Dzisiaj jest 28 mar 2024, 11:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2017, 20:36 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Witam pisze z takim pytaniem iż mam jakiś fam fundusz do 350 ew 400zł i mam taki pomysł by może usprawnić cos w skuterku swoim i nie wiem co kupic czy wariator ew sprzęgło czy tłumik jak by ktos doświadczony w tym mogł podpowiedziec co najbardziej pomoże w przyspieszaniu usprawni i v vmaxie
set:
cylinder : Dr Evolution 70
gaźnik 21mm
nie wiem jaki tam dalej bo do sprzegla i wario nie zagladalem
ale tłumik mam standard a chciałbym zmienić dzwiek,wygląd tłumika przedewszystkim i poprawić tym osiagi ale tutaj oddaje pytanie do kogos doswiadczonego ktory nie podsunie mnie na mine a naprawde mi pomoze :)




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 cze 2017, 9:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Za 379 kupisz Next R Tecnigas. Wyrzucisz z niego zwężkę na wejściu z cylindra i będzie dobrze. Ja na standardpowym Keeway z chinskim cylindrem WM jestem mega zadowolony.
Dzwięk bardzo przyjemny. Tłumik dobrze zrobiony.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2017, 17:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Marcino pisze:
Za 379 kupisz Next R Tecnigas. Wyrzucisz z niego zwężkę na wejściu z cylindra i będzie dobrze. Ja na standardpowym Keeway z chinskim cylindrem WM jestem mega zadowolony.
Dzwięk bardzo przyjemny. Tłumik dobrze zrobiony.





X2
Tłumik niskoobrotowy, więc odczujesz dużą różnicę od samego dołu obrotów, cylek masz dobry, gaźnik za duży i to będzie sprawiało kłopoty z regulacją. Później to tylko zabawa z napędem. No chyba, że chcesz w pełni wykorzystać potencjał dr. EVO to komin raczej łapiący rezo ze średnich obrotów i kupę kasy na napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2017, 21:23 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Nie będe owijał w bawełne aż tak nieznam sie na tunningu a wiadomo że chce w 101% wykorzystac jego moc i pytam ciebie co zmienic i co z tym gaznikiem taki byl wiec nie wiem co bys do takiego tlumika kupil ? i przedewszystkim jaki tlumik?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2017, 9:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli masz spore ograniczenia gotówkowe to gaźnik zostaw. Chodzi tylko o to, że jest troszkę przesadzony w stosunku do klasy reszty bebechów. Niestety ale tuning kosztuje i nigdy nie otrzymamy tego co chcemy, bez nakładu finansowego. Do tego cyla zaryzykowałbym wydech RSII (oczywiście cylek do portingu). Licz się ze spalaniem i dużo krótszą żywotnością silnika, przy bardziej dynamicznej jeździe. Osobiście to nie katowałbym zestawu, wyciskając z niego siódme poty, a pożyje dłużej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2017, 19:02 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Dobra powiem ci tak Chce szczerze mówiąc by mi jeszcze rok do następnych wakacji przytrzymał i pod sprzedaż ale że mam na nim ok 2,6k przejechane i sprawuje sie dobrze to nie chce go katować ale mieć czym bardziej depnąć co do żywotności to chce zeby mial lepszy zryw i v max ale zywotnosc by była taka sama co do gaznika to mam mały budzet aczkolwiek jesli cos bedzie mega niezbedne do udanego tunningu to kupie mowie chce tłumik ale tak zeby zalozyc i jakies moze regulacje gaznika a nie tam jakies portingi rozumiesz o co chodzi?
takze jak bys podał najprostszy sposob jakis nie wiem moze wariator i ten wydech czy coś bo teraz mowie coraz jakoś gorzej mi to wszystko chodzi bo zbiera sie ciezej do 80 juz pozamawiałem jakieś rzeczy ale juz tam co do wariatora czy tam tłumika to chciałbym wymienic na cos zeby to lepiej jeszcze sie wkrecalo co prawda nie narzekam ale mowie jak byś doradził co zrobic bez jakichs portingow czy tam nie wiadomo jakich rzeczy tylko żeby coś tam poprawić na ile sie da bez naruszania zywotnosci silnika bo tak jak mowilem ja smigam przewaznie po 65-70 czasem jak sie bardziej spiesze to 80 85 powiedzmy ale to juz jest jego maks a 85 to juz z gorki nie wiem czemu tak sie stalo ale tak jest dlatego jakbys podal moze nie najstansza jakas opcje tunningu ale najlatwiejsza i z jak najlepszym efektem bo ja sam nie chce kombinowac by nie spieprzyc jak to sie mowi bardziej.

