Dzisiaj jest 30 kwie 2025, 5:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2012, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Jak w temacie. Ogólnie rox nie ma siły oraz nie reaguje na regulację napędu. Jeszcze nie sprawdzałem jaką dyszę mam (na dniach to zrobię) ale chce wiedzieć jaka powinna być seryjna w aeroxie żeby leciał te 85-90km/h przy max 3.5l/100km.
Podajcie jaka jest seryjna oraz czy może trochę większą założyć do mojego setupu:
-Cylek RMS STD 50cc (no to seria :D)
-Wydech Tecnigas Silent Pro (jak seria)
-Wariator Malossi Multivar
-Sprzęgło Tec Evo Racing
-Dzwon Tec STD (ten za 50zł :P)
-Pasek Malossi X-Special
Jak tak to jaką? Bo nie chcę za dużej dać oraz za małej :/. Ogólnie rox jak pisałem nie reaguje na regulacje:
-seria;biała;żółta malossi
-rolki 4,3; 5,1; 5,6; 6,3; 7gram
-sprężynki sprzęgła założyłem te seryjne. Trochę były za duże więc maksymalnie rozciągnąłem je w sprzęgle i nieźle się trzymają.
Czy ktoś może podejrzewać co może być przyczyną takiego słabego vmaxu oraz przyśpieszenia(ok.65-70km/h)? Jak pisałem podejrzewam dyszę ale jak to nie pomoże to już nie wiem.
Cylek kompresja 10 bar, wariator kolein nie ma, dzwon i sprzęgło nowe, pasek także, na regulacje aż tak mocno nie reaguję, moduł dobry, gaźnik wyregulowany- na wolnych obrotach dobrze chodzi a świeca kolor ma kawy z mlekiem. Tak na moje słabo znające się ucho nie wbija się aż na takie wysokie obroty na jakie powinien. Jakieś pomysły?
A i korzystając z okazji napisze ktoś jakie dać sprężynki do tego setupu oraz jakie są alternatywne do hebo niebieskich?? Być może one są winne w co wątpię. :/
HELP! ..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 12:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
odświeżam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 12:09 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
tulus212 pisze:
odświeżam


celowałbym kolego w 70. do tego porzadna regulacja iglica itp. pzdr

sprezynki odpowiadaja z jakich obrotow ma ruszac.. z jakich lapac ma sprzeglo dzwon. alternatywnymi do hebo niebieskich sa stage6 pomaranczowe.




_________________

airsal tech racing 70cc iwf24
Phbg 21 dysza 80
Top perfomance nardo
Sprzęgło stage6 sport pro
Dzwon S6 R/T
Sprężynki sprzęgła s6 hard
Zawór Top Performances by tarasini
Wariator S6 sport pro 5.8g
Centralka Polini 15%
s6 boost bootle


Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 12:17 przez damiano2309, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 13:08 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
ja mialemm w dellorto 12mm dysze 78 iglica na srodku i spalanie ok 4l vmax 95 , z wario s6 cylek tec hq 50 wydech leo zx mmembrana tec racing




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Ale ja tak spalanie max 3.5l/100km chce mieć i żeby jechał tak jak powinien na tym setupie czyli 85-90km/h spokojnie :).
A i mogli byście wysłać link do tych pomarańczowych stage6 aby je kupić?
Czy to są te pomarańczowe?:
http://www.shop.mieloch.pl/sprezynki-sp ... 0280.bhtml
czy te: http://www.shop.mieloch.pl/sprezynki-sp ... 5953.bhtml ??
Oczywiście sprężynki do sprzęgła Tec Evo Racing d.107mm.
I czy pomarańczowe będą najlepsze czy jakieś inne-słabsze? Bo mocniejsze za mocne :)
A i czy przy niewyregulowanym napędzie da rade w 100% wyregulować gaźnik tzn iglica i te śrubki??


Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 14:45 przez tulus212, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 14:51 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
to kup sobie 4t piaggio zip polecam, ciezko jest zejsc ponizej 3,5l na gazniku, albo aprille ditech szukaj one bardzoo lmalo pala , a jak dasz dysze za mała to zatrzessz cylek




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
krzysko009 o czym ty wgl piszesz!!??
Brat ma aeroxa nówkę kupił z salonu 3lata temu i spalanie ma ok 3.5l/100km i jedzie mu 85km/h. Aeroxy tak palą. Sam napisałeś, że u siebie na dyszy 78 4l spalił a seryjne mają dysze ok. 60 i palą tak ok 3.5. I nie pisałem, że mam zamiar włożyć 40 dyszę tylko ok 70. Ogólnie jakoś jak dają 60 do serii i się nie zacierają. Hmm... ciekawe..
Czytaj na drugi raz trochę dokładniej.
I ktoś odpowie o tych sprężynkach które? Czy te do torque control co piszę bd do tec evo racing pasować??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 1:31
Posty: 257
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
kup dysze 72




_________________

Zobacz moją Yamahe Neos


Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 19:44 przez JERONIMO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 20:29 
*

Rejestracja: 14 sie 2012, 21:54
Posty: 89
Pojazd:
tulus212, skoro wszystko wiesz to po co się pytasz na forum ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Bo pytam się o dyszę i czy zwiększyć mi a jak pisałem post wcześniej roxy tyle powinny palić na seryjnych dyszach i mieć te osiągi a ten pisze, żebym kupił 4T etc.
Jak z takimi można rozmawiać?
Dzięki za odpowiedzi. Jak coś odezwę się ponownie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2012, 20:59 
Zbanowany

Rejestracja: 22 maja 2012, 22:33
Posty: 654
Lokalizacja: Góra_ DGR NJ36
Pojazd:
tulus212, bo jak chcesz oszczednosc to kup sobie 4t :mrgreen: , a w roxie kombinuj z tym spalaniem :) daj dysze 70 i lec w doł i bedziesz wiedział ile mniej wiecej ma spalanie na 70dyszy




_________________

Zapraszam>>>>>>>>>>>]Jedyne takie w Polsce Cu$t0m zapraszam<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy