|
Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 8:28
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Squirrel84_destroyer
|
: 18 paź 2018, 21:12 |
|
Rejestracja: 04 sie 2018, 22:32 Posty: 4
Pojazd: Yamaha TDR 125
|
Siemka Chciałem Was zapytać jak poprawnie dotrzeć silnik 2T w yamaha TDR 125. Ile km przejechać, do ilu obrotów go kręcić i z jaką prędkością jeździć?
|
|
Na górę |
|
|
TiG3R999
|
: 18 paź 2018, 21:44 |
|
Rejestracja: 01 paź 2018, 16:27 Posty: 92
Pojazd: Piaggio NRG Power LC
|
pierwsze 100 - 7,8 max 8,5k ale też czasem nawet max to 2t one żyją na wysokich obrotach do 200km już troche więcej mocniej 7,8,9,9.5k do 300km już każde obroty ale nie przeginaj też ciągle, że full manetka. noi reszte tak samo do 500 a potem to już możesz katować chociaż radziłbym docierać 600-700km
1. Pilnuj temperatury poprostu ( NAJWAŻNIEJSZE) 2. Robić co jakiś czas przerwy nawet jak jest prawidłowa temperatura, niech sobie silnik odpocznie 3. Noi w 2T najważniejszy jest dobry olej najlepiej (castol power racing 2t full syntetyk) tylko przypadkiem nie kupuj mixola zostawia bardzo dużo nagaru i skraca żywotność do nawet 3,4x 4. Zawsze rozgrzewać silnik przynajmniej od 3-5min (WAŻNE) 5. Ciągle zmienne obroty (znaczy nie że 9tyś cofasz do 7 i znowu 9 nie mówię o takim czymś ale żeby było zmiennie (WAŻNE) . Powodzenia!
|
|
Na górę |
|
|
Squirrel84_destroyer
|
: 19 paź 2018, 7:45 |
|
Rejestracja: 04 sie 2018, 22:32 Posty: 4
Pojazd: Yamaha TDR 125
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|