-- 04 cze 2017, 20:02 --

I mowie ze w 100% chcialbym go wykrzoystac ale jesli mowisz ze ma krocej zyc to wole nie ryzykowac po prostu doradz jak to zgrac co zrobic by przy tej samej zywotnosci przekroczyl ewentualnie bariere tych 90 km/h i lepszego zrywu a moze wrecz przeciwnie by dluzej pozyl. Bo co do tlumika chodzi mi tez o wyglad bo ten moj standard jest juz zuzyty wiec to tez ten punkt by mial swoja role i swoj wyglad ale jak juz jakis tunning to moze wariator? nie wiem super by bylo jak bys szczegolowo do tego co napisalem doradzil bym byl ci mega wdzieczny




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2017, 20:23 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Piszesz o czymś, co jest niewykonalne.
Jak masz sprzedać pojazd to daj sobie spokój z tuningiem, bo i tak nikt Ci nie dopłaci złamanego grosza za Twoją robociznę i użyte części do podrasowania. Kup tłumik niskoobrotowy, a potem zabawa z napędem i powinno być ok. BTW to, że zwiększyłeś pojemność nie oznacza większego v-max'a. Ja przy seryjnej 50cc wycisnąłem 90km/h niskim nakładem kosztów, gdzie po zmianie pojemności zyskiwałem przede wszystkim moc, bardzo fajną dynamikę silnika i większe spalanie. Bez pakowania kasy w napęd się nie obejdzie i jeżeli teraz masz prędkość maksymalną 85km/h to się ciesz, bo tanio Ci to przyszło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2017, 21:48 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Gummma x 2
wiele więcej nie wyciśniesz , robić tani tunning to tylko przy okazji wymiany zużytych zniszczonych części do normalnej jazdy starczą wpełni sprawne seryjne części , czasem można trafić dobrą używkę za psie grosze ale żeby się napinać ,,teraz już chcę " nie warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2017, 18:11 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Gumma chodzi o to ze kupilem z tym cylindrem ale pisalem ze chce jakis wariator kupic i ten tlumik i pytałem jaki ten tłumik polecasz ale do tych 350 zł i jaki wariator bo sprzedac sprzedam za rok moze zostawie zobaczymy ale chce na teraz po prostu dlatego pytam co polecasz z wariatorow i tych wydechow konkretnie jaki model zeby nie wydac kasy w bloto.




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2017, 19:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Co ja bym osobiście brał to do tego setu multivara. Chyba, że polecisz w stage to chyba wiadomo :D Mnie czekają za nie długo zajebiste wydatki, bo mam zamiar robić kapitalkę i na bank wejdzie multivar, wał z topa wypełniany i kit malossi. Do zakupu mam jeszcze opony i przydałoby się odświeżyć przełożenia, a raczej ich łożyskowanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2017, 19:59 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Tez myslalem nad Multivarem ale teraz mam inny problem mianowicie w tamtym temacie napisalem ze wymienilem iskrownik i jest gorzej bo teraz nawet nie ma swiatel i nie wiem czy to moze regulator czy cos innego

-- 07 cze 2017, 19:59 --

A jeszcze pisałeś ze wydech niskoobrotowy a jaki mozna trafic do 300-350?

-- 07 cze 2017, 20:57 --

Patrzyłem że taki tłumik jest za 280zł Wydech Giannelli Extra V2 Titanium
i tak pytam czy moze nie takiego??




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2017, 18:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
damiano20017 pisze:
Patrzyłem że taki tłumik jest za 280zł Wydech Giannelli Extra V2 Titanium
i tak pytam czy moze nie takiego??

