Dzisiaj jest 22 cze 2025, 10:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2010, 13:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Mam problem

Mam taki setup
-cyl Stage6 Streetrace 70
-wał Tec Racing
-łożyska Stage6 SKF Teflon i uszczelniacze Corteco
-wydech Stage6 Pro Replica
-wario Malossi Multivar
-pasek Polini Kevlar
-dociskowa Malossi biała
-sprężynki sprzęgła średnie
-gaźnik Tec Black Edition 19mm
-filtr powietrza Polini Air Box
-przeciwtalerz wariatora Polini
-ssanie ręczne Polini
-zawór membranowy STAGE6 [NBR]

I jaką mam założyć do tego dysze przy stożku bo teraz nie wkręca mi się na najwyższe obroty bo brakuje mu paliwa
w gaźniku była dysza 72
Więc o ile większą założyć do stożka

Proszę pomóżcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 13:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Kup sobie ze 3 dysze rozmiary od 85 do 95
i zakładaj mi pokolei i reguluj gaźnik zaczynając od 85 później 90 a jak jeszcze za mało to 95 :mrgreen: i musi chodzić ! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
założyłem już dzisiaj 85 ale znowu teraz go zalewa nie może przepalić
może dałem za mało powietrza

Ale na dyszy 85 iglica na środek na samą góre cz na dół


Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 13:19 przez Rico95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
No to powiem tak jak dasz na sam dół to będzie miał najmiej paliwa a jak na samą górę to najwięcej paliwa
A powietrze ustaw na pół obrotu i zwiększaj możesz wstępnie ustwić 1,5 obrotu i patrzeć czy go zalewa a jak dalej będzie się zalewać to dysza 80 :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
dobra dzięki za pomoc spróbuje tak jak mówisz




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
I jak udało się wyregulować ? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 22:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
zamówiłem dysze 80 i 90 jak dojdą to zobacze

ale myśle że na 80 powinien iść
ale jest jeszcze jedna sprawa jak zdejmę filtr powietrza i przytkam gardziel gaźnika do połowy to idzie na 72 jakby chciało go rozerwać puszczę gaz i dodam i buuuuu
dziura w gazie czyli co by było za małe podciśnienie




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
tu akurat nie mam pojęcia :? :?: może ktoś inny się wypowie co się bardziej zna.. :idea:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 8:03 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
do stożka to minimum 100 120 dysza ja w seryjnym w filtrze mam zdjęty króciec i dysze 88 i za mało wachy jeszcze dostaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 8:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
dobra poprubuje jeszcze będe zakładał po kolei 80 , 90 ,100 i zobacze na której będzie dobrze chodził




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 11:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Cytuj:
Fe$teR
ale kolega wyżej pisał że założył dysze 85 i go zalewa przecież dysza 120 i przy gaźniku 19mm to będzie palił z 10 L na 100km :mrgreen: ja uważam że 80 będzie dobra :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 18:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
założyłem dysze 80 i gitara dobrze chodzi
tylko jeszcze mam do was pytanie jakie rolki założyć do wydechu Stage6 Pro Replica
bo mam normalne 7g z multivara lae wydaje mi się że powinny być lżejsze bo do
do 8 tyś obrotów go muli a od 8 do 12 dostaje strasznego kopa
może z początku za szybko rolki rozrzucą wariator
A jakbym założył rolki 4g

Co proponujecie ?




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 19:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
No spróbuj zamów też ze 3 pary np. 4,5g 5,5g 6g i zółtą sprężynę centralną ;] ja mam 6 gram i uwarzam że z wysokich startuje :mrgreen: sądze że 4 gramy to za lekkie bo dasz gaz i tu 10.00tys na starcie i ci nie ruszy :| ja bym zaryzykował i wzioł 5,5 grama :mrgreen:
tylko kup jakieś firmowe polini albo malossiego :mrgreen:
no i zdaj relacje co z tego będzie bo sam jestem ciekawy :mrgreen:
Pozdrawiam :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 19:39 
**

Rejestracja: 24 lip 2009, 3:42
Posty: 323
Lokalizacja: Warszawa służew SnD
Pojazd: Kymco super 8
do stage6 rep to od 3,6g do 5,0g najlepsze bo ten wydech lubi wysokie obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 22:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
bo teraz mam rolki 7g sprężynki sprzęgła średnie i dociskową malossi białą bo była w komplecie to założyłem ale na serii miałem docikową Hebo niebieską +60

Jak myślicie jak założe rolki 4,4g i docikową hebo to powinien dobrze chodzić bo teraz ma muła do 8 tyś

Która sprężyna jest twardsza Malossi Biała czy Hebo Niebieska ?
Jeszcze jedno pytanie czy jak założę do tgo Gas Boxa własnej roboty z osłony lagów nie z puszki to mi to coś da ?


Ostatnio zmieniony 12 lut 2010, 22:37 przez Rico95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 12:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
1. Malossi żółta + rolki 5, 5,5 gram ( bo 4,4 będą za lekkie spróbuj ewentualnie 4,7gram) zobaczysz że start będzie na poziomie 10.000 tys.
2. Malossi Biała ma oznaczenia +7% a Hebo +60% ( ale hebo to się jakoś inaczej liczy moim zdaniem bardziej twarda będzie hebo).
3. A co do gasboxa z osłony od lagów napewno poczujesz efekt będzie lepiej lecz nie dokońca to samo co malossi :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2010, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 18:20
Posty: 105
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Fe$teR pisze:
do stożka to minimum 100 120 dysza ja w seryjnym w filtrze mam zdjęty króciec i dysze 88 i za mało wachy jeszcze dostaje

Ja mam jakoś gaźnik 21mm i dyszę 92 i polini airbox i wszystko zajeb..
Cytuj:
I jaką mam założyć do tego dysze przy stożku bo teraz nie wkręca mi się na najwyższe obroty bo brakuje mu paliwa
iglice na full i powinno starczyć




_________________

Sprzedam 2x Polini Speed Control minarelli tanio.. gg 11208009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
Założyłem rolki 3.6g sprężynki sprzęgła średnie i dociskową Hebo niebieską +60
start jest na poziomie 6tyś a skuter kręci max 13tyś
zero dołów cały czas ciągnie
Już nie moge się doczekać aż śnieg stopneje


Dzięki za pomoc


Ostatnio zmieniony 16 lut 2010, 19:52 przez Rico95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2010, 22:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Aż dziwne że podeszły ci tak lekkie rolki mój Yarox przy rolkach 4,5 gram nie chciał wcale ruszyć kęcił się do 11,5 tys i więcej nie chciał :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 9:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
niewiem ale dobrze idzie możę dlatego bo u mnie multivar nie pasował do końca
trzeba było stoczyć tulejke od rozrusznika i od wariatora o 1.5mm bo inaczej się nie dało bo bym musiał wywalić rozrusznik
więc zamiast najniższego biegu jest już jakby 1.5 biegu
więc u mnie więcej obrotów na starcie = większa moc
Ale w garażu na betonie gume jara nawet jak docisną go dwie osoby
Zobacze jakie będą osiągi jak stopnieje śnieg i oczywiście po dotarciu v-max

Niewiem czy zmieniać jeszcze przełożenia i na jakie czy od aeroxa podejdą ?




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy