|
Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 8:05
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
aerox kuba
|
: 14 kwie 2017, 22:13 |
|
Rejestracja: 24 lip 2016, 20:27 Posty: 28
Pojazd: Aerox
|
Siema.. zamierzam kupić wariator.. tylko nie wiem jaki najlepszy.. mam airsala 50, tecnigasa treka, sprzęgło polini, no i seryjny wariator z rolkami 2,3 g. I nie wiem jaki wariator kupić.. chodzi mi też o dość łatwą regulację.. myślałem nad multivarem albo polini hi-speed.. co myślicie?
Nikt nic więcej nie odpowie?
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2017, 19:30 przez aerox kuba, łącznie zmieniany 1 raz
|
|
Na górę |
|
|
Flap
|
: 18 kwie 2017, 11:17 |
|
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:50 Posty: 17
Pojazd: Yamaha Aerox
|
Moim skromnym zdaniem jak skladasz zestaw to najlepiej zeby wszystkie czesci byly z tej samej firmy wtedy najlepiej ze soba wspolgraja) Polini hi speed, by tu chyba najbardziej pasowal, ale do tego jakis przeciwtalerz polini musi byc. Moglbys podac reszte czesci? (Pasek, dzwon, przeciwtalerz )
Jak sie poki co zachowuje? Jak przyspieszenie i v-max?
|
|
Na górę |
|
|
aerox kuba
|
: 19 kwie 2017, 11:42 |
|
Rejestracja: 24 lip 2016, 20:27 Posty: 28
Pojazd: Aerox
|
Vmax ma około 95 km/h.. obojętnie przy jakiej prędkości gdy dodam gazu wkręca się pięknie.. przyspieszenie ma ładne ale gdy ruszy z miejsca.. bo start jest katastrofa.. przy ruszaniu szarpie i ogólnie ma dosyć słaby start. Ale potem idzie ładnie...
Sprzęgło: polini żółte sprężynki i regulowane jest też śrubami Dzwon: tec Przeciwtalerz: motoforce racing Pasek: dayco Kevlar
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 19 kwie 2017, 17:29 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Muł ze startu bo albo sprężynki za twarde/miękkie albo pas w pozycji spoczynkowej jest na wariatorze za wysoko.
|
|
Na górę |
|
|
aerox kuba
|
: 19 kwie 2017, 19:32 |
|
Rejestracja: 24 lip 2016, 20:27 Posty: 28
Pojazd: Aerox
|
Czyli co teraz? Z tym że pasek może być za wysoko?
Bo on się Nawet troche za mocno wkręca.. i to by była wina rolek czy sprężynek że się za mocno wkręca?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 19 kwie 2017, 19:45 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Skoro idzie 95 licznikowe to znaczy że jest dobrze, trek ciągnie tak 9,5-10k rpm. Podkładki na tuleję wariatora możesz dać jeśli pas nie jest na samym dole. Czasami 0,5mm sprawia że sqt leci na koło albo muli. Wtedy trzeba dać też minimalnie cięższe rolki. Masz zmienione przełożenia? Spróbuj naciągnąć jeszcze sprężynki minimalnie.
|
|
Na górę |
|
|
aerox kuba
|
: 19 kwie 2017, 21:10 |
|
Rejestracja: 24 lip 2016, 20:27 Posty: 28
Pojazd: Aerox
|
Niedawno zajrzałem do wariatora i jest wyjechany mocno.. w pokrywie wariatora są wgłębienia od rolek moim zdaniem to od tego że się za mocno wkręca.. i wariator się kręci ale może się ślizgać bo się ząbki starły do zera i się kręci względem tego jak mocno śrubką go dokręce..
no patrzyłem właśnie i pasek jak jest naciągnięty do jazdy to na samym dole nie jest, jest troszeczkę wyżej... No sprzęgłem mogę się pobawić i śrubkami naciągnąć trochę sprężynki... Ale jak kupię wariator to i tak od nowa regulacja..
-- 19 kwie 2017, 22:10 --
Przełożenia seria... A jak kupię nowy wariator i teraz mam 2,3 g rolki to możliwe jest że go wyreguluje na np. 4 g rolkach?
|
|
Na górę |
|
|
Flap
|
: 20 kwie 2017, 14:55 |
|
Rejestracja: 07 gru 2016, 16:50 Posty: 17
Pojazd: Yamaha Aerox
|
Z regulacją, to wszystko jest możliwe.
|
|
Na górę |
|
|
aerox kuba
|
: 20 kwie 2017, 20:01 |
|
Rejestracja: 24 lip 2016, 20:27 Posty: 28
Pojazd: Aerox
|
Czyli podsumowując który kupić wariator? hi speed czy multivar? Bo bardzo dużo osób poleca multivara a hi speed nie ma złych ocen ale bardzo mało ich jest.. no i który da lepsze osiągi.. ( ponoć multivar )
no i ogólnie który lepszy
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|