Osobiście nigdy nie miałem styczności z tłumikami tej marki. Chodzi o to, aby łapał rezonans strumieniowy od dolnego zakresu obrotów i to będzie najbardziej optymalny wybór w Twoim przypadku. Cylinder nie będzie piłowany wysokimi obrotami, start powinien być zajebisty, no ale o dużym v-max zapomnij. Nie da się przeskoczyć fizyki. Możesz nawet zapakować Leosia TT i tez będzie to śmigało tylko w zakresie obrotów od dołu do jakiś 7000-8000rpm. Ewentualnie możesz kombinować z przełożeniami ale to już PLN'y.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2017, 19:14 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
To jaki proponujesz w tej cenie albo powiedz w jakiej najbardziej i czy mam dolozyc czy nie bo ja jestem kompletnie zielony a tak jak mowisz własnie to musi chodzic jak najlepiej




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2017, 22:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Ja powiem tak, mam tego Tecnigas Next R, dziś założyłem gażnik Delorto 17.5 do Keeway. Teraz czuje jak to się łądnie zbiera od dołu. Wszytko mam seryjne, cylinder chinski WM i licznika mi dzisiaj zabrakło...:) a dysza w gażniku tylko 50 bo na wiekszej 80 się dławił.Jak kupie 60 albo założe z mikuni 72 to zobacze co bedzie.
Mam kupiony wariator Malossi+ rollki i białą sprężynę ... w weekend może przetestuje ten setup.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2017, 15:47 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Ooo ale ten droższy niż mój budżet ale najwyżej ogarne troszke wiecej pieniędzy a on jest niskoobrotowy?
i o ile ci wzroslo ? :D
ja mam cylek dr evolution 70
i gaznior 21mm




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2017, 18:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
damiano20017 pisze:
To jaki proponujesz w tej cenie albo powiedz w jakiej najbardziej i czy mam dolozyc czy nie bo ja jestem kompletnie zielony a tak jak mowisz własnie to musi chodzic jak najlepiej

Jak będzie chodził to już kwestia Twojej cierpliwości, co ja zrobiłem to podregulowałem gaźnik i była rakieta, wszystko było seryjne. Później zmieniłem dyszę główną na trochę większą, regulacja składu mieszanki i ogień na tłok. Nie będę Ci wciskał na siłę danej marki, ja zostałem przy moim starym next-r i jak go będę wymieniał to na coś jego pokroju od Tecnigas. Takie moje zboczenie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2017, 19:23 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Dla mnie jest bez roznicy marka liczy sie cena i twoja opinia w sumie dlatego pytam co wybrac zeby to był trafiony strzał więc myśle nad tym V2 ale boje sie w sumie też tych regulacji wiesz :D ale trzeba sie postarac by cos osiagnac haha




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2017, 14:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
damiano20017 pisze:
Dla mnie jest bez roznicy marka liczy sie cena i twoja opinia

Moja opinia jest tutaj akurat najmniej istotna. Nie lubię tłumików pokroju wyjec i wykonanych z blachy grubości foli aluminiowej do kanapek. Zawsze możesz poszukać używanego tłumika, zaoszczędzisz przy tym praktycznie połowę kasy, a jak dozbierasz to i na wariator będzie. Myślę, ze po samej wymianie komina będziesz zadowolony z efektów, a i najważniejsze to cylinder kończysz obrotami, a nie prędkością. Jadąc skuterem powiedzmy 70km/h masz już jakieś 7500rpm, jadąc biegówką z tą samą prędkością masz o połowę mniej obrotów. Dlatego taki silnik np. AM6 potrafi naklepać 40 000km przebiegu, a skuterek ze sprzęgłem odśrodkowym 15tys. max (oczywiście mowa o 2T).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2017, 21:06 
**

Rejestracja: 16 lip 2016, 17:16
Posty: 272
Pojazd: Baotian BT49QT-12 Romet 717
Dobra a ktory twoim zdaniem nawet uzywka ma grubszą blahe,lepszy ogolnie i bardziej ma basowy dzwiek tecnigas? jesli tak to na uzywke do 260zł i skąd pewnosc ze nie kupie bubla zapchanego nagarem? właśnie dlatego pytam ciebie nawet jesli polecasz mi używke to faktycznie to jakies rozwiazanie mozna by kupic tłumik warty 500zł a uzywke wiec co proponujesz tecnigas??

-- 10 cze 2017, 22:06 --

A co ten komin ? :D
ogolnie w tym tecnigasie trzeba by zwezke spilowac co ?




_________________

Cylinder:DR Evolution 70cc
Gaźnik 21 mm
Ssanie ręczne Stage 6
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2017, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2017, 9:33
Posty: 73
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Keeway 70ccm
Imię: Marcin
Zwezke wyrzucasz pilujac jeden mały spaw na wejściu do kolanka.




_________________

RY8 - 2007r
WM 70ccm
Wydech Next-R
Wariator Malossi 7g
Centralna biała
Dellorto 17.5 - dysza 75
Filtr powietrza - ori + wkłądka Pollini + custom króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy