas pompujesz klamką od hamulca, pompujesz i w tym czasie odkręcasz na chwilkę śrubkę w zacisku, dolewasz co jakiś czas płynu do pompy i nadal pompujesz i odkręcasz śrubkę, aż do efektu, gdy ze śrubki będzie dużym strumieniem wywalało płyn hamulcowy. Na koniec uzupełniasz płyn w pompie, zakręcasz śrubkę i dekiel od pompy i to wszystko :)
Pozdrawiam Łukasz




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Nie udzielam porad przed GG !!
Masz problem ? Pisz na forum !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:44 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Obie metody są dobre i skuteczne. Tylko dwie uzupełniające informacje.
Jeżeli nałożysz wężyk i wsadzisz drugi koniec do naczynia , to powinien znajdować się w nim płyn hamulcowy. Ten wężyk musi być w nim zanurzony, inaczej będzie zasysał powietrze i nie odpowietrzysz hamulca.
W drugiej metodzie, po kilkukrotnym naciśnięciu klamki hamulca, trzymaj ją wciśniętą i dopiero wtedy poluzuj odpowietrznik, po zakręceniu odpowietrznika, możesz puścić klamkę. W przeciwnym wypadku , jeżeli puścisz klamkę, zanim zakręcisz odpowietrznik, ponownie zassiesz powietrze przez odpowietrznik.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2009, 17:47 
*

Rejestracja: 21 cze 2009, 7:20
Posty: 124
Pojazd:
no dzieki chlopaki :)
pozdrawiam Domagalak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy